2.6

111 9 3
                                    

  Girdiğim şok ile birlikte yavaşça oturdum,Sevgi yanımda gözlerimin içine bakıyordu.O sırada soyunma odasına bizim sınıftan bir çok kız girdi.Bende hızla sınıfa gidip spor çantamı aldım ve kıyafetimi değiştirdim.

Nakil alınabilecek o kadar öğrenci varken cidden eski sevgilim mi denk gelmişti?

Üstelik 1 yıldır aşık olduğum çocukla aralarında anlayamadığım bir zıtlık olmuştu,tabi Ceylan her şey çok güzel gidiyor deyip durursan olacağı bu.

Ne olacağını bilmiyordum,henüz denk gelmemiştim.En son 3 yıl önce ayrıldıktan 1 hafta sonra görmüştüm.İlişkimiz 6 ay sürmüştü ve ona aşık değildim,aldığım yanlış kararlardan biriydi sadece.

Belki de en büyüğü.

Serbesttik bu yüzden sınıfa girdim,eğer dışarıda Deniz'i izlersem bir şekilde şüphelenebilirdi ve ben bunu onun karşısına çıkana kadar olmasını istemiyordum.

Bir başka sınıfla maç yapıyorlardı ve Deniz biraz gergin gibiydi.Ara sıra Umut ile birlikte birine bakıp konuşuyorlardı.O sırada onun Berke olabileceğini düşündüm.

Sevgi sınıfa geldi ve ''Salak hala görmüyor musun,şu kırmızılı var ya'' kafamı çevirip baktım ''O senin Berke işte'' tekrar Sevgi'ye döndüm ve ''Benim falan değil saçma sapan konuşma''

Biraz konuştuktan sonra Sevgi gitti ve sınıf kalabalıklaştı.Sınıfı böylesine kalabalıklaştıran insanlar değildi,ben ve düşüncelerimdi.

Medya : Berke Olgur

Ceylan Göz - textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin