Mutluydum bu sabah . Belkide dün tanıştığım adam yüzünden mutluydum.
Bana sağlıklı olduğum için şükretmeyi öğretti.
Taksi durağına doğru yürürken istemsizce gözlerimi kapatıp onu düşünmeye başladım.Rüzgar yüzümü okşayarak saçlarımı yüzüme savurdu . Hemen yanımda ki kahverengi yeni boyandığı belli olan banka oturmak için yöneldim.
Oturmadan önce elimle bankı leke çıkmasın diye kontrol ettim , böyle bir kazanın sabahımı mahvetmesini istemezdim doğrusu.
Sokağın kaldırım kısımlarına sıra sıra banklar dizilmiş ve yeni boyandığı belli olurcasına ışıl ışıl parlıyordu.
Çevremde bir yere yetişmezse hayatı kararacakmış gibi koşuşturan insanlar vardı . Taksinin gelmesini beklerken insanların hayatlarını düşünmeye başladım. Kimsenin ne yaşadığını bilemiyorduk yüzlerimize bir maske geçirip sokağa karışıyorduk...
" miyav" birden ayağımda baskı hissettim , ne olduğuna baktığımda simsiyah bir kedi olduğunu gördüm . Üşümüş gibi bana sırnaşıyordu . Bir şeyden korkmuş gibi tedirgindi bacaklarımın arkasından çıkmak istemiyordu.
Kediyi kucağıma almak için eğildiğimde şaşkınlıkla ağzımı kapattım , kedinin kuyruğunu kesmişler ve bir bacağıda yoktu. Kalbime bir acı saplanmıştı insanlar nasıl bu kadar cani olabiliyordu.
Kucağıma alıp gitmem gereken yerin tam istikametindeki bakkala yürümeye başladım.
Seneler önce boyandığı belli olan turuncu bina'nın yanında ki bakkal İsmet dükkanını yeni açıyordu. Bu adamı da hiç sevmezdim ama...
" Günaydın" dedim en itici sesimle, sevmediğim insanlara bunu belli etmekte üstüme yoktur huyum kurusun
Kucağımda ki minik kedi biran da çırpınıp iyice sokuldu kollarıma onu okşayıp sakinleştirmeye çalıştım.
" Günaydın hanım abla ne istedin? "
Vallahi o anda zıkkımın kökü demek istedim ama bu saate açık dükkan bulmak zordu.
" süt ve ekmek"
Sapsarı dişlerini göstererek gülümsedi , istediklerimi vermek için içeri girdi
Siparişleri beklerken gözlerim kucağımda ki miniğe takıldı ne kadar da ona benziyordu benim hayatımın dönüm noktasına sebeb olan o adama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Tesadüf ( tamamlandı )
Short StoryBu bir türk filmi değil Nesil , ölmek isteyen birini vazgeçiremezsin . Donukça söylediği bu sözler beni bozguna uğrattı " yardım edebilirim" " istemez" Tekerlekli sandalyesini sürerek benden uzaklaşmaya başladı , çok sinirlenmiştim ve birden bağ...