"E nesermja do te jete nje dite e mrekullueshme ,e ndjej "mendova para se te shtrihesha per te fjetur.
-Miremengjes ,ma,ba,Dust!-mami ishte duke gatuar nderkohe qe babi me Dustin po luanin shah.
-Miremengjes,c'plane ke per sot ?-tha Dustin.
- Ne fillim ka per te ngrene mengjes!-tha mami me ton urdherues.
-Dust,kujdes mbretereshen,-thashe duke i treguar te shihte punen e tij.
Pasi u ula te haja:
-Ju keni ngrene apo jo?-Madje eshte tretur,-tha babi dhe qeshem.
Pasi hengra mami dhe babi thane se do flisnin dicka me ne.
-Ju sapo jeni diplomuar,me siguri keni zgjedhur edhe Universitetin,por une me mamane tuaj do bejme disa udhetime per pune kete vit,mund qe mos jemi gjithe veren ketu, fare.
-Te vetem ne shtepi?-thashe une,-une nuk e kam problem,di te gatuaj dhe te pastroj,per sa i perkete vellackos sim,nuk e di.
-Por ti ba,punon me babin e Ajsit apo jo?-tha Dustin.
-Meqe ju jeni rritur me Ajsin,nuk besoj de perben ndonje problem qe te vij dhe ajo te jetoje me ju keto 3 muaj,-tha mami.
Sigurisht qe nuk perbente problem,ne fund te fundit,te shtepia e ardhshme do te vinte,keshtu edhe mesohej me orendite.
-Nuk ka asnje problem,madje do jemi ne duar te sigurta,-tha Dustin.
-Kete nuk e ve ne dyshim,-tha mami,-ne do nisemi neser ne mengjes,tani po shkojme ne pune,ju duam.
Dhe une ika ne dhome,pas meje edhe Dustin.
-Une e admiroj fuqine e universit per t'i bere disa gjera,-tha duke hyre ne dhome.
-Me beso edhe une,-thashe une,-kam nje pershtypje sikur sapo te dal nga shtepia do perplasem me vajzen dhe as nuk do e njoh.
-C'do besh sot? Prit ta gjej:do udhetosh me tren,-tha Dustin.
-Nga e gjete?-thashe une.
-Je i dashuruar,dhe te dashuruarit bejne marrezira,-tha Dustin .
-E ku qendron marrezia ketu?-thashe une dhe Dustin tundi koken.
-Ti as nuk i ke pare fytyren dhe po e kerkon ,a nuk eshte nje marrezi te biesh ne dashuri?-tha Dustin.
-Une them qe ti dhe Ajsi te shkoni nje shetitje sot,nderkohe qe une vazhdoj hetimin tim,si thua?-thashe une.
-İde e shkelqyer, por nuk e di se cfare mund te thoje e dashura ime per kete,-ma ktheu ai.
-Atehere do e bejme keshtu,-thashe une dhe fillova t'i tregoja planin.
-İde e shkelqyer,ti dil,une po shkoj ti them se ke dale qe shume heret ne mengjes,ku ta coj?-tha ai.
-Atje ku t'iu coje dashuria,-thashe dhe ai doli nga dhoma.
Dola nga shtepia dhe hipa ne tren.Nuk ishte shume vape,te pakten jo aq sa sic ishte nje dite me pare.
Ne tren u ula te vendi legjendar ku ishte ulur ajo,gjysma ime.
Ne momentin qe syte me vajten te shkrimi, nxora nje stilolaps qe e kisha marre me vete per kete arsye dhe shkruajta:"i love you too"
Ne tren nuk kishte shume njerez,prandaj nuk mund ta shihte askush se e kisha bere une.
Treni po ecte me shpejtesi me te madhe se heret e tjera .
Ja pse ky udhetim i shkurter me pelqeu akoma me shume.Pikerisht ne stacionin e pyllit me pisha kur u bera gati te zbrisja.
Nga dera e trenit hyri nje vajze, kishte bllokun ne dore,veshur shume thjeshte.
Dukej qe ishte nga ato vajza qe nuk u bente pershtypje pamja,nga ato vajzat e guximshme qe askush nuk mund te vendosi rregulla ne jeten e saj.
U drejtua tek une.
-Mund te ulem prane dritares?-me pyeti.
Kishte nje ze shume te ngrohte.-Patjeter,-thashe dhe u ula ne vendin prane. Ajo u ul dhe nxori bllokun e saj,nisi te shkruante.
-Me falni,pse mendoni se eshte shkruar ajo thenia aty?-pyeta me shpresen me te madhe qe te mos ishte nje pergjigje mosperfillese.
-Me sa duket dikush i paska kthyer pergjigje shkrimit tim,-tha ajo.
-Pra e ke shkruar ti?-thashe une dhe qesha.
-Pse ke ate qeshje prej budallai ne fytyre?-tha ajo.
-Qeshje prej budallai?-thashe une.
-E shkrova kete sepse hipa per here te pare ne kete tren para ...-tha ajo dhe une ia nderpreva fjalen duke i thene:
-Tre ditesh,une jam Anxhelo,-thashe dhe i zgjata doren.-Xhoi,po nga e di qe une isha ketu para 3 ditesh?-tha ajo me nje fytyre shume te pafajshme ne fytyre.
-Le te themi qe te pashe kur e shkrove ate,-thashe dhe prap qesha.
-Pra ti me dashke?-tha ajo duke e futur bllokun e saj ne canten e saj . Ne canten e saj ishte qendisur nje feniks,une e njoha ate feniks.
-Me fal??!-thashe une duke u ndjere ne siklete.
-Ti je ai qe ke kthyer pergjigje apo jo?-tha dhe qeshi.
-Edhe mua me pelqen te shkruaj neper mure,jam marre me grafit, kur e pashe mendova se ishte e paplotesuar,-thashe duke shfryre.
-Atehere ti je djali rebel,qe i ben vajzat per vete me grafite?-tha ajo dhe nxori bllokun perseri nga çanta,-nuk funksionon me mua ,mos u lodh.
-Jo une nuk jam ai djal dhe kush tha qe dua te te bej per vete?-thashe duke e treguar shume qarte se isha duke genjyer.
-Shiko,ajo e qeshur ne fytyren tende tregon se ti ke rene brenda dhe me personin e gabuar,-tha ajo. Me mahniti mendjeprehtesia e saj si edhe parashikueshmeria.
-Pse me personin e gabuar?-tha ajo.
-Sepse kjo Xhoi qe shikon ketu nuk beson ne dashuri,dashuria eshte nje iluzion.
-İluzion? Ti ishe ajo qe shkruajte ketu,-duke i treguar me gisht mbajtesen,- dicka ne lidhje me dashurine,pra ti beson ne dashuri.
-Ajo eshte nje shprehje,-tha ajo.
-E kush shkruan ose thote nje shprehje qe nuk e beson?-thashe une.
-Une,ajo eshte nje shprehje qe e besonte babai im,jo une,-tha dhe filloi te shkruante ne bllokun e saj duke me shperfillur.
YOU ARE READING
Fly With Me(Shqip) ✅
RomanceIf stars were words I'd write you the whole galaxy... Anxhelo bie ne dashuri me nje vajze ne tren pa ia pare fytyren dhe vihet ne kerkim te saj. Po sikur zemra e Anxhelos te perfundoi ne stacionin e gabuar? Mjafton te takosh dike dhe jeta jote mund...