20

649 29 44
                                    

Uzay'dan gelen mesajla anahtarımı alıp dışarı çıktım.

Arabaya bindim. Anıl'ın da arabada olduğunu fark ettim. Ayyhh bu salak da her boka geliyor. Şşştt asla belli etmemeliyim onun peşinden geldiğimi.

"Selam Uzay!" dediğimde gülümeyip o da selam verdi. Anılsa hiçbir şey yapmadı. Telefonla uğraşıyordu zaten.

"Abi hadi gidelim kız kapıda direk olmuş." Ayh Anıl götüne miller sokulsun yahu.

"Aynen beklemesin abi. Topuklu ayakkabısı ayağına çakılır falan. Allah korusun." diye dalga geçtiğimde Uzayın hafif sırıtması dışında kimse tepki vermemişti. Oysaki ben onu Anıl'la konuşmak için yapmıştım.

Esin'i de alıp halısahaya ulaştık. Vay be. Bu kadar zor olmamalıydı.

Herkes sevgilisini getirmiş aq. Bu ne olum ya. Bu Türkiye'de hiç mi sap insan yok?

***

Maçın başlamıştı. Hatta bitti şuan öfjdkshsk. Tabiki de Uzay'la Anıl aynı takımdaydı ve maçı da onlar kazandı. Klasik şeyler bunlar. Esin'in her saniye başı sanki çok futbol biliyormuş gibi bağırmasından dolayı beynim sikilmişti.

"Eee şimdi bitti mi?" dedi birinin sevgilisi.

"Ben aşırı yorgunum. Eve gidip direk yatacağım siz isterseniz takılın." diyen Anıl'a göz devirdim.

Boş.

Onun bu sözünün ardından kimse de birşey yapmak istemeyince eve dağılma kararı aldık.

Herkes vedalaştı. Aslında o kadar da kötü bir gece değildi. Asrın diye birinin sevgilisiyle tanıştım. Baya iyi anlaştık. Zaten bizim okuldaymış. İsmi de Doğa. Genel olarak aslında Anıl'ın beni takmaması dışında sorun yoktu.

Uzay bana dönüp yanına çekti. "Eve mi bırakayım seni?"

"Gerek yok. Ben taksiyle gideceğim." dedim. Bi yandan da gözümün ucuyla Anıl'ı kontrol ediyordum. İfadesiz bir suratla bana bakmıştı.

"Sen bilirsin." deyip devam ettirdi. "Sana taksi çevireyim ben."

Onu kafamla onayladım. Herkes gitmişti. Anıl'la ben kalmıştık. Esin'i evine başka biri bırakmayı teklif etmişti ve o da Anıl'ın zoruyla kabul edip gitmişti.

ÇOK ŞÜKÜRRR YARABBİM.

Anıl'a döndüğümde üstünde sadece t shirtü olduğunu gördüm. Üşüyor olmalıydı. Ki zaten çenesinin titrediğini görmemle buna emin oldum. Kalın giyindiğime şükrettim.

"Ceketimi verebilirim." ağzımdan bir anda kelimeleri çıkartarak.

İlk başta boş boş baktı. Ve sonra cevap bile vermedi. Ben de devam ettirmedim kendisi bilir.

Konuşmak için dudaklarını araladı.
"Neden hala u-"

"Beste gel. Buldum taksiyi." Anıl'ın sözünü kesmişti. Bu çocuk neden herşeyi mahvediyor?!?!?! Salak.

"Geliyorum." diyip yürümeye başladım. Arkama dönüp "İyi geceler Anıl." deyip gülümsedim.

Beklemediğinden olsa gerek biraz duraksadı. "Sana da Beste."

Aşırı gereksiz bir bölümdü. Sooorrrryyyyy

sende vazgeçme ||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin