Kapattım gözlerimi, iğrenç yaratıkları görmemek için. Kulaklarımı da tıkadım, evrendeki sesleri duymamak için. Sadece yumuşak bir çarşaf gibi vücuduma dokunan rüzgarı hissediyordum.Ne zamandır öyle durduğumu bilmiyordum ancak oturduğum bankta ki hareketliliği hissedince gözlerimi açtım. Yanımdaki bedene baktım. Alnına dökülen kahverengi saçları, kulağındaki küpesi ve üzerindeki kırmızı kapşonlusu ile her bir detayı uyum içindeydi Park Jongseong'un.
"Ne yapıyorsun burada?" Uzun süren sessizliği, sorduğu soru ile bozarak yüzüme baktı. "Oturuyorum." dedim basit bir şekilde cevap vererek. Gözlerimizi birleştirdim o an, gözleri sanki bir kara delik gibi beni içine çekiyordu. Ben de o kara deliğe girmemek için direnen bir gök taşı gibiydim.
"Ne yani bir saattir burada böylece oturuyor muydun?" Bir şey söylemedim, belki de söyleyemedim. Onun o güzel sesini duyunca kelimeler ses tellerimi düğümledi belki de. Benden cevap beklediğini fark edince zor da olsa konuşmaya başladım. "Evet oturuyordum." Bana bakmayı sürdürdü ve buruk bir şekilde gülümsedi. "Bu soğuk havada seni, düşünürken zamanı bile unutturacak kadar üzen şey ne?" Sustum. Bilmesin istedim, tıpkı onu sevdiğimi bilmediği gibi. Her gün onu izlediğimi ya da sevgisine ne kadar muhtaç olduğumu bilmediği gibi... Sadece aynı sitede oturan iki kişiydik onun için. Benden cevap alamayınca arkasına yaslandı ve kafasını gökyüzüne çevirdi. "Dolunay... Ne kadar güzel değil mi?" dedi. Bende gözlerimi onun üzerinden çekip dolunaya baktım. Parlaklığını kapatmaya çalışan bulutlara karşın o parlamaya devam ediyor ve oldukça güzel görünüyordu. Bulutları engellemek yerine onlarla birleşip güzel bir tablo oluşturmuştu.
Hızlıca geçen, bana üç dakika gibi gelen, yarım saatin ardından annemin araması ile Jongseong'un yanından ayrılmıştım. Odama girip penceremden oturduğumuz banka baktığımda onunda gitmiş olduğunu fark ettim. Benim için güzel bir anı oluşturmuştu Jongseong. Birlikte geçirdiğimiz anlamlı ilk dakikalarımıza ev sahipliği yapmıştı o bank. Ben Yang Jungwon, Park Jongseong'a tekrar aşık olmuştum o bankta.
________________________
evettt yeni bir kurgu ile geldim
güzel bir kitap olur umarım
sizde seversiniz umarım
güzel günler dilerim~
mei kaçar ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
talking hearts - [jaywon] ✔
Short StoryBir aşkın ilk dakikalarına ev sahipliği yapan eski bank, o aşkı yaşayan iki gencin insanlardan kaçışına ve aralarında büyüyen sevgiye tanıklık edecektir.