Çok heyecanlıydım.
Sıcak bir duş aldım ve saçlarımı ıslak bir şekilde bıraktım.Canım bir şey yemek istemiyordu,hızla çantamı ve telefonumu alıp okula gittim.
Beden dersi geldiğinde soyunma odasına gitmek için bodrum kata indim.O sırada Umut ve Deniz erkek soyunma odasının önünde bir şeyler konuşuyorlardı.Sonrasında ikisi de bana baktı.Kafamı eğdim,çok utanmıştım.Sanırım Deniz Umut'a benden bahsetmişti.
Kafam eğik bir şekilde yürümeye devam ederken adımı duymamla durakladım.Bu ses tanıdık geliyordu.
Berke şerefsiz gülüşünü yüzüne takındığı esna da bana doğru yaklaşıyordu.Umut ve Deniz'e baktığımda ise pür dikkat ikimizi izliyorlardı.Bildiğiniz üzere ikisi de ondan hoşlanmıyorlardı.
Onların duyması için yüksek sesle konuşuyordu.
''Ceylan,selam.Görüşmeyeli nasılsın?''
''Seni gördüm daha kötü oldum,sen?''
Umut'un gülmesiyle birlikte az kalsın ciddiyetimi kaybedecektim ama onun güldüğünü gören Deniz,dirseğini karnına geçirdi ve Umut acıyla inledi.
''Böyle hissetmen beni üzdü''
''Berke ne bok yemeye buraya geldiğini bilmiyorum ama bir de karşımda mal gibi durmuş gülüyorsun.Seni sevmiyorum ve senden nefret ediyorum,konuşmak da istemiyorum.Bir daha beni rahatsız etme.''
Berke'nin söylediğim sözler karşısında bakışları ciddileşmişti,biraz ürkmedim değil hani.
Yavaşça bana yaklaştı ve kolumu sıkmaya başladı.
''Bir daha benimle böyle konuşu-''
''Bırak lan kızın kolunu''
Kafamı kaldırdığımda Deniz'in yanı başımda olduğunu görmem bir oldu.Umut da Berke'nin sol tarafında dik dik bakıyordu.
''Seni ilgilendirmez''
Of Berke sus işte sıçıttırma ortamı.
Deniz kolumu sıka Berke'nin elini tutup üzerinden çekti.Birbirlerine çok yakınlardı,çok tırsmıştım ve o sırada cidden sımsıkı sarılmak istemiştim.
Deniz'e değil be saçmalamayın,Sevgi'ye.
Ha ona da sarılsam güzel olur hani.
''Ne oluyor lan burada?'' şaşırmış bir şekilde bize doğru gelen Sevgi'ye kenetlenmişti herkesin gözleri.
''Berke yine ne yapmaya çalışıyorsun,dalaşma insanlara''
Herkes hala birbirine bakıyordu şaşkınca.
''Umut ne bakıyorsun hala,gitsene arkadaşınla''
Umut gözlerini Sevgi'nin üzerinden çekti ve bir kaç saniyeliğine kırpıştırdı.Gülesim gelmişti ama ortam ciddiydi şu an.
Umut elini Deniz'in omzuna koyduğu esna da Deniz,
''Bir daha bu kızın yanında görürsem seni,o kolunu alır-''
Umut öksürdü ve ''Hadi gidelim kardeşim,hadi'' dedi.
Bu arada 1k olmamıza az kalmış!
Çooook ama çook mutluyum cidden.Ama durun durun o duygusal konuşmayı sonraya saklıyorum😂😚❤♾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceylan Göz - texting
Short StoryAşkını içinde yaşayan birinin sevdiği kişiye gizliden mesaj atıp,onunla ilgili düşlediği şeylere adım adım yaklaşması. 02/04/20♡ Güneşi yalnızca kar yağmaya başladığında özlersin, Onu sevdiğini ise yalnızca gitmesine izin verdiğinde anlarsın. Genel...