საპყრობილე

408 34 13
                                    

-გუშინ თქვი რომ თევზი გიყვარს, ახლა შეგიძლია მიირთვა.

ჯისუმ სუფრას თვალი გადაავლო  ნახა მისი საყვარელი ხორცეულობა და მაშინვე სტაცა ხელი.

-ქორწილამდე 5 დღე დარჩა, ხო ემზადები? ქორწილის კაბას უკვე კერავენ, დღეს შენთან ქალი მოვა რომელიც პრინცესებისთვის განკუთვნილ ტანისამოსს ჰყიდის შენ ტანსაცმელები აარჩიე ყოველდღიური რომ ერთი და იგივე ტანისამოსით არ იარო.

-კარგით.

მხოლოდ ამის თქმა შეძლო ჯისუმ რადგან თეჰიონის მკაცრი მზერის შეეშინდა.
საჭმლის ჭამა მშვიდად განაგრძო.
სადილის შემდეგ თეჰიონი გარედ გასასვლელად გაემზადა რათა ჯარისთვის მიეხედა, გეგმაში ქორწილის შემდეგ კიდევ ერთი ქვეყნის დაპყრობა სურს.
პრინცესა ჯისუ კი მარტო დარჩა, და მოწყენილი ელოდებოდა ქალს რომელიც ტანისამოსებს მოიტანდა.

მალევე სასახლეში ბევრი სავაჭრო ნივთით ქალი შემოვიდა, მას ტანსაცმლების გარდა სხვადასხვა აქსესუარებიც ჰქონდა რაც პრინცესა ჯისუს ნამდვილად სჭირდებოდა.

-მოგესალმებით თქვენო უმაღლესობავ.
ქალბატონმა პრინცესას თავი მორცხვად დაუკრა.
-მოგესალმები, მოდი დაჯექი და რაც სავაჭრო გაქვს ყველაფერი მანახე.
-დიახ.

პირველად ქალმა ლამაზი ვარდისფერი კაბა ანახა ჯისუს, კაბა მართლა მშვენიერი იყო, სადაა, მაგრამ ბრწყვიალა.
მეორედ ლურჯი კაბა ანახა რომელსაც ნებისმიერი პრინცესა შეიძენდა.
კაბა მუქი ლურჯი იყო,რამოდენიმე ადგილას წითელი ფერიც შერეოდა რაც კაბას უფრო მიმზიდველ და ლამაზს ხდიდა.
მეასამედ ღია მწვანე კაბა აჩვენა.
ჯისუს უყვარს მწვანე ამიტომ კაბა მაშინვე იყიდა.
უამრავი ფერის კაბა აჩვენა ქალმა, რა გასაკვირიციყოს ჯისუმ ყველა კაბა შეიძინა.
შემდეგ საღამურებზე გადავიდნენ.
ჯისუს ერთი კაბა მოეწონა, ის ღია ვარდისფერი იყო, მარამ ძალზე სექსუალური ჩანდა, ისიც გაიფიქრა თეჰიონს ეს კაბა მის ტანზე რომ ენახა წამში შემოაგლიჯავდა.
მარამ მაინც აიღო.
ერთი ლამაზი საშვალო ზომის სარკეც იყიდა.
შემდეგ სამკაულები.
მან უამრავი მაზი იყიდა რომ სახისთვის და კანისთვის მიეხედა.
მან ბევრი რამ იცის კანის მოვლის შესახებ მარამ ის მაზებს ყიდულობს.
დაახლოვებით სამი საათი გავიდა, ახლა ის ფეხსაცმელებს ყიდულობს. სასახლეში თეჰიონი დაბრუნდა და პრინცესა ჯისუსკენ გაემართა.

ბრილიანტიWhere stories live. Discover now