Çok güzel bir hayatım vardı Nesil . Klasik çapkın hayatı spor hocasıydım. Çapkındım. Mütevazi olamayacam kızlarla da aram iyiydi babamdan paramda vardı . Her gece içki , kumar , kızlar sürüp gidiyordu
Çatma kaşlarını o zamanlar çok gencdim ve bu genclikte bazı hatalar yaptım , hatalarımdan biride arabalardı ... Son sürat sürmeye bayılırdım yasa dışı yarışlara da katılırdım.
" eşim demiştin onunla nasıl tanıştın"
" sözümü bir daha kesersen anlatmam"
" peki , peki sustum"
Herkes peşimdeydi . Babam çok zengindi mesleğim sadece hobimdi. Anlayacağın boş boş eğleniyor , yaşıyordum.
Yasa dışı yarışlara katıldığımı söylemiştim yine bir yarış vardı katılacağım en sevdiğim siyah arabamı seçip yarış alanına sürdüm.
Arabaları başlangıç çizgisine park eden insanlara uyarak bende park ettim çevrem genişti arabadan iner inmez kalabalığın arasına karışmıştım.
Yarışın başlamasına yarım saat kala arabamı kontrol etmek istedim ve onu gördüm.
Kızıl saçları ve bembeyaz teniyle arabama aşık gözlerle bakan o kızı . Üstünde kalçasını örtmeyen mini kot şort vardı , üstünde de minicik bir badi . Kıyafetlerden anlamam ama ona ait değil gibiydi çok masum görünüyordu.
Yanına gittim , koluna dokundum
" merhaba"
Kafasını çevirip bana gülümsedi
" merhaba araba senin mi "
" evet benim"
" kusura bakma , çok sevdim bakmak istedim"
" sorun değil"
Sesi , gözleri , saçları beni büyüsü altına almıştı yarım saat boyunca arabalardan konuşmuştuk ve yarış başlamak üzereyken beni izlemeye tribüne gitti .
Yarışı ben kazanmıştım . Herkes beni tebrik ederken o da geldi
" kutlama yemeğine gitmek ister misin"
Beni yemeğe davet etmişti o kadar heyecanlanmıştım ki hemen kabul ettim rüyada gibiydim.
İsmi Pelinmiş çıktığımız yemek çok güzel geçmişti . Defalarca görüşmeye başladık aşık olmuştum . Artık onu ailemle tanıştırma zamanım gelmişti
Babam Pelini sevmişti . Daha doğrusu hiçbir yorumda bulunmamış hayırlı olsun demişti . Nişanlandık. Pelin o kadar anlayışlı o kadar kibar bir kadındı ki ona hayrandım.
Sonunda evlilik tarihi almaya karar verdik her şey muhteşem bir hızla ilerliyordu. Düğünümüz için çok lüks bir salon tuttuk gelinlik damatlık daha neler neler, ama gözüm sadece onu görüyordu.
Evlendik. Evliliğimizin ilk yılı bitmek üzereyken Pelin gün geçtikçe değişiyordu. Haftanın her günü alışverişe gidiyordu. Babam bu durumdan oldukça şikayetçiydi çünkü Pelin alışverişe bir servet döküyordu
Bir gün babam artık bize kaynak olamayacağını söyledi ve ben beş kuruşsuz kaldım. Evimi geçindirmek için spor hocalığına tekrar başladım.
Paramız evi geçindirmek için yeterliydi ama Pelin memnun olmuyordu sürekli para istiyor alışverişe çıkamayınca bağırıp çağırıyordu onu ilk defa böyle görüyordum.
Birgün sevişirken beni itekleyerek iğrenç beceriksiz bir adam olduğumu bir kadını bile tatmin edemediğimi söyledi
Pelini tanıyamıyordum. O kadar değişmişti ki bana hakaretler ediyor yatak odamıza dahi sokmuyordu. İşlerim iyi gitmiyordu. Durumum çok kötüydü . Pelinde bana cehennem azabı yaşatıyordu.
Her gün salonda uyuyordum. Çamaşırlarımı kendim yıkıyordum karım beni her gördüğünde beceriksiz bir salak olduğumu söyleyip duruyordu. Bazen küfür bile etmeye başlıyor nefretini kusuyordu . Benden nefret ettiğini söylüyordu .
Param yoktu evde huzurum yoktu neşem kaybolmuştu. Çok kötüydüm artık eve sarhoş gelmeye başladım içiyordum. Pelini görmemek için gece üç bazen dört gibi geliyor sabah erkenden gidiyordum bazende otelde kalıyordum.
Otelde kalmamı Pelin istiyordu.
Birgün yine eve sarhoş geldiğimde Pelin kapıda bembeyaz bir gecelikle dikilmişti . Aylardır cinsel ilişkide bulunmamış kadın yüzü görmemiştim . Üstünde ki gecelik bile beni baştan çıkarmaya yetmişti . En son odasından beni elim şeyimde kovduğundan beri yeltenmemiştim bile ama şimdi o da istekli gibiydi
Kolumdan tutup beni yatak odasına götürüp yatağa yatırdı. Üstüme çıkıp dudaklarımdan öpmeye başladı açlıkla onu öpmek istiyordum ama geçen ki gece gibi olmasın diye öpmeye dahi çekiniyordum.
Üstümü çıkardı , sonra kendi geceliğini de çıkardı karşımda çırılçıplak kaldığında erkek olduğumu hatırlamıştım. Onu altıma alıp öptüm dokundum ve korkarak içine girdim ondan herhangi bir tepki almayınca rahatladım sonunda birlikte olmuştum karımla . Mutluydum sonunda aramız düzelmiş karıma kavuşmuştum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Tesadüf ( tamamlandı )
Short StoryBu bir türk filmi değil Nesil , ölmek isteyen birini vazgeçiremezsin . Donukça söylediği bu sözler beni bozguna uğrattı " yardım edebilirim" " istemez" Tekerlekli sandalyesini sürerek benden uzaklaşmaya başladı , çok sinirlenmiştim ve birden bağ...