4.8

77 5 1
                                    

Soyunma odasında Sevgi'nin beni sıkıştırmasıyla olayın nasıl geliştiğini anlattım.

Hiç bir şeyi kaçırmıyordu.

Eşofmanımı ve üzerine kısa salaş bir tişört giydikten sonra dışarı çıktım ve Sevgi ile bahçede dolanmaya başladık.O sırada çalılıkların olduğu tarafta Umut ve Deniz'in gezindiğini gördüm.Sevgi'nin kolumu cimciklemesiyle ufak bir çığlık attım.

Gerizekalı bu kız gerçekten.

Umut bize baktı ve buraya doğru yürümeye başladı.Kulağıma doğru eğildi ve ''Seni bekliyor,gidecek misin?''

Nereye varacağımızı bilmiyordum ama içimdeki sesi susturamıyordum.

Git,git,git,git.

Sesimi çıkarmadım,sadece kafamı salladım.Gidecekken Sevgi kolumdan tuttu ve kulağıma ''Beni bununla yalnız bırakma lütfen'' dediğinde güldüm ve arkasından Umut ters ters bakarak ,

''Seni duyabiliyorum''

''Aman be'' birlikte yanımdan uzaklaştılar.

Bende çalılıkların oraya gittim.Onun yanına...söylerken bile tüylerim diken diken oluyordu.Aşık olduğum çocuğun yanına,hem de kendisini telafi etmesi için gidiyordum.Aptal kafam,belki de büyük bir hata yapıyordum şu an.Tekrar aynı şeyler yaşanabilirdi.

Şu an onunlaydım,yüz yüze.

''Geldiğin için teşekkür ederim'' ciddi bakışlarımın altına yalandan bir tebessüm ekleyip başımı salladım.

Çardağa doğru yürüdüğünü fark ettiğimde arkasından geldim ve oturdum.Karşıma oturacağını düşünmüştüm ama yanıldım.Tam yanımdaydı,göz gözeydik.Oldukça sakin ve huzur veren ses tonuyla konuşmaya başladı.

''İlk mesaj attığın zamanlarda pek takmadım,umursamadım çünkü bıkmıştım artık bu mesajlardan.İlk iki gün yanıp tutuşan bir kaç gün sonrasında başka havalara giren kişilerden olduğunu düşündüm.Ama geçen her gün de bana yazdın,hem de sürekli.Yanlış anlama,sürekli mesaj attığın için değil.Attığın mesajlar için konuşmaya devam ettim seninle.Ara sıra cevap bile vermeyip sadece görüldü attığım,bana karşı hislerinden bahsettiğin mesajlar atıyordun.Hepsi duygu doluydu ve ben ilk kez denk gelmiştim böylesine.Hatırlarsın belki,bir çok duyguyu ilk kez bir anda yaşadığımdan bahsetmiştim.Korku,umut,üzüntü ve...sevgi''

Dediklerini hiç kaçırmadan pür dikkat dinliyordum,sevgi dediğinde gözlerine baktım.Çok içten gülümsüyordu.Hava serindi,konuşmaya devam edeceği sırada titredim.Bunu fark ettiğinde masanın üzerindeki ceketini aldı ve bana uzattı.

''Hava serin,al ceketimi''

Reddedeceğimi anladığında gözlerime baktı ve ceketi ayağa kalkıp omuzlarıma bıraktı.Esen rüzgarla birlikte akıl almaz kokusunu saçlarımda hissettim.

-

WOWOWOWOWOWOWOW

Ceylan Göz - textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin