| 3 |

78 8 15
                                    

                       ---------------------
Jongin:

Je sobota ráno a většina kluků si oblékla naše společné černé bundy a šla nakoupit a někdo se chtěl ještě projít. Ne většina, všichni kromě mě a Kyungsooa odešli. Kyu spinkal. Nikdy jsem si neuvědomil jak sladce vypadá, když tak spokojeně spinká.

Na co to zase myslíš Jongine,jsi vrah, nemůžeš mít city pro někoho jako je Kyungsoo, vždyť je to jenom génius..ale opravdu pohledný génius.

„Sakra.“ zaklel jsem a podíval jsem se na spícího Kyua. Odhrnul jsem mu vlásky z čela a pousmál se.

Je to oficiální,asi jsem se zamiloval.

Dal jsem si ruku na místečko kde mám srdce a podíval jsem se na něj. V životě se mi nestalo, že bych se zamiloval do někoho koho moc nemusím.. já se vlastně v životě nezamiloval do nikoho.

Pohladil jsem Kyua po vláscích a usmál se. Budu to muset nějakým záhadným způsobem přežít. Chanyeol měl vážně pravdu. Zamiloval jsem se do něj a to nebylo v plánu. Ten kluk má,ale sakra štěstí, že se mi líbí zrovna on, protože takového krasavce jako jsem já, nemusí už nikdy najít.

Dost řečí Jongine,jsi krásný,ale vychloubání už bylo dost.

/?/:

Svojí černou bundu jsem si poupravil,abych vypadal nějak k světu než jsem vešel do lesa. Naštěstí sám. Potřebuju si protřídit myšlenky. Zabil jsem Laye, jde po mě banda psychopatů,co víc jsem si mohl přát.

Kdyby mi ty peníze vrátil včas tak nemám problém já,ale on si ještě mohl žít svůj poklidný život s jeho přítelem. Ten jeho přítel je velitel celé té bandy... takže ten po mě půjde nejvíc.

Ti dva spolu nebyli krátce,tři roky určitě. Jejich vztah by chtěl každý.. samé pusinky, objetí, polibky, mazlení a tak. To co si každý přeje.

Ale pak jsem přišel já a pokazil jim to.

Cítím se hustě.

Chanyeol:

Všichni jsme se vrátili z venku zpět ke slečně domů. Ten baráček je v takové zapadlé ulici, takže si myslím, že by nás tady nemuseli najít, když je to tak pryč od všeho.

Vešli jsme do baráku,kde jsme měli nachystanou snídani od té slečny,vzali jsme to všem nahoru,ale tam nás čekalo milé překvapení.

Kyungsoo spal v objetí Jongina a spokojeně měl hlavičku zabořenou do jeho hrudi. Jongin pravidelně oddechoval a měl paže obmotané kolem Kyuova pasu.

„Říkal jsem,že se mu líbí.“ zamumlal jsem a sedl se na svojí deku a začal jsem přikusovat chleba k snídani. „Oba dva se provokují jako něco, ale stejně skončí spolu.“ pokroutil Baekhyun hlavou a začal žvýkat chleba.

„Asi máš pravdu.“ zamumlal Minseok a posadil se k němu. „Myslím,že dnešek je krásný den,nemuselo by se nic stát.“ řekl spokojeně Junmyeon a opřel se o stěnu. „To nemuselo.“ řekl Sehun,ale to už se jako vždy něco stalo.

Uslyšeli jsme klepání zezdola.

Nahoru vyběhla naše hostitelka. „Ani muk,zamknu vás tady a kdyby něco vyskočte oknem.“ řekla a zamkla dveře. Jediné co jsme slyšeli bylo 'Dobrý den,tady policie' a už jsme věděli, že půjdou nahoru.

Probudili jsme Kyungsooa a Jongina, kteří se na sebe jen vražedně podívali a Kyu se od něj hned odsunul. Všichni jsme nad tím jen protočili očima. Podíval jsem se dolů z okna a polknul. „Kamarádi..jste si jisti, že to zvládneme a nezlámeme si většinu kostí?“ zamumlal jsem. Junmyeon se taky podíval. „Jistě prosimvás, vemte si věci, musíme rychle.“ řekl.

Všichni jsme se zbalili. Sehun si nechal o něco víc času než my všichni ostatní, protože měl nějak víc věcí. Bůh ví kde k tomu zase přišel. Junmyeon otevřel okno a zkontroloval, že tam nikdo není.

Zhluboka se nadechl a seskočil. Ukázal na nás palce nahoru a schoval se ke stromu. Během chvilky už jsme u stromu stáli všichni. Přemýšleli jsme kam teď běžet,ale to už si nás všimla policie.

Chvíli jsme si vyměňovali pohledy. Oni,my,oni,my,oni,my a nakonec jsme se rychle rozeběhli pryč. Oni samozřejmě běželi za námi.

Během několika minutách běhu jsme se jim ztratili v lese. Doběhli jsme naneštěstí doprostřed lesa. „Achjo,co tady budeme dělat?“ povzdechl si Kyungsoo a všichni jsme zatím rozdýchávali útěk.

„Zalezem si támhle do tý chatky.“ Junmyeon ukázal na odpornou dřevěnou stavbu,kam by se nás s těží vešlo pět. Jongin si jenom hlasitě povzdechl a už už se tam chtěl rozejít,kdyby ho Junmyeon nezastavil. „Jongin a Kyungsoo půjdou tamtím směrem pro dříví a Chanyeol a Baek tamtudy.“ ukázal nám směry a rozešli jsme se po dvojicích každý jiným směrem.

Jelikož bylo ještě ráno tak jsme si museli dávat pozor,aby nás někdo náhodou neviděl. „Co si myslíš o tom co mají mezi sebou Kyu a Jongin?“ zamumlal Baekhyun a sebral větvičky ze země. „Budou spolu,skončí spolu. Vždyť se na ně podívej. Provokují se a pak usnou vedle sebe na jedný dece.“ řekl jsem a taky jsem začal sbírat větvičky.

Tak nějak jsme si povídali než jsme měli dost větviček nasbíráno. Jak jsem se zvedla z přikrčení tak se najednou moje rty setkaly se rty Baeka. Vykulil jsem oči a odtáhl se od něj.

„P..promiň."zamumlal jsem. „To nic nebylo.“ sladce se usmál. Cestou do chatky jsme si povídali o různých věcech. O tom jaké to bylo když jsme byli menší,o naší první lásce,u tohoto tématu jsem mimochodem zjistil, že Baek nikdy vztah neměl a taky o tom co by jsme dělali,kdyby nás chytla policie. Usoudili jsme,že by nebyla šance na útěk a nechali by jsme se zavřít. Koneckonců to tam nebylo zas tak hrozný,ale na svobodě je všechno lepší.

Během chvilky jsme byli zpátky u chatky. Zjistili jsme, že team Jongin a Kyungsoo se ještě nevrátili. „Se tam někde za stromem líbají.“ zasmál se Sehun a posadil se ke stěně. Junmyeon byl ovšem velice chytrý a zabalil nějaké ty deky,aby jsme nespali na zemi.

Během chvilky se vrátil i druhý team s další várkou větviček,kdyby nám byla zima. „Otázkou ovšem je co budeme papkat.“ usmál se Chen a posadil se vedle ostatních. „To je problém,nejsme zvířata,aby jsme žrali trávu.“ zasmál jsem se. „Teda jak kdo.“ všichni jsme se zasmáli.

„Naštěstí je ještě ráno, takže uvidíme co tady v okolí roste nebo jestli je někde nějaký obchod. Vyšleme tam Chena kdyžtak.“ Chen jen pokrčil rameny.

Najednou jsme slyšeli praskání větviček pod nohama,ale venku. Junmyeon se podíval ven škvírkou ve stěně.

„Sakra ty kreténi tam nedají ani chvilku pokoj.“ zaklel,ale to už jsme se všichni zvedali a brali jsme do rukou své pistole pro případnou přestřelku.


Hey guys!❤️
Už jsem tady,po hooodně dlouhé době s novou kapitolou ❤️
Doufám, že na vás není moc pozdě a, že ještě nespinkáte, protože vám na dobrou noc nebo klidně i na dobré ráno přináším novou kapitolu ❤️
Doufám, že se vám líbí, protože mě vůbec nenapadlo co bych do této kapitoly mohla dát ❤️
Nějaké nápady na případného vraha Laye?❤️
Btw-------- sluníčka..na jedné ig stránce se objevil příspěvek s tím, že někdo shipuje mě a jednu z mých čtenářek -uwumyg a nechvalně moc zpráv na mém ig o tom aktuálně pojednává❤️😂🙏🏻
Zlatíčka..ani se neznáme, poznám jí pouze podle komentářů,ale přijde mi neskutečně sympatická a milá,takže shower her with love ❤️
<Vy co mi píšete do zpráv na ig, že nás taky shipujete tak mi to prosím nepište, napište si to radši na papír a nechejte si to pro sebe ju? ❤️>
With love and only yours ❤️
-Lucas❤️


Reload [Chanbaek/Exo/Kaisoo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat