pp Rania:
Het is vandaag donderdag, en dat betekent dat we vandaag met zen alle gaan bowlen. Ik stuurde Latifa nog een berichtje om te vragen wie mee gaat. Ze zei dat ze een groepsgesprek gaat maken. Ik was me aan het omkleden voor school toen Ik mijn eerste melding van de groepsgesprek kreeg. Ik keek naar de nemen die er allemaal in zitten en zag dat Latifa, Ilham, Nisrine, Selma, Dina, loubna en ik zelf er in zitten. Ik snap niet dat ze Loubna mee vragen, zij is zo irritant, volgens mij denkt zij dat wij in de Loubna show zitten. Ik zag dat Selma vroeg of ze iemand mee kan nemen, wij reageerde allemaal met een ja, ze neemt waarschijnlijk gewoon Siham haar nicht mee. We kennen Siham tog al allemaal en gaan vaker met haar naar buiten. Ik zit nog steeds met dat berichtje in men hoofd. Tijdens dat ik men haar aan het doen was moest ik weer denken wat er met Ayman is gebeurd.
Zaterdag 3 augustus, ergens in de bergen van Nador:
Het is vandaag de bruiloft van mijn ilie nicht, en ik ben vroeg opgestaan om me klaar te maken. Ik ken deze Marokkaanse bruiloften niet meer aan, de stout begint om 10u en de bruiloft eindigt pas om 6u van de volgende ochtend. ik ga samen met men zusje en moeder aan een tafeltje zitten, het is een gemende bruiloft. Dat betekent dat de mannen en vrouwen samen zitten, en ik dus niet kan gaan dansen. Ik schrok toen ik Ayman opeens naar binnen zag lopen. Ayman is een jongen die vorig jaar bij mij op school zat, hij vond mij toen leuk maar hij was al de ex van Nisrine, en ik wou mij vriendschap met Nisrine niet kwijt. Ik vond hem ook niet echt zo leuk, maar ik wou ook iemand. Iedereen had een vriendje behalve ik en Latifa. Latifa doet HC tegen iedereen, en ik word alleen aangesproken door jongens die ik niet leuk vind. Ik heb niet eens zoveel eisen, mijn man moet gewoon: lang zij, blauwen ogen hebben, rijk zijn, gespierd, mooie lang, leuke humor, super slim, leuke familiie hebben, enz. Gewoon de basics. Ik hoopte dat hij niet naar me toe zou komen, want als men vader me met een jongen ziet praten wordt ik vandaag nog hier uitgehuwelijkt.
De bruiloft is bijna over en men moeder vroeg me onze jassen te gaan hallen van bij het huisje. Ik liep de kamer binnen en begon te zoeken naar onze jassen, Even later hoorde je de deur met een harde klap dichtgaan. Ik draaide me om en zag dat Ayman achter me stond. Ik vroeg hem wat hij hier deed, waarop hij antwoorde dat hij me hierheen is gevolgd om me even apart te spreken. Hij zei dat hij weet dat ik niet zou willen dat mijn vader ons zou zien. Ik vroeg hem wat hij wou, waarop hij reageerde: "ik wil jou!". Ik keek hem met een geschrokken gezicht aan. "Kifesh je wilt mij": zei ik. Hij zei: "ja, Ik wil jou. Al sinds vorig jaar. Ik was alleen met Nisrine om dichter bij jou te zijn? want daarvoor deed je altijd alsof je me niet zag staan.". Hij kwam dichterbij en ik kreeg een raar gevoel van angst, ik wist dat als ik hier weg wou komen ik het spelletje mee moest spelen. Ik zei hem dat ik hem ook leuk vind maar dat hij al samen was met een van mijn beste vriendinnen. Hij pakte mijn gezicht wast en hij probeerde me een kus te geven, ik kon het opdat punt niet meer verdragen en gaf hem een knie in zijn privé gedeelte. Hij valde op de grond en ik probeerde weg te rennen. Voor ik de deur open kon doen voelde ik iemand trekken aan mijn enkel, het was Ayman weer. Ik gaf hem een harde schop tegen zijn kop en hij viel buiten bewustzijn. Ik rende terug de zaal in, ik kon het aan niemand zeggen want ik wist dat als mijn pa er achter komt dat hij Ayman zou vermoorden en voor altijd de gevangenis in zou gaan.
De volgende dag ben ik nog steeds in schok. Ik liep naar beneden naar het ontbijt toen ik de moeder van Ayman bij ons thuis zag. Ze zei dat iemand gisteren haar zoon heeft aangevallen in het huisje van de jassen. Ze zei dat hij daar heen ging na dat mijn ma zei dat ik daar was, en ze vroeg of ik niks heb gezien. Ik zei dat ik hem inderdaad had gezien op de terug weg naar de zaal, maar dat ik hem voor de rest niet meer had gezien. Ik vroeg haar wat er is gebeurd. Ze zei dat hij een interne bloeding heeft gekregen door de klap op zijn hoofd en nu een spraak gebrek heeft en verlies van geheugen. Ik wist nu zeker dat ik het aan niemand kon vertellen, niemand zal geloven dat hij mij eerst had aangevallen. Ik zou me schuldig moeten voelen, maar ik vind dat hij het verdient. Als ik hem niet had geslagen weet allen god wat hij met zou hebben gedaan. Plus hij was sws al een mongool!
PP Selma:
Het is vandaag donderdag, dat betekent dat we vandaag met iedereen gaan bowlen. Maar sterker nog ik ga vandaag Ilham verschud zetten, we gaan kijken hoe ze gaat reageren als ze de nieuwe vriendin van Tamer ziet binnen komen. Ik heb al tegen iedereen gezegd dat ik iemand mee ga nemen. Ik rij straks even lans haar huis om haar op te hallen, want zij heeft nog geen rijbewijs en de bowling baan is best wel een eindje weg.
We lopen naar binnen, ik zie Latifa en Rania elkaar al geschrokken aankijken en ze begon gelijk iets naar Ilham te fluisteren. Ilham keek mij met een straken blik aan en gaf een kleine fake lach aan Ahlam. Ilham en de rest van de meisjes kwamen dichter om haar te groeten, maar deden alsof ik er niet was. Latifa knikte naar me en nam me apart. Ik liep met haar mee en vroeg wat er was, en waarom iedereen opeens raar doet. Latifa zei dat die nieuwe meisje de nieuwe vriendin van Tamer was, en ze het raar vind dat ze ik niet zei dat ik haar mee ging nemen. Ik reageerde geschrokken, en zei dat ik geen enkel idee had dat zij zijn nieuwe vriendin was. Latifa zei dat ze me gelooft, maar dat ik volgende keer moet zeggen wie ik meeneem. Zodat er niemand meekomt die de vibe kan verpesten. But little did she know that I did this to ruin the vibe hahaha.
pp Ilham:
Ik verheugde me er zo op om met zen alle te bowlen, maar ik stond daar nog geen 5 min toen dat Selma binnen kwam met de nieuwe vriendin van Tamer. Toen ze binnen kwamen fluisterde Latifa en Rania in mijn oor dat dit het nieuwe meisje was. Ik besloot om gewoon aardig tegen haar te zijn. Zij kende mij niet eens toen zij en Tamer iets kregen, en ik ben niet zo iemand die mensen voor niks gaat haten. Ik geef haar een kans, en wie weet blijkt het gewoon een leuk meisje te zijn.
pp Selma:
tfoeoooo! Ik neem Ahlam mee om Ilham te irriteren, maar ilham geeft geen ene kick. Ze deed fucking aardig tegen haar, en zei na het bowlen nog dat zij haar naar huis kan brengen omdat ze dichtbij haar woont. Wollah ik haat die bitch, zij doet de hele tijd alsof zij aardig is, maar van binnen is zij gewoon een vieze bitch. Maar oké, ze gaat nog zien. Ik ga haar leven zuur maken.
Dit is deel 5. Bedankt voor het lezen!
JE LEEST
friendship and secrets
Fiksi RemajaHallo, mijn naam is latifa en ik ben de schrijfster van dit verhaal. Dit verhaal gaat over een vrienden groep van meisjes wiens vriendschap en vertrouwen constant op de proef wordt gesteld doordat iemand hun geheimen openbaard.