1თვის შემდეგ კორეა დამშვენდდა. ბაზარში ხალხი ირეოდა ზოგი ხორცს ყიდდა, ზოგი ბოსტნეულს, ზოგი ხილს, ზოგი სახლისთვის საჭირო ნივთებს.
ბავშვები სკოლაში სწავლობდნენ, კორეის ქალაქი გაარემონტეს, ხალხმა მუშაობა დაიწყო. ქალაქი აყვავადა, მოჰყავდათ სიმინდი ხორბალი, რგავდნენ ხილს და ბოსტნეულს, ერთი სიტყვით კორეა დამშვენდდა.
თეჰიონი სეოკჯინთან ერთად ომისთვის ემზადებოდა, თეჰიონმა გადაწყვიტა აზიას მოულოდნელად დასხმოდა თავს ამიტომ ისინი 1კვირაში აზიისკენ წავლენ, თეჰიონი აქიდანვე გრძნობს გამარჯვების სუნს.ჯისუს ხელი მორჩენოდა და გადაწყვიტა მეფისთვის ქალაქში გასვლის შესახებ ეთქვა.
ჯისუს 10წუთიანი ხვეწნის შემდეგ თეჰიონი დანებდა და ნება მისცა რამოდენიმე დაცვის თანხლებით გარეთ გასულიყო.
ჯისუ ეტლში იჯდა და გზებს ათვალიერებდა, ბავშვები აქეთიქით დახტოდნენ, თამაშობდნენ და იცინოდნენ.
როგორც კი ქალაქში შევიდნენ ჯისუ ეტლიდან ჩამოხტა და სიარული ნელნელა დაიწყო, ათვალიერებდა ყველაფერს, ქალაქის ცენტრში დიდი შადრევანი იდგა, თეთი ფერის, წყალი მოედინებოდა ეს ლამაზი სანახაობა იყო. ათვალიერებდა ყველაფერს რაც მოსწონდა, იყიდა თმისამაგრი რომელიც ვერცხლის ფერი იყო და გამოსახული იყო ყვავილით, შეამჩნია ლამაზი ბეჭედი ამიტომ მასაც დაავლო ხელი და თითზე მოირგი.
ბეჭიდიც ყვავილის ფორმის იყო ოღონდ ოქროსფერი ჯისუმ ისიც შეიძინა.თეჰიონის პოვ.
ჯისუ ქალაქში გავუშვი მარამ მეშინია თავს ვინმე არ დაესხას. სავარაუდოდ რომელიღაც ქვეყნიდან ყაჩაღები შემოდიან სამეფოში და ხალხს იტაცებენ ეს იცნიდენტი 1 კვირაა დასტრიალებს სამეფოს თავზე.
მარამ ისინი დღისით ვერიტაცებენ ხალხს რადგან უამრავი მცველები დადიან, ამიტომ შიში ნელნელა გავქარწლე და საქმეს მივუბრუნდი, ვადგენდი გეგემას თუ როგორი გზით დავპყრობოდი აზიას, დარწმუნებული ვარ რომ აზიის მეფე სხვა ქვეყანაში წავა დახმარების სათხოვნელად ამიტომ მინდა რომ სანამ ამას იზამს იქამდე მოვუღო ბოლო, მართალია სეოკჯინი ჯისუს აშტერდება ხოლმე რაზეც ვბრაზობ მაგრამ საქმეში სანდო ადამიანი აღმოჩნდა, ითვალისწინებდა ყველა ჩემ რჩევას, ასრულებდა დავალებებს, ყოველწუთს გვერდით მედგა.
YOU ARE READING
ბრილიანტი
Fanfiction- თქვენ ამბობთ რომ ჩემს მიმართ რაღაცას გრძნობთ? - მე შენ მიყვარხარ. TJ