Bu bölümü reklamı hoşuma gittiğinden dolayı YasinKrdm'e ithaf ediyorum.
♤♤♤♤♤♤
"Bak John fazla adamla bana kafa tutamazsın zaten siz hepinizi topla bir adam etmezsiniz. ya parayı ver yada sonuçlara katlanırsınız."
"Ya demeya Mark! Valla bilmiyodum
Asılsen bir adam etmezsin""Çocuların parası çalıp yeyip bana adamlık taslayamazsın lan!!!"
Diye bağırdı sinirle Mark.
"Beyler Dalın!!"
Dedi John.
Ve 10 kişi Mark'a daldı biri bıçak çekti ve arkadan Mark'a saplamaya çalıştı.
Mark çocuğun elini tutup çevirdi ve bıçağı kendisi aldı ve çocuğun tam karnına tekme attı çocuk yere fırladı.
Çarprazda 2 kişi elinde demirle levyeyle Mark'a vurdular.
"Aaah O** Çocuğu!!!"
Diyerek bağırdı ve bıçağı çocuğu oldürmeyecek şekilde sapladı.
Çocuk acıyla BAĞIRDI
Ve çocuğun elindeki levyeyi alıp dönüp diyerine vurdu ve arkadan 3 kişi bıçak çekti arkadan saplamaya çalıştı.
2 kişinin bıçaklı elini aynı anda tutupiki ayağıyla ikisinede aynı anda tekme attı.
Bir bıçak alıp hızlıca döndü ve 3. Kişinin kör noktasına sert'çe vurup adamı bayılttı
"Kaldı 5"
Bir dev gibi çocuk elinde çekiçle Mark'a
Vurmaya çalıştı Mark geri fırladı biraz şaşırdı"Yavaş ol koca oğlan"
"😡Kes sesini"
"Peki"
Deyip Mark yerdeki levyeyi alıp köşe duvardan sıçrayıp levyeyle adamın kafasına indirdi.
Ve adam bayıldı yere düştü.
"Kaldı 4"
1'i levyeli 2'si bıçaklı 3 kişi saldırdı ve Mark bıçaklı olanın kafasına sertçe vurdu.
Çocuk beyin sarsıntısı geçirdi ve yere yığıldı diğer levyeli adamın sanki bacağına vurucakmış gibi şaşırtıp çocuğu kafasına vurdu çocuk yere yığıldı.
Bıçaklı çocuk ve son kişi ağız açık kaldı ve ikiside kaçtı.
John korkudan titriyodu ve parayı verdi
"Lütfen bişey yapma al parayı git!"
Mark:
"Bak John birdaha bizim kasabada birine zorbalık yaparsan seni bunlardan beter yaparım "
DEVAM EDECEK...
🔥🔥🔥
Bir bölümün daha sonuna geldik.
Oy vermeyi ve beni takip etmeyi unutmayın...
Yorumlarınızı bekliyorum.
🔥🔥🔥