2.Ne kerkim te dashurise

405 18 9
                                    

Ora 4 e mengjesit:
Une isha akoma duke u menduar ,duke u menduar per vajzen qe doja. Dhe nuk ishte dashuri me shikim te pare. As nuk ia pash fytyren,por ndjeva dicka kur e pashe nje dite para matures.

Dustin zgjohet dhe si i pergjumur vjen te dhoma ime .

- Anxhelo,sa piva?-tha sa hyri ne dhome.
- Jo shume,po ate birren e 5-te nuk duhet ta kishe pire.
-Ti pse je zgjuar?-tha ai.

-Po mendohem,-thashe une.

-Kush eshte fatlumja?-tha ai.
- Nga e di se po mendoj per nje vajze?Ah,po edhe ti je i dashuruar apo jo? Madje Ajsi e mori vesh kur ishim ne makine.

-Pse nuk me ndalove,cfare tha,me siguri me futi nje shpulle,pse nuk mbaj mend asgje??-tha ai dhe me pas e kuptoi se po beja shaka.

-Je shume i keq, une po vuaj ketu-tha Dustin.

-Thuaja dhe mbaroi ,-thashe une,-do te te them nje gje por nuk do merzitesh.
-Ajo dashuron dike tjeter apo jo? -tha Dustin.

-Korigjim,ajo dashuron dike,mund te jesh edhe ti,-thashe une per t'i dhene kurajo.

-Kur u bere ekspert i dashurise ti?-tha Dustin.

-Kam 2 dite ,-thashe une,- o Dust ajo eshte si mrekulli.

-Paske rene brenda keq fare ,-tha ai,-kur e njohe?
- Ne fakt vetem e pashe,dhe nuk i pashe fytyren.

-Hmmm..as dashuri me shikim te pare nuk quhet,pra nuk i di as emrin apo jo? Si do ia besh per ta gjetur?

-Nese ajo eshte  vajza e duhur,do e shoh prap jam i sigurt per kete.

-Une them te flem pak,te na vijne ne endrra te pakten,-tha Dustin duke ferkuar syte,nderkohe qe une i hodha nje shikim -kam kercyer gjithe naten,mos harro do dalim ne oren 2 me Ajsin .

-Nuk harroj,sikur te shkonit ju te dy,rrinit edhe me shume vetem?-thashe une ,nuk kisha deshire te shkoja me ta ,mendjen e kisha diku tjeter.

-Jo,vella je i detyruar,ti e di qe Ajsi eshte shefja ne kete mes,pastaj kemi per te folur per dashurine tende.

-Shiko dashurine tende njehere,-thashe une,-duhet t'ia thuash sa me shpejt,ndoshta...nejse,ik fli ,do vij me ju.

-Edhe ti e di se ajo do dike tjeter apo jo?
-Une nuk thashe ate,dua te mos lendohesh me vone,prandaj thuaja,nese nuk te do ajo,jeta vazhdon...

-Ne oren 1 te jesh zgjuar...
-Ok,ik tani.

Gjumi veshtire qe te me zinte,as nuk perqendrohesha ne dicka tjeter,mendja me qendronte te vajza e trenit,ajo vajze misterioze qe me beri te bija madje te bija ne thellesite me te medha per te mos dale me kurre nga aty.

Fjeta vetem 3 ore,dhe erdhi te me zgjonte Ajsi me Dustin.

-Duhet te shkojme tani,eja !!!Misterio,kemi shume per te folur eja,-tha Ajsi.

-A mund te fle edhe 5 minuta,vetem 3 ore kam fjetur,-thashe i pergjumur.

-A te thashe qe do dalim  me Ajsin sot o gjumash,te thashe te flije shpejt,-tha Dustin.

-Pfff,ne rregull shkoni ne sallon ju nderkohe qe une po vishem.

-Ajsi,ku do na cosh?-thashe une.

-Ne ferr ,them te shkojme ndonjehere andej nga origjina,ta kam thene une ndonjehere se ku do te shkojme ,qe te ta them tani? Jo,mos pyet.

-Si urdheroni komandante,jemi nen urdhrat tuaja,-tha Dustin.

-Faleminderit per mirkuptimin sklleverit e mi,-tha dhe doli nga dhoma.Dustin shkoi pas saj.

U vesha dhe shkova ne kuzhine, nuk me lane te haja as edhe nje biskote.

-Anxhelo as mos u mundo te hapesh frigoriferin,do ikim,u beme vone,-tha Ajsi .

-As nje biskote me cokollate?-thashe une me ze pergjeruese.

-Merr pakon me vete,-tha Ajsi,-nuk do ikim me makine,qe ta dish.

-Mos me thuaj qe do ikim me tren,-thashe une dhe Ajsi buzeqeshi, dhe une e perqafova.

-Cfare ka kaq emocionuese treni?-tha Dustin dhe une e leshova.

-Tani,ky djali ketu ,-tha Ajsi,-ka rene ne dashuri...

-E di,-tha Dustin ,-edhe...c'lidhje ka kjo me trenin?

-Atje e pashe vajzen Dust,-thashe une.

-Aaaa,okay atehere po kryejme nje operacion kerkimi?-tha Dustin.

-Sic,do kerkojme edhe dashurine e mistershme tenden,-tha Ajsi,-nisemi tani,mos harro pakon e biskotave .

Dolem jashte,babi i Ajsit ishte duke u kujdesur per lulet,ishin te shtrenjtat e tij, ne kohen e tij te lire mund ta gjeje ne dy vende: ose ne kopsht duke mbjelle lule/kujdesur per to,ose duke lexuar ne dhomen e ndenjes.

-Anxhelo,Dustin,princeshe ku po shkoni?- tha ai sapo ne iu afruam per ta pershendetur.

- Do udhetojme me tren,ti e di se ne ate bejme qe te vegjel,-tha Ajsi duke e puthur te atin ne faqe.

-Shkoni,nese keni nevoje per dicka ,me telefononi,Anxhelo ,babi ne shtepi eshte?Do doja te luanim nje loje shah-tha ai duke e lene lopaten e vogel ne toke.

-Po merret me nje dosje nga ato te punes,-thashe une dhe i buzeqesha,-ne po ikim,shah te mbare!

-Kini kujdes mos perfundoni ne stacionin e gabuar,-tha babai i Ajsit dhe duke qeshur.

Ne u larguam,stacioni i trenit nuk ishte shume larg nga shtepia jone,disa shtepi me posht rruges ne forme T-je.

Hipem ne tren dhe u ulem atje ku uleshim gjithmonë,ne fund te trenit.

Askush nuk kishte aq nerva qe te shkonte deri atje per t'u ulur, prandaj shumicen e rasteve e gjenim bosh ate vend dhe uleshim.

-Sheh ate vendin bosh?-tha Ajsi duke iu drejtuar Dustinit,dhe duke i hedhur syte ne dy sendilje me posht prane dritares-pardje atje ishte ulur kunata jone e ardhshme.

-Ndoshta ne nuk do ta shohim dhe takojme dot kurre,-tha Dustin.

-Dust te thashe,-iu drejtova atij,-nese fati do ne do te takohemi perseri.

-Ne do e shkruajme vete kete fat ,-tha Ajsi,-une e di se ajo do te ulet perseri aty.

-Mund te ma tregoi dikush historine nga fillimi?-tha Dustini,-sepse nuk po kuptoj gje...

-Me kenaqesine me te madhe,-tha Ajsi.

Fly With Me(Shqip) ✅Where stories live. Discover now