"Uzaaayyy kapıyı bak." diye bağırdım tuvaletten.
Ellerimi yıkayıp havluyla kuruladım. İçerden gelen seslere bakılırsa 3-4 kişi gelmişti.
"Hoşgeldiniz." dedim yanlarına giderek.
Naz ,ikizi ve Ecem vardı. Hepsiyle teker teker selamlaştıktan sonra hep beraber salonda oturmaya başladık.
Naz ve Uzay baya samimi bir şekilde konuşuyorlar ben de Ecem ve Arda'nın yanındanında oturuyorum. Onlar kendi aralarında bişey konuşuyorlar ama ben telefona bakmakla meşgulüm.
Kutay: Evde parti veriyorsun ve beni çağırmıyosun
Kutay: bu sefer cidden kırıldım
Beste: ayıp ediyosun
Beste: daha başlamadık bile
Beste: sende gell
Kutay: kendi kendimi zorla davet ettirmişim gibi oldu biraz
Beste: saçmalama çağıracaktım seni zaten
Kutay: ehh iyi madem
Kutay: konum at
Kutay: yarım saate ordayım alınacak bişey var mı
Beste: *konum*
Beste: cips falan alsana
Beste: ben almıştım da yetmez bize
Kutay: tamamdır yarım saate ordayım
Beste: okyy
Telefonu bırakıp çocuklara dönüyorum.
"Kutay da geliyor."Uzay gözlerini pörtletip "Ne ara barıştınız onla yuh amınakoyim."
Ona sen ayakta uyu der gibi gülümsüyorum.
Ecem lavobaya gitmek için kalkıyor ve Arda ile başbaşa kalıyoruz.
"E okula alışabildin mi?" diyorum sessizliği bozarak.
Elini kıvırcık saçlarının arasından geçirip "Yani biraz. Güzel okul aslında. Spor salonu falan baya iyi."
"Basket mi oynuyosun?"
"Eski okulumda takımdaydım. Burda da bilmiyorum. Anıl diye bir çocuk varmış. Basket takımının kaptanı. Pazartesi onla ve hocayla konuşucam." dedi. Anıl kelimesini duymamla kendimi tutamadım.
"Anıl mı?" dedim şaşkınca.
"Evet. Tanıyor musun?" sorusuna tam cevap verecekken Ecem yanımıza oturarak "Sevgilisi." dedi.
Tam ağzımı açacakken Arda "Hadi ya. Sevgilinin olduğunu bilmiyordum.""Eski. Eski sevgilim." dedim düzelterek.
"Anladım." dedi başıyla onaylayarak. Ecem de gülüp "Eski ama sürekli beraberler."
Ona gözlerimi devirip sinirle "Yok öyle bişey. Uydurma." dedim.
Ecem koltuktaki oturuşunu düzeltip "Ee o da geliyor mu?"
Arda'yla gözgöze gelince "Saçmalamasana. Konuşmuyoruz diyorum. O da geliyor mu diyorsun. Senin kafa şimdiden bi milyon."
Arda dediğim şeye kahkaha atıp "Hadi içelim de bizim kafalar da güzel olsun" deyip ayağa kalktı.
"Tamam Kutay gelsin başlarız." dedim gülerek.
O sırada zil çaldı. "Hah iyi insan lafın üstüne gelirmiş." diyerek kapıya koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende vazgeçme ||texting
Ficção AdolescenteBeste; Anıl, Beste; sen de bişey söyle, Beste; mesela, Beste; benden vazgeçtiğini ne zaman fark ettin? Beste; gözlerime baktığında mı, Beste; yoksa sarıldığında mı? Beste; hı?