'16'

1.4K 117 58
                                    

Bölüm 16| Organize Suç

Namjoon filmin çoktan başlamış olduğu sinema salonuna girdi. En arkaya doğru dikkatli adımlarla çıkarken bir yandan da salonu dolduran insanları inceliyordu. Herkesin dikkati filmdeydi. Salondaki tek boş koltuğa, en arka sıranın sol köşesine, yerleşti. Elindeki mısırı bacaklarının arasına sıkıştırdı. Eline fazla bulaştırmamak için iki parmağını kullandı. Teker teker ağzına attı patlamış mısırları.

Olduğu yerde yayılırken patlamış mısırı yanındaki kıza uzattı ve "İster misin?" diye sordu. Ekranın ışığıyla parlayan siyah saçlarını geri attı kız, başını iki yana salladı. Namjoon ısrar etti ve mısırları salladı, "Tatlı ama bu." dedi. Kız yediği sade mısırları Namjoon'a uzattı ve Namjoon'un patlamış mısırlarından aldı. "Konuş hadi, neden böyle buluşmak istedin?" diye sordu Dahyun. Namjoon ağzına attığı mısırları yuttu ve "Her şeyden haberim var." dedi. Dahyun kıkırdadı, Namjoon ise kızın bu tepkisine karşı şaşırmıştı. "Kaçınılmaz sondu, şaşırmadım." dedi ve Namjoon'a döndü. "Önemli olan, senin bana olan teklifin." dedi ve tek kaşını kaldırdı. Namjoon'un gözleri sorarcasına parladı ve "Onlar sana ne teklif etti?" diye sordu. Dahyun muzip bir sesle "Biri milyonlar diğeri şirketler, sen bana bu değerde ne sunacaksın?" diye sordu. İşaret parmağını ve orta parmağını Namjoon'un omuzuna koydu. Parmakları hafif bir şekilde Namjoon'un kolunda hareket ederken Namjoon ağzındaki mısırı çiğnemeyi yavaşlattı ve beyaz perdeye baktı. Esmer adam "Özellikle istediğin bir şey mi var?" diye sordu. Dahyun dudaklarını Namjoon'un kulağına yaklaştırdı ve fısıldadı, "Sadece gerçekler ve belki birkaç bir şey daha." Namjoon ise bakışlarını beyaz perdeden çekti, başını Dahyun'a çevirdiğinde bir nefes uzaktaydı. "Belki de daha sakin bir yere gitmeliyiz?" dedi Namjoon kendisini izleyen adamı fark edip. Dahyun ise başını sallayarak onayladı ve "Sizin evde buluşalım." dedi. Namjoon, Dahyun'un yüzündeki sırıtıştan hiç hoşlanmamıştı.

Namjoon eve geldiğinde hızlıca üzerini değişti. Gizli kamerayı koltukları gören bir yere gizledi. Tüm dosyaları gizledi ve başka olayların dosyalarını ortaya çıkardı. Her şey oldukça iyi görünüyordu. Kapı çalınca Namjoon derin bir nefes aldı, Dahyun'un bilgilerini almak bu olayı çözmek demekti. Neyse ki Dahyun, aralarında bir şey olduğunu düşünüyordu. Namjoon bunu yaparken kötü hissetmiyordu. Değerli şaraplarından birini aldı ve iki tane kadeh aldı. Güzel bir şekilde sehpaya yerleştirdi. Odanın ışıklarını kapatıp, loş ışığı ayarladı.

Namjoon'un planı oldukça açıktı.

Kapı çalınca Namjoon bacaklarında yukarı kaymış pantolonunu elleriyle düzeltti, gömleğini çekiştirdi. Kapıyı açtığında Dahyun karşısında parlıyordu. O da aynı Namjoon gibi siyahlar içerisindeydi. Siyah elbisesi, elbisesinin transparan kolları ve tüm elbisesine dökülmüş parlak pullar çok şık duruyordu. Namjoon, kızı süzdüğünde, kız gülümsemiş ve Namjoon'u kendine çekip dudağının kenarına bir öpücük kondurdu. Dahyun dudaklarını çektiğinde Namjoon'u onurlarından itip içeri girmesini sağlamıştı.

Namjoon'un haberi yoktu ama Dahyun'un vardı. Jimin'in onları izlediğinden haberi vardı. İkisi beraber binmişti asansöre aralarında hiçbir konuşma geçmemişti ama Dahyun'un asansörden inerken ki kıkırdaması Jimin'i afallatmıştı. Bu yüzden Dahyun'un gerisinde kalmış, kapıya yetişememişti. Şimdi gördükleri ise onu yerine sabitlemişti. İçeri girip ne olduğunu anlamaya çalışabilirdi ya da anlamak için uğraşmayıp bağırabilirdi ya da hiçbir şey yapmadan odasında oturabilirdi. Jimin koridorda voltalar atmaya başladı. Ne yapması gerektiğini düşündü Canı sadece bağırıp Namjoon'u dövmek istiyordu. Düşünmek için kendine zaman tanıdı.

Namjoon kadehleri kırmızı sıvıyla doldururken Dahyun bacak bacak üstüne attı. Sol elini dizinin üstüne koydu Dahyun, sağ elini de sol elinin üstüne koydu. "Düşündün mü bana ne vereceğini?" diye sordu Dahyun. Namjoon bir kadehi Dahyun'a uzatırken onayladı ve "Düşündüm." dedi. Esmer adam "Sana milyonlardan ve şirketlerden daha iyi bir şey sunuyorum." dediğinde Dahyun tek kaşını kaldırdı ve 'hmm'ladı. "Neymiş bakalım bu teklif?" diye sordu. "Ben bu işten çıkana kadar seni koruyacağıma söz veriyorum." dedi Namjoon. Dahyun gözlerini kırpıştırdı "Nasıl yani?" diye sordu. "Ben mesleğimi bitirene kadar, ne yaparsan yap seni her işin içinden kurtaracağım." dedi Namjoon.

Armi e Vino // nammin (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin