Bu bölümü Howex_Mina'ya ithaf ediyorum.
♤♤♤♤♤♤
Jeff ile Usta tanışmasından 1 gün geçmişti Mark Usta'nın verdiği kıyafetler'i giyip okunu alıp yolculuğuna başlamıştı.
"Şimdii neydi Usta Wu demiştiki seni kasabanın sınırında seni eski muhafız El bekliyomuş acaba neden eski muhafızki?allah allah neyse."
Böyle düşundukten sonra kasabanın sınırına gelmişti ve uzakta bir at arabalı biri gözükmüştü ve arabanın yanına gitti.
"Senin adın El'mi?"
"Saçma soru sormayı bırak Mark!"
"Hey adımı nereden biliyosun.?"1
"Atla sonra anlatırım."
"Peki."
Deyip at arabasına bindi
"Demek sen El'sin demi"
"Boş yapma!"
"Hey sohbet açmaya çalışıyorum"
"Senle sohbet etmeye meraklı değilim.!"
"Ama eski muhafız olmaya meraklıymışsın anlaşılan.!"
"KES SESİNİ!!"
"Hey neden! hani benle konuşmaya meraklı değildin?."
"Bak çocuk Sensey'e sözüm var diye sana birşey yapmıyorum."
"Anlatsana neden sen eski muhafızsın"
"Boş ver"
"Ya sen neden benle konuşmuyon.?"
"Of anlaşıldı senden kurtulamicam."
◇◇◇◇◇◇◇
"Uzun Zaman Önce dünyada savaş vardı herkes daha doğrusu her kötü manyak 4 tane elmasın sahibi olmak istiyorlardı bunlar Kara Elmas, Beyaz Elmas, Mavi Elmas ve Sarı Elmas bunların hepsini bir araya getiren sonsuz güce sahip oluyorlardı bunları tüm dünya öğrenince işte savaşlar başladı beni sarı elmas için görev verildi ve elması korumam için yemin ettim ama ama o gün yeminimi bozmuştum bana şuan mavi elmasın sahibi o şeytan benim muhafız olduğumu anlamıştı ona tek karşı koyabilen muhafız bendim hem o yıllarda onun çok abartılabilecek gücü yoktu beni öldürdü öldürecekti bana bir teklif sundu.
"Eğer bana herhangi bir elmasın yerini söylersen seni serbest bırakırım ama söylemessen seni ve tüm aileni öldürürüm"
O yemin'i bozmak zorundaydım çünkü işin içinde ailem vardı bende sarı elmasın yerini söylemektense en gücü olmayan elmasın yerini söylicektim ve ona söyledim öğrendikten sonra çekip gitti benim yeminimi bozduğundan dolayı beni muhafızlıktan attılar ve şeytan 3-4 yıldır hazırlık yapıyodu zaten saldırdı."
◇◇◇◇◇◇◇◇◇"Eee peki Usta Wu neden sana güvendi beni buraya getirdiye"
"Ustanla aramız çok iyiydi"
Bu konuşma o kadar uzun sürmüştüki yolun yarısına gelmişlerdi El ile Mark'ın yolları ayrılıyodu
"Bak evlat gıcıksın ama o kasabaya dikkat et sen sen ol benim gibi ötme"
"Tamam "
Ve El kendi yoluna gitti
"Hadi bakalım Mark görev seni bekliyo"
DEVAM EDECEK...
🔥🔥🔥
Bir bölümün daha sonuna geldik.
Oy vermeyi ve beni takip etmeyi unutmayın...
Yorumlarınızı bekliyorum.
🔥🔥🔥