-------------------
Chanyeol:„Junmyeone jak se chceš sakra dostat přes ty stráže,tady prostě není žádná možná cesta jak se dostat přes ty hnusný policajty." skoro vykřikl Sehun, který naštvaně vrčel na Junmyeona, který se snažil vymyslet plán, jak se dostane 8 lidí ze střežené věznice, mezitím co náš génius Kyungsoo se válel na jednom z nepohodlných lůžek v naší cele a žvýkal poslední kus chleba.
„Já bych je prostě všechny postřílel a odešel." zamumlal Jongin a opřel se o Minseoka. „Nikoho zabíjet nebudem, musíme se odsud dostat normálně." odsekl Junmyeon a začal usilovně přemýšlet. „Prosimvás pusťte mě k tomu." zvedl se Kyungsoo a posadil se za nimi. Vzal do rukou malé kamínky co jsme sebrali venku a začal skládat nějaký plán.
„Tohleto je naše cela,my se musíme dostat sem do jídelny,odkud vede cesta do hlavní kanceláře,tam musíme nějak dostat toho fízla kde posadíme Minseoka,aby pohlídal kamery. My ostatní mezitím zdrhnem tudy do místnosti se zbraněma a nakonec odejdeme hlavním vchodem,kudy za námi doběhne Minseok,jakmile se ozve výstřel z jedný pistole."
Všichni jsme se na něj podívali jak na blbečka. „Občas se divím, že se s náma zahazuje a, že není nějaký akademický fyzik." zasmál se Jongdae. „Nejsem akademický fyzik, protože pomáhám různým skupinkám všemožných vrahů a zlodějů se dostat pryč nebo někam." Jongin se zasmál.
„Myslím,že stejně chytrej není,jen to hraje,aby neskončil jako nějakej trapák na benzínce." naklonil k němu Jongin obličej a Kyu se na něj zamračil. „Nehádejte se vy dva." řekl Junmyeon a donutil Jongina odejít na druhý konec cely od Kyua. Jongin na Kyua vyplázl jazyk a naštvaně se opřel o moje rameno.
„Vy jste taky všichni chytrý, stejně víme, že ho miluješ." zasmál se Chen a podíval se na Jongina. „Já? Jeho? Ne nikdy,to není možné,už se na to jen podívej.. já, profesionální mnohonásobným vrah a tohle... vždyť mu to akorát myslí." Kyu se na něj zamračil a jeho řečí si už dál nevšímal.
„No a co tady zůstat? Přeci jen..6 let nemůže být tak hrozný." zamumlal potichu Baekhyun. „Pro tebe možná,ty jsi nic neudělal,nic speciálního,jen jsi se k nám tak náhle dostal, zrovna když jsme byli na stopě tomu někomu,kdo zabil Laye...no a tak tě chytli a brali za to, že jsi tu s náma.. nemáš tady co dělat." řekl Minseok a všichni s ním souhlasili.
„Ale mně se tady s váma líbí." zkřížil Baekhyun ruce na hrudi a posadil se na postel. „Aspoň,že tak." stihl říct Junmyeon, než jsme slyšeli jednoho policistu jak k nám jde. Minseok hned odendal kamínky a náš nakreslený plán útěku na zemi smazal.
„Na to,že je něco kolem půl třetí ráno jste už docela probraný." řekl policista a zasmál se. „Ještě by jste měli spát,je pozdě, musíte vstávat v sedm." znovu se zasmál a odešel.
„Tak ten byl blbej jak jetel." zasmál se Jongin. „Co by jsme asi tak dělali takhle brzo vzhůru?" zasmál se i Chen. „Tak můžeme jít na to?" řekl Junmyeon a všichni pokývali hlavou na souhlas. „Hele kluci já bych tu zůstal." řekl Baekhyun,ale to už ho Sehun vzal za ruku,když Jongin pilníkem oddělával mříže.
Po několika minutách už jsme vyletěli z věznice každý s jednou zbraní v ruce a před policisty jsme se ukryli ve slepé uličce kousek od věznice. Všichni oddechovali a opírali se o zeď. „Povedlo se nám to." zamumlal Junmyeon a usmál se.
„A teď kam?" zeptal se Chen a všichni se podívali na Kyua. „Jo to jsem jaksi nedomyslel." zasmál se,ale to už všem padl pohled na malinký skromný domeček za námi.
„Chanyeole půjdeš s Baekhyunem první." podíval jsem na Junmyeona.„On a já? S ním fakt budu muset jít?" Baekhyun na mě udělal hnusný obličej. „Fajn jdem." rozešli jsme se k domečku,kde bylo jedno okno otevřené na ventilku.
Opatrně jsem okno otevřel a vlezli jsme potichu dovnitř. Objevili jsme se v obývacím pokoji. Byl tam nádherný nábytek a celé to bylo hezké.
Prošli jsme přes kuchyň nahoru do patra. Uviděli jsme pravděpodobně ložnici kde spala mladá slečna. Musela mít něco kolem dvaceti.
„To je kočka co?" zašeptal jdem se smíchem. „Kreténe." popostrčil mě Baek dál do baráku. Po chvilce jsme našli schody nahoru na půdu. „Tam se jako budeme schovávat?" zašeptal Baekhyun. „Jasně." řekl jsem a vešel s ním dovnitř. Byla tam tma a nějaké stále krámy a deky.
Po nějaké chvíli za námi přišli i ostatní. Jongin přišel k okýnku a podíval se ven. „Odsud je vidět před barák, má tam auto, takže když odjede tak to uvidíme aspoň." Junmyeon nad tím pokýval hlavou. „Alespoň jsme našli místo,kde budeme přebývat než nás ta bába odhalí." zamumlal Sehun. „To není žádná bába, naopak to je celkem kočka." zasmál jsem se.
----------------------
Celou noc jsme prokecali a docela jsme se nasmáli. Mohlo být něco okolo půl dvanáctý,když Jongin zapl potichu rádio. „Vsadím se, že tam budeme my." zasmál se a všichni začali pozorně poslouchat hlas nějaké chlápka v rádiu:
Dnes, 25.04 2020, okolo 11:30 hodin ráno,policie ohlásila, že z místní věznice se v brzkých ranních hodinách povedlo 8 vězňům uprchnout. Jedná se o vězně proslulé svými činy a to o žháře Oh Sehuna, mnohonásobného vraha Kim Jongina, zloděje Park Chanyeola, nadprůměrně inteligentního Do Kyungsooa, technika, který je schopný zavirovat a nabourat se do jakékoliv techniky, Kim Minseoka, profesionálního špióna Kim Jongdaeho, Byuna Baekhyuna u kterého není známý důvod proč byl uvězněn, takže je v našich očích téměř nevinný a celé této akci velí takzvaný leader Kim Junmyeon, odsouzený za několik skupin vrahů, kterým velel. Mějte všichni oči na stopkách,mohou být kdekoli."
Všichni jsme se zasmáli,když jsme slyšeli tyto zprávy z rádia,ale asi moc nahlas, protože jsme po chvíli slyšeli kroky na půdu a tichý hlas slečny.
„Haló? Je tam nahoře někdo?"
Všichni jsme zavřeli pusy a byli potichu jako zabití. Slečna otevřela dveře a když uviděla osm vězňů tak zapištěla a začala vytáčet číslo policie.
Jongin jí zacpal pusu a sebral mobil.
„Jestli ty takhle,tak my takhle."
Hey guys!❤️
První kapitola je tady🙏🏻❤️
Doufám, že se vám líbila a nenudili jste se u toho❤️
Jak se vám líbila kapitola? A kdo je vám nejvíc sympatický nebo nesympatický?❤️
PS: Zkontrolujte si všichni koho máte na půdě 😂
U příští kapitoly se uvidíme!❤️
-Lucas❤️
ČTEŠ
Reload [Chanbaek/Exo/Kaisoo]
Mystery / Thriller- Reload🖤 - Chanbaek/exo 🖤 - Dark concept 🖤 - Skupina 8 vězňů utekla v ranních hodinách na svobodu za účelem najít jednoho jejich nepřítele, který jim dluží peníze a život jejich kamaráda 🖤 -Sometimes even the best friend, can be the worst enemy...