Beste ve mallıklarına dewamkee
Dünkü olanlardan sonra açıkçası okula biraz çekinerek gidiyorum.
Evet. Uzay her şeyi mahvetti. Her zaman yaptığı gibi.
Okulun kapısından girdiğimde direk sınıfa koştum. Kimseyle karşılaşmak istemiyorum. ANIL DA DAHİL.
Sınıfa girdiğimde herkes öğretmen masasında toplanmıştı. Ecem'i dürttüm.
"Ne oluyor?Ne bu tantana aq." Evet aq kibarlık seviyem tam da bu kadar.Ecem telefonundan başını kaldırıp "Sınıfa iki kişi geliyor haftaya nakil olarak. İkizlermiş."
İkizler miymiş?
Kaşlarımı şaşkınca kaldırıp "Nerden biliyosun? Listede mi yazıyor?"Gözlerini devirdi. "Sosyal medya diye bişey var hani Bestecim? Sen hangi dünyada yaşıyorsun?"
Ağzımdan kocaman bir "Haaaaaa." çıkmasına engel olamadım. Ecem tekrar telefonuna dönerken ben de sırama geçtim.
Hocanın da derse girmesiyle herkes yerine geçti ve sınıf tekrar uğuldamaya başladı.
Tenefüs zili çaldığında tek başıma -EVET TEK BAŞIMA- kantine indim. Tek başıma inmemin sebebi şu; yalnız kalmak istiyorum. Zaten sınıfta aramın çok iyi olduğu insanlar yok aslında iyi olduğu var ama çok iyi olduğu yok. Anladınız siz.
Telefonumun zing sesiyle ekranı açtım. Mesaj Uzay'dandı.
Uzay; Beste koş,
Uzay; Anıl kavga edecek gibi duruyor
Beste; Nerdesiniz aq
Uzay; Okulun arkasındayız. Hızlı ol.Oowwww shit. Şimdi bu neyin nesi amk.
Okuldan mı atılmak mı istiyor bu çocuk. Sürekli kavga ediyor bu salak. Geçen sefer müdür onu son kez uyardığını söylemişti ve bi daha olursa okukdan atacaktı. Sıçayım Anıl.Koşarak 3 dakika içerisinde okulun arakasına vardım.
Gözüme ilk takılan Anıl oldu. Karşısında ise... Kutay'ın tayfası vardı. Lanet olsun.
Kesinlikle çocuğu kışkırtıyolar. Hararetli bir şekilde konuşuyorlar.Kutay iyi biri aslında eskiden arkadaşımdı. Ama Anıl'la kavgalı olduğu için Anıl'la sevgili olduğumuzda aramıza mesafe girmişti. Yalan söylemeyeceğim çok da yakışıklı aw.
"Ne oluyor burda?" diye bağırdım. Herkesin bakışı bana döndü.
Tamam Beste gazını alamazsan uçarsın yavaş git.
Kutay sırıtarak "Vay vay bakın kim gelmiş. Anıl Bey'in sevgilisi."
"Eski sevgilisi." diye düzeltti Uzay.
Ah Uzay ah. Bi sussan hani.
Anıl benim yanıma gelip kolumdan tuttu. "Beste git. Ortalık karışacak az sonra. Sana bişey... Yani... Of neyse git işte amk."
Yav yerim. Çok tatlııııı.
"Gidiyorum. Sen de geliyosun benimle. Bak okuldan atılacaksın. Salaklık yapma." dedim. Çok düşünceli bir şekilde konuşarak zaten öyleyim de.
"Kızı bırakabilecek misin Anıl? Yoksa ben mi alayım senden?" bağırarak Kutay.
Sanırım bu da son damla oldu.
Anıl gidecek gibi gözüküyor ://
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende vazgeçme ||texting
Teen FictionBeste; Anıl, Beste; sen de bişey söyle, Beste; mesela, Beste; benden vazgeçtiğini ne zaman fark ettin? Beste; gözlerime baktığında mı, Beste; yoksa sarıldığında mı? Beste; hı?