Bacaklarım Uçtu Gitti

242 59 0
                                    

Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Kendimi o kadar uyuşuk hissediyordum ki gözlerim benden bağımsız tekrar kapanıyordu. En az on beş dakika uyanmaya çalıştım sonunda bilincimi toplayabilmiştim.

Yanımda kimse yoktu. Kafamı toplamaya çalışıyordum. Ayağa kalkmaya yeltendim ama bacaklarımı hissedemedim. O an bir korku kapladı bedenimi çığlık atarak yardım istedim.

Beni bayıltmışlardı tekrar uyandığımda doktor artık bacaklarımın olmadığını söyledi. O an bağırıp haykırmak kendimi öldürmek istedim , Ama yapabileceğim hiçbir şey yoktu hissettiğim acıyla başbaşa kaldım. Yanımda kimse yoktu O an  eşime çok ihtiyaç duydum. Evet çok garip ama o an eşimin yanımda olmasını istiyordum.

Bir süre uyuya kalmışım uyandığımda pelin gelmişti, suratından düşen bin parçaydı . Bana destek olmasını beklerken, karşımda öylece oturmuş hiçbir şey yapmıyordu.

" konuşmayacak mısın? "

Bir süre gözlerimin içine baktı. Kırmızı ruj sürmüş dudaklarını araladı ve hiç konuşmasını istemeyeceğim kelimeleri birer birer dökmeye başladı.

" sana sırf zengin olmak için katlandım. Seni hiçbir zaman sevmedim, sevemedim. Çok saf ve salak bir adamdın. Hala da öylesin, paran olduğu için her şey güzel gidiyordu. Ama beni sırf kurtulmak için seninle evlendiğim hayata tekrar mecbur ettin.senden nefret ediyorum ! Diyorum ya seni hiçbir zaman sevmedim ama şu an senden öyle nefret ediyorum ki intikam almak istiyorum alacağım da bana yaşattığın bu fakir hayatın bedelini ödeyeceksin. Ve istersen İlk intikamımı yaşa"

" ne saçmalıyorsun Pelin sırası mı neler diyorsun"

" Dinle, dinle ki acılar dan acı beğen, Hira bizim güzel kızımız değil mi seninle nefret dolu bir ilişki yaşarken sadece bir gece yaşanan zevkin çocuğu . Hayır ! Yanlış . Seni kandırdım duydun mu Hira senin çocuğun değil başka bir adamdan , sana yalan söyledim aslında Hira senin kızın değil ! "

" ne diyorsun sen! Allah belanı versin Pelin ne diyorsun . Sana inanamıyorum ne yaptım sana ben ne ha söyle ne ne ne! "

O an neler olduğunu hatırlayamıyorum sinir krizi geçirip bayılmışım. Uyandığımda Pelin'le bizim evimizdeydim . Asla dönmek istemeyeceğim o evdeydim . Uyuşmuş gibi hareket dahi edemiyordum. Bacaklarımı hissedememin garipliği, yaşadığım şok kelimenin tam anlamıyla bok gibiydim! . Tekerlekli sandalyede ellerim bağlıydı neden bağlı olduğuna anlam veremedim . Yatak odasındaydım . Sesimi toparlayıp bağırdım.

" Lanet olsun Pelin nerdesin gel buraya Pelin"

Kapı açıldı . Pelin ve tanımadığım bir adam vardı . Gülerek içeri girdiler

" Bak bu seni aldattığım adam şimdi onunla senin önünde sevişeceğim "

Önce duyduklarıma anlam veremedim . Ne diyordu ben mi yanlış anlamıştım . Gözlerine boş boş baktım

" duydun mu şimdi onunla senin önünde sevişeceğim"

Sinir tüm bedenimi ele geçirmişti küfür etmeye bağırmaya başladım.

" oruspu çocukları çözün beni , gebertecem hepinizin duydum mu ! Bırakın lan beni"

Ben o gün ne kadar bağırsamda önümde defalarca seviştiler . Kafayı yemiştim midem bulanmıştı ama o kadın bundan zevk alıyordu!

Sinir krizi geçiriyordum düşünsene resmen önümde... İşleri bittiğinde Pelin önüme geldi bacaklarımı tutup önümde diz çöktü , sallanıp iteklemeye çalıştım. Gözlerimiz hizalandı

" sana bunu yaptım ama sen hiçbir bok yapamayacaksın üstelik bana muhtaçsın bokunu bile temizleyemeyecek haldesin hahahahaha , sen bok gibi bir adamdın"

İkiside odadan çıktı . Ellerim bağlı o halde yalnız kalmıştım. Çektiğim neydi neyin bedeliydi böyle anlamıyordum. Böyle bir ezikliği yaşamaktansa ölmek daha iyiydi evet ölmek .

Ölecektim , hemde kendi isteğimle ...

Acı Tesadüf ( tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin