The pregnancy

35 0 0
                                    

pp Ilham:

Ik kan dit niet geloven, ik vroeg haar waarom ze het me niet had verteld. Ze zei dat ze wist dat ik haar het niet zo laten hebben gedaan, als ik wist dat zij het ging doen. En dat ze niet wou dat ik me nog schuldiger ging voelen. Ik vroeg haar hoe ze het had gedaan. Ze zei dat ze eerst met een ongeregistreerde auto het lichaam heeft opgehaald, en hem naar het ziekenhuis bracht. Daarna liet ze Abdel mijn auto schoonmaken zodat er geen spoor van de accident meer is. Ik wist niet meer wat te zeggen, en keek naar Loubna. "Het is jouw beurt om je geheim te vertellen": zei Loubna. Ik keek rond me heen, naar hoe iedereen zijn aandacht naar mij was gevestigd. Ik keen naar beneden, en begon mijn verhaal te vertellen. Iedereen keek me nadat ik me verhaal had verteld geschrokken aan, behalve Latifa en Loubna omdat ze het toch al wisten.

pp Selma:

Zie je wel, ik zei toch dat zij niet dat goeie meisje is dat iedereen denkt dat ze is. Nadat Ilham haar geheim had verteld zei Loubna dat het mijn beurt is. Ik twijfelde. Kan ik deze mensen wel echt vertrouwen? Ik weet al dat ik Ilham niet vertrouw, zij heeft dit allemaal veroorzaakt. Maar zij weet het allemaal al, en ik weet dat de rest niks zou zeggen.

Zondag 21 jullie:

ik werd vandaag wakker met een misselijk gevoel. Ik sprong men bed uit, en begon te renen naar het toilet want ik moest overgeven. Ik poetste men tanden en ging naar beneden, men moeder had de tafel al gedekt voor het ontbijt. Ik voel me al dagen misselijk, en ik moet overgeven bij de geur van eten. Na het ontbijt ging ik naar men kamer, ik zag dat Hassan nog steeds niet had gereageerd op mijn berichtje. Ik ging op het internet om mijn symptomen op te zoeken. Het eerste ding wat opkwam was zwangerschap, en ik schrok. Het zou toch niet zo kunnen zijn dat ik zwanger ben. Ik heb het nog maar 1 keer gedaan met Hassan. Ik moet er zeker van zijn. Als iedereen straks weggaat om mijn oma te bezoeken, ga ik naar de Kruidvat om een zwangerschapstest te kopen.

Ik heb net de test gekocht. Ik ga de badkamer in, en lees de instructies. Er staat op dat ik er een beetje op moet plassen, en het dan 2min moet laten zitten om een resultaat te krijgen. Ik nam de test, en ik heb nog nooit zo een lange 2min meegemaakt, het voelde als 2u. Ik keek op de test en kon men ogen niet geloven. Ik ben zwanger! Ik kan niet zwanger zijn, ik mag niet zwanger zijn. Men ouders gaan me de straat op gooien. Oh, Allah (swt) help mij alsjeblieft mijn zonde te verbergen, en neem dit kind aub terug tot u. Ik ren men kamer in en zie dat ik word gebeld. Het was Hamza. Hij vertelde me dat Hassan is opgepakt en terug wordt gestuurd naar Turkije omdat hij en zijn familie hier illegaal waren. Ik liet mijn telefoon vallen, en alles werd zwart. Toen ik men ogen terug open deed zag ik Hamza voor mij staan. Hij zei dat hij schrok toen het stil werd aan de andere lijn, en hij kwam om te zien of er niets met me gebeurd toen hij me op de grond zag liggen. Ik vertelde hem dat ik gewoon schrok van wat hij zei en dat het goed met me gaat.

Het is 2 weken nadat Hassan naar Turkije werd gestuurd. Niemand mag weten dat ik zwanger ben. Er komen vandaag een paar meisjes bij mij op bezoek om een film avond te houden. Ik wou het afzeggen maar dan zou iedereen weten dat er wat mis is. We keken met zen alle een film toen Ilham naar de wc moest. Toen ze allemaal vertrokken ging ik terug naar men kamer om even uit te rusten. Ik zocht in men kast naar een pyjama toen ik zag dat men kleren niet meer zijn hoe ze waren. Iemand heeft er aan gezeten. Ik zocht naar de test en kon hem niet vinden waar ik hem had geplaatst. Ik schrok me dood. Het kon toch niet zo zijn dat iemand van hun hem had gestolen. Waarom zou iemand dat willen doen? Ik kreeg er een heel verontrustend gevoel bij. Ik ging slapen, en hoopte dat ik hem gewoon ergens anders had gelegd en het morgen weer zal herinneren.

1 week ging voorbij zonder dat ik de test terug vond, en hoe langer ik hem niet vond, hoe ongeruster ik werd. Ik was alleen thuis toen ik iemand hoorde kloppen op de deur. Ik deed de deur open en zag de broer van Hassan voor mij staan. Hij duwde me naar binnen, en begon me te slaan. Hij zei dat hi mij het leven van zen broertje niet kan laten verpesten, en dat zijn broertje ging kind kan hebben met een ontmaagde slet. Hij sloeg me in men buik tot ik op de grond viel, toen kwam Hamza binnen met een pistool. "Laat haar nu met rust": schreeuwde hij met zijn wapen gericht op de broer van Hassan. De broer van Hassan rende het huis uit, en Hamza kwam dichter om te zien hoe het met me ging. Hij zei dat het hem spijt, en dat hij nooit aan Hassan zou hebben verteld dat ik zwanger was als hij wist dat ze dit zouden doen. Hij zei dat hij dacht dat ze me juist gingen ondersteunen. Ik keek hem aan en vroeg hem mij naar het ziekenhuis te brengen omdat ik voel dat er iets mis is met de baby.

Toen ik in het ziekenhuis weer tot bewust zijn kwam vertelde de dokter mij dat ik geluk heb dat ik nog leef. Ik vroeg hoe het met de baby ging. Hij zei dat het hem spijt, maar dat de baby het niet heeft gered ook al hebben ze hun best gedaan. Ik begon hysterisch te huilen. Hamza rende naar binnen en hield me vast terwijl ik huilde. Ik zei hem dat dit allemaal zijn schuld was, en dat ik hem nooit meer wil zien. Ik zei dat hij nu weg moest gaan, en dat als ik hem ooit nog zie ik hem vermoord. Voor hij vertrok vroeg ik hem nog 1 laatste vraag: "Hoe wist je dat ik zwanger was?". Hij antwoorden met dat hij een foto kreeg van en onbekend nummer met de zwangerschapstest in mijn kamer, en er stond "Selma is zwanger van Hassan". Hij belde Hassan op die had gezegd dat we inderdaad samen naar bed waren gegaan. Hij liet me de sms zien, ik keek naar de datum en realiseerde me dat, dat de avond was dat de meisjes bij me thuis waren en ik de test niet kon vinden. Toen realiseerde ik me waarom Ilham raar deed die avond. ZIJ MOET DE GENE ZIJN GEWEEST DIE HET BERICHTJE STUURDE. Na die dag in het ziekenhuis heb ik Hamza niet meer gezien. Hij respecteerde mijn vraag en veranderde van school.

Bedankt voor het lezen van deze deel, blijf zeker verder lezen om achter de andere geheimen te komen!

 friendship and secrets Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu