9.Ke rene ne dashuri me personin e gabuar

219 12 2
                                    

Ne u afruam akoma me shume,le te themi se aq shume sa per pak buzet tona do prekeshin.

E dija se te dyja buzet donin te prekeshin te ndjenin njeri -tjetrin.

Prandaj tentova ta puthja,ne menyre te paharrueshme... Por nuk ndodhi.

-Anxhelo,eshte e veshtire te ta thuash,por kjo gje mes nesh nuk dua te ekzistoje me,-tha Ajsi pasi shume prej fenereve ishin zhdukur ne pafundesi.
Dhe levizi koken ne anen tjeter.

-Por ne do te takohemi perseri une gjeta deshiren tende,-thashe duke shpresuar qe ajo te mos hiqte dore.

-Ti re ne dashuri me personin e gabuar Anxhelo,nuk duhet te kishte ndodhur,ti je perfekt,ndersa une jam...-tha ajo.

-E mrekullueshme,-thashe une duke mos e lejuar te plotesonte fjaline e saj dhe te thoshte dicka jo te mire per veten.

-Ti as nuk me njeh,nuk di te kaluaren time, cfare bej,ku rri?-tha ajo,-ti nuk di asgje.

-Me lejo t'i di,me lejo te lutem,-thashe,-keto qe ndjej per ty nuk jane ndjenja aq te lehta qe kalohen me nje fjale.

-Une nuk ndjej te njejten gje dhe nuk dua te te lendoj,une po iki,uroj te jesh sa me mire,-tha Xhoi dhe hodhi nje hap qe te largohej.

Do doja te isha ne mendimet e saj ne ato momente,ose ne zemren e saj,te dija se cfare ndjente.

Cfare i kishte ndodhur qe nuk besonte ne dashuri? Ndoshta dikush e kishte lenduar shume,nese do e lija te ikte nuk do e merrja vesh kurre.

-Xhoi,thone qe nese e do e le te shkoi,-thashe,-nuk mendoj se eshte e vertete ai qe te do,ben gjithcka qe ti te qendrosh,une do te te bej te me duash.

Dhe ajo thjesht u largua pa thene asnje fjale, iku humbi neper njerez dhe une telefonova Dustin duke i thene se do iknim ne shtepi.

Gjithe rruges qendrova me nerva edhe pse Ajsi u mundua te me qetesonte bashke me Dustinin.

-Une mendoj se ajo nuk e ka pare diamantin qe eshte brends teje,-tha Ajsi.

-Diamant??Une jam si qymyr i zi,-thashe une dhe u mbeshteta pas dritares se trenit.

-Shiko vella,nese ajo nuk donte te te njihte eshte problemi i saj dhe jo i yti,-tha Dustini.

-E ke parasysh Kejden?-tha Ajsi.

-Mos me fol per vajzen e patinazhit te lutem,-thashe une. Kejda ishte vajza e pare qe njoh une qe me ka pasur qejf,ose me ka nuk e di.

-Okay nuk flas per te,te flasim per Julian?-vazhdoi Ajsi.

-Nese mund te me flasesh per Xhoin ne rregull nese jo,dua te mendoj,-thashe dhe e perplasa perseri ne xhamin e dritares koken.

-Anxhelo,ajo ndoshta ishte perfektja per ty,por ndoshta ti re ne dashuri me personin e gabuar,-tha Dustin,-nuk mund te vazhdosh te kembengulesh nese ajo nuk deshiron ...

Por nuk iu pergjigja ,vazhdoja te mendoja per yjet, per momentet qe kaluam bashke. E dija qe nuk duhet te hiqja dore prej saj.

Si rrallehere kur kisha ndonje gje per te menduar,me zuri gjumi sapo u shtriva.

Ndoshta sepse nuk kisha se per cfare te mendoja, ndoshta sepse isha lodhur nga gjithcka.

E nesermja ishte ndryshe ,nuk e di se cfare ndodhi naten,por une kisha ndryshuar mendim.

İshim duke ngrene krepat me nam te Ajsit,i ben shume te mira.

-Pra,ti po thua se nuk njeh askend me emrin Xhoi?-tha Dustin.

-Jo,-thashe duke marre ne pjate nje krep tjeter,-kjo eshte me kivi?

-Po,por si eshte e mundur,ke rene nga krevati naten?-tha Ajsi.

-Ndoshta ka perplasur koken,-tha Dustin,-ose ka ardhur nga ndonje dimension tjeter.

-Njerez,relaksohuni,une jam shume mire,tani do dal ,per na palester kush do vij??-thashe dhe u cova nga tavolina,-kunate,krepat si gjithmone i ke qare.

-Do vijme me ty ,na prit 5 minuta,-tha Ajsi,-duhet te mbledh kuzhinen.

-Dust, une them te martohesh me Ajsin,-thashe dhe Dusti u mbyt me krepen.

-Ky nuk me duron nje muaj,jo nje jete,-tha Ajsi.

-Une,une do te te duroj edhe ne jeten tjeter,-tha Dustin dhe iu afrua .

-Khem,khem,-ia bera,-une po shkoj te vishem per palester,ju vazhdoni,cfaredo qe jeni duke bere.

Te jemi te qarte,po mundohesha te harroja Xhoin,sado e pamundur te dukej,une do e beja sepse e pamundura eshte vetem nje fjale ne fjalor .

Dhe sado e lehte te duket eshte te thuash kete fjali aq e thjesht eshte edhe ta besh.

Endrra te thurura kot, mendime dhe filozofi qe tani me duken si nje pasqyre e thyer ku shoh veten.

Asgje nuk do ishte si me pare sepse tani,cdo person qe do binte ne dashuri me mua, do te binte ne dashuri me personin e gabuar.

Anxhelo i mepareshem vdiq,ate e vrau Xhoi,te shohim se kush do e njoh ne te vertete Anxhelon e ri.

_______☆▽(๑˙❥˙๑♡ω♡> ਊ <♡ ~♪______

Kaluan disa dite dhe nuk e permendja fare,ne tren nuk hipa me .

Nxora nga garazhi bicikleten,e lyeva dhe dilja shetitje me te,mendova te merrja edhe nje qen.

Nuk e di pse nuk e kemi marre nje qen me pare,ata jane te adhurueshem

-Dust do marrim nje qen,Ajs cfare preferon?-thashe une ..

-Ti , qen?-tha Dustin,-po ty nuk te pelqejnr qente,sidomos ta mbash ne shtepi.

-Njerzit mund te ndryshojne ne pikepamje apo edhe ne mendime,-thashe une dhe u bera gati te dilja.

-Uroj mos t'iu ndryshoi zemra,-tha Ajsi.

Dhe mbylla deren.

Ndonjehere cdo person do te behet i verber qe te mos i shoh disa gjera ose i shurdher qe te mos t'i degjoje.

Une do doja te isha pa zemer qe te mos ndjeja. Pa mendje te mos mendoja,pa krah te mos fluturoja..

Fly With Me(Shqip) ✅Where stories live. Discover now