Jongin:
Vyšel jsem před tu dřevěnou chatku s pistolí v ruce stoupl si před všechny ty policajty. „Jestli máte tu poctu nás všechny zabít,tak já jsem za všechny." začal jsem říkat tu větu co nejpomaleji,aby se ostatní stihli vyplížit pryč.
Díval jsem na jejich zbraně co byly namířeny na mě. Koutkem oka jsem zahlédl Sehuna, který sem zrovna házel něco zapáleného.
„Adios kocouři." řekl jsem než se kolem všech rozlil oblak prachu a kouře a během chvilky tam začala hořet ta chatka.
Všichni jsme co nejrychleji běželi pryč. Nebylo to nic lehkého, protože v lese se prostě běhá blbě. Než jsme ovšem stihli vyběhnout ven z lesa, zahlédl nás jeden policista, který tam byl kupodivu sám a namířil na nás zbraň. Ne na nás,na Kyungsooa.
Nevím co se to ve mě zlomilo nebo proč jsem to vlastně udělal,ale stoupl jsem si před něj a namířil zbraň na policistu. Ten chtěl okamžitě vystřelit,ale byl jsem rychlejší. Jakmile bylo po něm, tak jsem se usmál a rozběhli jsme se dál.
Během chvilky už jsme se ocitli opět někde uprostřed lesa. Jako vždy. „To si někdy nemůžeme někdy vybrat normální místo?" zasmál se Sehun a hlasitě oddechoval. „Myslím,že ne." zasmál se Chen a sedli jsme si pod několik stromů do jehličí.
„Bodá mě to do zadku." zasmál se Kyu a posadil se mezi mě a Chanyeola. „Ty seš citlivka." zasmál jsem se a poklepal na svůj klín. Kyu na mě koukal jak na blbečka,ale po chvilce to pochopil a celkem s nechutí se mi posadil do klína.
Všichni se zasmáli a pokroutili nad tím hlavou. Už jsem slyšel jak si potichu šeptají 'Stejně spolu ty dva skončí'. Jediné co na to můžu říct je to,že mám v plánu to tak opravdu udělat.
Chanyeol:
Neochotně jsem se posadil do jehličí vedle Jongina, který měl právě Kyua na klíně. Zasmál jsem se a podíval se na Baeka, který pravděpodobně litoval svého rozhodnutí se tahat se skupinou vrahů.
„Tak..co by jsme chtěli dělat teď?" zeptal se Junmyeon a většina z nás pokrčila rameny. „Myslím,že když jsme teď uprostřed lesa bez všeho tak by bylo chytré si jít nakoupit." řekl Baek. Samozřejmě nám všem hned došlo co to znamená 'jít nakoupit'. Jdeme vykrást nějaký obchod.
„Půjde Chanyeol a Baek." rozhodl Junmyeon a neochotně jsem se zvedl a společně s Baekem jsme zmizeli do města. Samozřejmě jsme nešli nějakými uličkami plných lidí,ale vybrali jsme si celkem neobvyklou cestu.
Šli jsme po jedné temné uličce a najednou někdo do té uličky zašel. Po žebříku jsme vylezli na střechu jednoho domu. „O můj bože Chanyeole, já chci dolů." Baek měl pravděpodobně strach z výšek. „Neboj a pojď." chytl jsem ho s úsměvem za ruku a rozeběhli jsme se po střeše.
Během chvíle už jsme ze střechy koukali na jeden obchod, který se měl stát naší obětí. „Já nechci dolů." zamumlal Baek. „Před chvíli si ještě chtěl." zasmál jsem se a společně jsme slezli dolů.
Vešli jsme dovnitř a snažili se neukázat své obličeje. Zašli jsme mezi regály a do kapes si nabrali několik konzerv, flašek s vodou a ovoce. Potom jsme vyšli z obchodu. Nikdo si nás nevšiml. Nevím jak se to stalo,ale prostě si nás nikdo nevšiml. Už se vážně cítím jako profesionální zločinec.
S Baekem jsme co nejrychleji odešli zpět do lesa ve snaze najít zbytek naší party, ale marně. Baek začal panikařit. Najednou jsme uprostřed lesa uviděli mužskou postavu. Nevypadl ani jako jeden z kluků,ale nikdy si nemůžeme být jistí. Baek málem vykřikl a začal strašně nadávat. Byl na něm poznat strach.
Baek se nijak netišil a proto mi zbývala jediná možnost. Natiskl jsem svoje rty na ty jeho,aby si nás ten muž nevšiml. Najednou,ale přišel zlom. Baek totiž neprotestoval.
Co to má znamenat? Co to má znamenat?!
Po chvilce jsem se od něj odtrhl a vražedně se na něj díval. On se jen nevinně usmál. Ten muž mezitím odešel a tak jsme se s Baekem vydali najít kluky. Během chvíle jsme je naštěstí našli.
„Tak co nám nesete pánové?" zasmál se Junmyeon. S Baekem jsme na Jonginovu bundu položili věci co jsme nakradli. „Hlavně to nesežerte hned." upozornil nás všechny Kyu.
Kyu pořád spočíval na Jonginově klíně. Asi se mu to zalíbilo,což by nikoho ani nepřekvapilo. Ti dva jsou pro sebe jako souzení.
Baekhyun:
Všichni jsme si vzali jedno jablko, abychom alespoň měli něco k obědu, jelikož bylo poledne. Mně,ale pořád vrtalo v hlavě to, proč se Chanyeol při té puse co mi dal neodtrhl, když jsem se nechal.
To,že jsem do něj dlouho zamilovaný není žádná novinka.
Možná jsem se k téhle skupině nedostal náhodou,ale záměrně,abych poznal všechny ty lidi tady. Moc jsem je vždycky obdivoval.
Teď mi tady,ale něco nehraje. Chen,Xiumin,Sehun a Junmyeon vždycky někam zmizí. Junmyeon chodí litovat Laye..to vím,ale co ostatní?
Jediné co jsem teď viděl bylo to jak si Sehun a Chen setřeli špínu z tváře. Junmyeon měl taky špínu na tvářích,ale ten jak brečel tak si otřel tváře od slz a měl špinavé ruce.
Už jsem jako detektiv.
Baekhyun detektiv k vašim službám.
Neudržel jsem se a začal jsem se smát. Všichni se na mě jen divně podívali a dál se věnovali svému jídlu. „Co ti zase hrabe?" zeptal se Jongin a kousl do jablka.
„Nic,nic radši nic." pořád jsem se smál. Ale smát jsem se pomalu přestal, když jsem zjistil, že mě celou dobu pozoruje někdo z kluků,ale nevěděl jsem kdo. Cítil jsem se strašně nervózně a tak jsem radši byl potichu a snažil se už nic neříkat.
Necítím se tady poslední dobou dobře. Něco tady nehraje a já zjistím co. Jak už jsem říkal..Baekhyun detektiv jde do akce.
/?/:
Celou dobu jsem ty dva pozoroval. Chanyeol i Baekhyun vypadali naprosto nenápadně, hlavně když mu dal Chanyeol pusu. Ani jeden neví, že je to jejich možná poslední společná chvíle.
Navíc..jsem si naprosto jistý, že Baekhyun něco ví,něco co by neměl. Začíná jít do tuhého.
Tuhle hru můžou totiž hrát i dva Baekhyune.
Hey guys!❤️
Jsem tu s novou kapitolou,dneska později večer tak doufám, že se hezky vyspíte!❤️
Jak se vám líbí nová kapitola? Máte nějaký návrh kdo by mohl být /?/❤️
Napište svoje návrhy,budu jedině ráda!❤️
Omlouvám se za chyby,jsem líná to číst znovu😂❤️
Užívejte karanténu a hlavně love yourself babies❤️
Stay safe loves❤️
-Lucas❤️
ČTEŠ
Reload [Chanbaek/Exo/Kaisoo]
Mystery / Thriller- Reload🖤 - Chanbaek/exo 🖤 - Dark concept 🖤 - Skupina 8 vězňů utekla v ranních hodinách na svobodu za účelem najít jednoho jejich nepřítele, který jim dluží peníze a život jejich kamaráda 🖤 -Sometimes even the best friend, can be the worst enemy...