Car keys

16 1 0
                                    

pp Nisrine:

Selma heeft ons net haar verhaal verteld, en ik voel al wat er gaat komen. Iedereen kijkt Selma vol medelijden aan. Ilham zegt:"Selma, ik had er niks mee te maken, ik had geen idee dat dit je allemaal is overkomen! Je moet me geloven, je bent men vriendin en ik hou van je!" Selma kijkt Ilham met een dode blik aan en begint te schreeuwen: " Ilham jij hoeft behda niet te praten, jij vieze vuilen bitch. Jij hebt dit allemaal veroorzaakt! Jij.." Loubna keek mij aan en onderbreekt Selma " Ilham spreekt de waarheid, Ze had er niks mee te maken.": zei ze terwijl ze mij strak aankeek. Iedereen keek naar Loubna en volgde haar blik naar mij. Ik voelde alle ogen op mij komen, ik begon me benauwd te voelen. "Nisrine, is er iets wat je aan Selma wilt vertellen?: vroeg Loubna terwijl iedereen naar mij keek. Ik bleef steel kijken. "Als jij het niet verteld, vertel ik het. Maar dan vertel ik het aan de helle wereld." Ik zuchtte, en vertelde Selma de waarheid.

Ik was degene die alles aan Hamza had verteld. Ik was tijdens de film avond stiekem naar Selma haar kamer gegaan om 1 van haar gouden kettingen te "lenen". Toen ik in haar kast naar haar kettingen aan het zoeken was vond ik een positieve zwangerschapstest. Ik schrok want ik wist meteen wie de vader was, en wist dat hij was verhuisd. Ik dacht dat ik haar er een plezier mee deed. Hoe moest ik weten dat het zo zou aflopen.

pp Loubna:

"oké, nu zijn al jullie geheimen op tafel" zei ik net na dat Nisrine klaar was met haar verhaal. Selma stond met een dode blik op en liep in de richting van Nisrine. Iedereen volgde haar met hun ogen, en ik bereide me al voor op een show. Selma staat voor Nisrine, ze pakt Nisrine bij haar haar en begint er op las te gaan. De andere meisjes probeerde Selma van Nisrine af te krijgen terwijl ik achterover leunde om de show te zien. Toen Selma een deuk had geslagen in de tafel met Nisrine haar hoofd begon ze eindelijk wat kalmer te worden. Latifa trekt Selma naar achteren en zette haar neer op haar stoel. Latifa keek me geïrriteerd aan, ze zei dat ik had verteld dat ik ook een geheim had en dat ze nu mijn geheim willen weten. "Goed, dan is het tijd voor mijn geheim" zei ik terwijl ik naar iedereen gebaarde dat ze moeten gaan zitten.

"Latifa, ik ben de gene die Echelpoel had overreden vorig jaar. Het spijt me dat ze dachten dat jij het was en dat jij door die onderzoek moest gaan." zei ik. Latifa keek mij met verwarde blik aan. "Ik had al een vermoede maar waarom?": vroeg ze. Ik vertelde het helle verhaal.

Het gebeurde op donderdag 27 juni. Ik, latifa, Nisrine en Selma moesten 's avonds naar school gaan om alles te archiveren als straf dat wij te vaak spijbelde. Het was Latifa's verjaardag, dus nam ze een speaker en snacks mee voor wanneer de leerkrachten weg zijn. Om 21u waren al de leerkrachten eindelijk weg. Ik bod Latifa aan dat ik alles uit haar auto ging hallen zodat zij kan rusten. Stiekem wou ik gewoon graag in haar nieuw G-wagen rijden. Ik ging in de auto zitten en begon achteruit te rijden, Ik had nog geen rijlessen en wist niet dat ik in de spiegels moest kijken of er iemand achter me was, ik voelde plots dat ik iets had geraakt en stapte uit. Ik zag Mvr Echelpoel daar liggen. Ik legde de auto snel terug hoe hij was, pakte de spullen en rende weer naar binnen. Ik zag Mvr Echelpoel nog iets mompellen en ging er van uit dat iemand anders haar wel vind voor dat ze dood is. Ik ging naar binnen, gaf Latifa haar sleutels en begon te feesten.

"Latifa, het spijt me enorm dat je door het onderzoek moest gaan, maar ik wist dat de camera's van school jou hebben opgenomen. Jij had een Alibi, ik niet." zei ik. Latifa zei:" Ik vermoede het al, dat is waarom ik jouw naam niet heb genoemd tijdens het onderzoek toen ze vroegen of iemand anders toegang had tot mijn auto die avond." Ik vroeg haar waarom ze niks had gezegd waarop zij antwoorde: "Jij hebt ook niks gezegd. Ik ben niet de persoon die mensen confronteert, ik ben de persoon die rustig afstand neemt van mensen." Toen besefte ik me dat Latifa inderdaad telkens afstandelijker doet, tor het punt dat ze alleen een echte conversatie met mij voert als we in groep zijn.

PP Ilham:

alle geheimen zijn nu uit, maar we weten nog steeds niet wie hier achter zit. Ik keek Loubna aan en vroeg voor wie ze werkt. Ze zei dat ze dat ook niet weet. Ze zei dat het enige wat ze weet is dat het spel nu pas echt begint. Ze legde een Tablet op tafel. Er verscheen opeens een bericht waarop stond: " Goed zo jullie hebben de eerste opdracht al gedaan, nog 11 te gaan." We lazen het bericht en voor we het wisten werd het beeld zwart, en kwam er rook uit de tablet. We keken Loubna allemaal aan en ze zei: " Nu weet ik net zo weinig als jullie, we moeten nu met zen zessen verder om alle opdrachten uit te voeren." Ik weet niet of ik Loubna nog wel vertrouw, maar 1 ding is zeker: We moeten samenwerken om de opdrachten te vervullen, anders is niemand van ons veilig.

Oké schatjes dit was deel 8. Ik hoop dat jullie er van hebben genoten. Blijf zeker verder lezen om er achter te komen wat er met de meisjes zal gebeuren!❤️❤️❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 07, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

 friendship and secrets Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu