პირველი ღამე.

441 30 8
                                    

სეოკჯინი ხარბად უყურებდა ჯისუს, მისი სილამაზით ნამდვილად მოიხიბლა.
მარამ თეჰიონმა ეს შეამჩნია და მკაცრი მზერა ესროლა ჯინს, მარამ ჯინი თეჰიონს კიარა არამედ ჯისუს უყურებდა როფორ აცეცებდა დედოფალი აქეთ იქით თვალებს, მისი შავი მბზინვარე თმა, ულამაზესი სხეული.
თეჰიონმა მის დედოფალს ხელი მოჰკიდა და სხვა მხარეს წაიყვანა.

-ძამიკო, მიყურე.

ჯინი ისევ ჯისუს მიშტერებოდა რომელიც თეჰიონთან ერთად იდგა სტუმრებთან.

-ეიი ჯინი მევარ ჯენი, ძამიკო მიყურე.

-ჰჰა რამოხდა..

სეოკჯინი გამოფხიზლდა რა მის დას შეხედა.

-რამდენიხანია გეძახი, რა დაგემართა.

-ამ არაფელი სასმელს დავლევ.

ჯინი ადგილიდან დაიძვრა და სასმელს დაავლო ხელი.
გული აჩქარებული ჰქონდა.
თითქოს მისი გული მიისაკუთრესო. როგორ უნდოდა თეჰიონის ადგილას ყოფნა მარამ ეს ჯერ შეუძლებელია.


თეჰიონის პოვ.

-როდესაც შევამჩნიე როგორ უყურებდა ის მდაბიო ჯინი ჩემს ცოლს. ჯისუს მაშინვე ხელი ვსტაცე და სხვა მხარეს წავედი.
მას ჯისუ მოეწონა? არა ამას არასოდეს დავუშვებ, თავს მოვაჭრი. აღარ უნდა გაბედოს რომ ჩემს ცოლს ასე შეხედოს.
ვინ მიგდია, თუ მას ჯისუ მოეწონა ჰგონია დავუთმობ, კიდევ თუ ვნახავ რომ ასეთი მზერით უყურებდეს ჩემ ცოლს, ასე თბილი არ ვიქნები მის მიმართ.

ჯისუ დღეს მართლაც ძალიან ლამაზია, შავი თმა გვირგვინთან ერთად უბზინავს იდიალური კაბა.
მიჭირს რომ აქვე არ ვაკოცო.

____________________________________

ჯისუს კიდევ უნა გამოეცვალა რომ სტუმრების წინ კარგად წარჩინებულიყო.
ახლა ლამაზი იისფერი კაბა ჩაიცვა, რომელიც მისი გემოვნებით შეკერეს. იისფერი კაბა მართლაც შესანიშნავად უხდებოდა. ვერცხლის ყელასაბამი, სამაჯური, და საყურე გაიკეთა.
ასევე რამოდენიმე ბეჭედი მოირგო თითზე.

ბრილიანტიWhere stories live. Discover now