თეჰიონი ჯისუსთან დაიხარა და თბილად მოეფერა ლოყაზე.
-ნუღარ გეშინია, შენი მეფე შენთანაა.
ატირებულმა ჯისუ თეჰიონისკენ მიიჩოჩა და ჩაეხუტა, თეჰიონმაც მოხვია ხელები და თავზე აკოცა.
-ამიერიდან უჩემოდ არსად გახვალ ჯისუ კარგი?
გოგონამ მხოლოდ თავი დაუკრა და ფეხზე წამოდგა.
თეჰიონმა მცველებს გვამების გადაგდება დაავალა და კედლის აშენება დაავალა.თეჰიონმა გადაწყვიტა სასახლეში მისივე ცხენით დაბრუნებულიყო, მალევე ამხედრდა მასზე და ჯისუს ამოსვლას დაელოდა, ჯისუ ისევ იქ იყო და ქვიშას უცქერდა.
-ჯისუ ცხენზე დაჯექი უკან ვბრუნდებით.
-მმე..
-რაა შენ?
-მასზე დაჯდომა არ ვიცი.
-არიცი?
-არა.
თეჰიონმა ჩაიცინა და ჯისუს დააკვირდა.
-გინდა გასწავლო.
-მმე მეშინია.
-საშიში არაფელია ლამაზი თეთრი ცხენი მყავს და მას შენ გაჩუქებ.
-არმინდა მოგაცდინოთ.
-საქმე არაფელი მაქვს ამიტომ ჯირითობას გასწავლი.
თეჰიონი ცხენიდან ჩამოხტა და ჯისუ ჰაერში აიტაცა, მალევე დედოფალი ცხენზე დასვა და თვითონაც მოუჯდა უკან.
-ჯერ სასახლეში მივიდეთ, კომფორტული ტანისამოსი ჩაიცვი რომ ცხენზე მოხერხებულად დაჯდე.
-კარგი.
___________________________________
სეოკჯინი მის საწოლზე მშვიდად წევს და სტვენს მომავალზე ფიქრობს, მოკვდება თუ გადარჩება ეს არავინ იცის.გვერდით ისევ წითელი ღვინო უდგამს და სვავს, მას მოსწონს წითელი ღვინო რომელიც ყუღძნისაგანაა დაწურული.
მის ქვეყანაში ყურძნის კარგი მოსავალია, ის ყოველ წელს კარგ მოსავალს იღებს ხალხისგან, ის კიმ თეჰიონსაც უგზავნის უამრავ ბოთლ ღვინოს.
სეოკჯინის მამას ძალიან უყვარდა ღვინო, საღვინეში ჩასლისთანავე გადააწყდებით უამრავ დაძველებულ ღვინოს, 30წლის დაძველებით, 50 წლის დაძველებით და ასეშემდეგ..
სეოკჯინის დადებითი თვისება ისაა რომ არასდროს იძინებს 9 საათზე მეტს.
ის ყოველ დილით ადრე იღვიძებს, მკაცრ იმიჯს ატარებს ხოლმე მარამ ღიმილს ყველა შეატყობს მას.
YOU ARE READING
ბრილიანტი
Fanfiction- თქვენ ამბობთ რომ ჩემს მიმართ რაღაცას გრძნობთ? - მე შენ მიყვარხარ. TJ