კიმ თეჰიონი

1.1K 48 22
                                    

1550 წელი. კორეაში კიმ თეჰიონი მეფობს.
მისი გამოჩენის შემდეგ ხალხმა არ იცის რა არის ბედნიერება, ბავშვებმა არ იციან რა არის გართობა.
ხალხს პურის ფულიც არ აქვს.
ყველა კვდება ვინც მეფის წინააღმდეგ წავა, "კიმ თეჰიონი" მისი სახელის ყველა სამეფოს ეშინია, ზოგიერთი ქვეყანა ლოცულობს რომ კიმ თენიონმა მათი სამეფო არ გაანადგუროს.

თეჰიონი პატარაობიდანვე სხვანაირი ბავშვი იყო, არასდროს თამაშობდა არადა მოსიყვარულე დედ-მამა ჰყავდა.
კიმ ის ამბობდა რომ მთელი დედამიწის დაპყრობა სურდა ახლა მას ბევრი ქვეყანა ჰყავს დაბყრობილი და დამორჩილებული. კვირა არ გავა რომ რამდენიმე ადამიანი არ მოკლას და აწამოს, ის ახლა 27 წლისაა ცოლი სჭირდება თეჰიონმა თქვა რომ მემკვიდრე სურს ცოლის მოყვანა უნდა მარამ
მისი ცოლი გამორჩეული უნდა იყოს, ლამაზი, თეჰიონს მოსწონს გრძელ თმიანი გოგონები.
პრანჭია გოგონებს კი ვერ იტანს, ერთი შემოაკვდა კიდეც
არასდროს შეჰყვარებია მას არასდროს დაინტერესებულა ვინმეთი.

_____________________________
ოქროს ტახტზე ღვინოთი ხელში
თეჰიონი ზის, მის წინ მოცეკვავე ქალებს აკვირდება მარამ არავინ დააინტერესა.

-თქვენო უმაღლესობავ იაპონიიდან წერილია.
-წაიკითხე
თქვა მბრძანებლულად.
"თქვენ უმაღლესობა კიმ თეჰიონს ვპატიჟებ ჩემი შვილის ქორწილში, მოხარული ვიქნები თუ მობრძანდებით"
-მოამზადეთ გასამგზავრებლად ყველაფერი (თეჰიონი)
მსახური მიდიოდა როდესაც მეფის ხმა გაიგო.
-მეორედ ასეთი მახინჯი ქალები არ მოიყვანო მაო.
-დიახ თქვენო უმაღლესობავ (მაო)

თეჰიონს ნამდვილად არ სურდა ქორწილში წასვლა, მარამ კარგი იქნება დალევა.

___________________________
მოკალათებული ტახტზე მშვიდად სვამდა ღვინოს როდესაც ვიღაცა შემოვარდა და თეჰიონს ქვა პირდაპირ თავში მოარტყა.
-არამზავ შენ როგორი მეფე ხარ! ხალხს ლუკმა-პური არა აქვს ბავშვები და მოხუცები შიმშილისგან იხოცებიან, შენ კი შენ ოქროებში მშვიდად გძინავს! ღორო! ნაგავო ფუი შენ კაცობას.
კაცი ბოლო ხმაზე ყვიროდა თეჰიონი კი ნატკენ ადგილს იზელდა.
მეფე ფეხზე წამოდგა
-როგორ ბედავ დამპალო, შენს მეფეს ქვას როგორ ესვრი!
თეჰიონი მთელ ხმაზე ღრიალებდა.
-თქვენ რა მეფე ხართ! წარმოიდგინეთ თქვენი თავი ჩვენს ადგილას, არ გეშიობოდათ? ხალხი თაგვებსაც ატყავებს და ჭამს თაგვს შეჭამდით? ღორო! ჩმორი ხართ თქვენი ხალხისთვის ფული და საჭმლის დარიგება გენანებათ! როგორ უნდა გაუძლოს თქვენმა ცოლმა თქვენნაირ ღორს! ბავშვი რომ გეყოლებათ მონსტრად აქცევს!ხალხს........
კაცმა ლაპარაკი ვერ დაასრულა რომ თეჰიონმა თავი მოჰკვეთა, იატაკი ისევ სისხლით მოისვარა.
-სადმე ისროლეთ.
გასცა ბრძანება მცველებმა ეგრევე გაიყვანეს ერთს კაცის თავი მიჰქონდა დანარჩენებს კი სხეული, მსახურები იატაკს ასუფთავებენ.

____________________________
თეჰიონი 21 წლის იყო დედ-მამა რომ მოუკვდა.
22 წლისას ჯარის წვრთნიდა და აძლიერებდა.
24 წლის ასაკში მან პირველად ჩინეთი დაიპყრო.
25 წლის ასაკში იაპონია.
26 წლისას დაიპყრო იტალია.
იმის მერე შესვენება გააკეთა, ჯერჯერობით არცერთი ქვეყანა არ დააუბყვრია.
ვინც მას ეწინააღმდეგებოდა ყველა კვდებოდა, ზოგს აწამებდა, ლომებს უგდებდა და მშვიდად უყურებდა როგორ კვდებოდნენ ადამიანები.
ოქრო-ვერცხლი არ აკლდა, ფუფუნებაში იყო.
ქვეყნები მას საზარელ დამპყრობელს ეძახდნენ ბევრი ლაპარაკობს კიმ თეჰიონზე.
ბევრს ეშინია, ზოგს დასიზმრებია კიდეც.

კორეის მეფე კიმ თეჰიონი: უგულო, დამპყრობელი, მკვლელი, ნაბიჭვარიც კი
ის ულამაზესია როცა იღიმის ხალხი დნება, ოთხკუთხედი ღიმილი ხალხი ოცნებობს ნეტა სიკეთით გამოირჩეოდესო. მარამ ვინ აუსრულებს მათ ოცნებებს?
___________________________

თეჰიონმა ახალი სათამაშო იპოვა და მისი მხეცი გააღვიძა "საწოლში" გოგოს მეტი არ შეეძლო რა იცოდა ასეთი მხეცი თუ იქნებოდა.
სანამ არ გაათავა გოგოს არ მოშორდა შემდეგ კი ოთახიდან გააგდო.

მაო ოთახში თავის დახრით შემოვიდა.
-ჩემო მეფეო წასასვლელად ყველაფერი მზად არის (მაო)
-კარგი მაო ხვალ წავალთ.
მაოს ანიშნებს ოთახიდან გავიდეს რასაც მაო ხვდება და სასწრაფოდ გადის.
თეჰიონი საწოლიდან დგება და ფანჯრიდან იყურება, უყურებს დასუსტებულ ხალხს ერთიც გაიფიქრა საკვებს დავუდგებო მარამ მერე გადაიფიქრა.
ხვალ რთული დღე აქვს ვერ იტანს მგზავრობას მარამ მაინც უნდა წასვლა. საუზმის შემდეგ ხატვას იწყებს.
დიახ მას უყვარს ხატვა და გამოსდის კიდეც, მან პირველად დედ-მამა დახატა იმის მერე ხატავს.
____________________________
ხატვის შემდეგ თვალები უმძიმდება, მიხვდა რომ ეძინება მის საწოლზე მშვიდად დაწვა და ძილს მიეცა.

ასეთია კიმ თეჰიონი უგულო ნაბიჭვარი.
ხალხი ნატრულობს რომ მალე მოკვდეს და ვინმე ნორმალური ავიდეს ტახტზე.
პატარაობისას მან ერთ ბავშვს ნაჯახი დაარტყა ფეხზე და სხვას დააბრალა ყველაფერი.
როცა ბრაზდება მისი თვალები მუქი შავი ხდება
შავი ცხენი ჰყავს სახელად "შავი ქარი" სხვა სახელი ვერ მოიფიქრა ამიტომ აირჩია ეს, მის ცხენს ყოველდღე სტუმრობს და ეფერება, აჭმევს კიდეც აშკარაა რომ ცხენი ძალიან უყვარს

____________________________
იმედია მოგეწონებათ ფიკი თეჰიონზე
თუ იაქტიურებთ უფრო დიდ თავებს მიიღებთ საჩუქრად
ველი კომენტრებს

ბრილიანტიWhere stories live. Discover now