| 2 |

68 11 6
                                    

                       -------------------

Jongin pustil tu slečnu a ona se hned od nich krokem vzdálila. „Jste to vy? Ti..ti vrazi?“ nervózně a vystrašeně řekla. „Já jsem vrah,oni jsou jenom takový blbečci co mě doprovází.“ zasmál se.

„To teda ne.“ odsekl jsem mu na to a všichni znovu upřeli pohled na mladou slečnu. „Jestli někomu vyzradíte to,že tady jsme tak si nás nepřejte.“ zavrčel Junmyeon a stoupl si. „Takhle... nechceme ublížit nikomu,jenom jednomu člověku.“ poslední tři slova Junmyeon skoro zašeptal a semkl ruku v pěst.

„Tak..tak dobře jenom mi neubližujte prosím.“ řekla slečna. „Pokud nezavoláte policii nebo nás neprozradíte tak vám nic neuděláme.“ řekl Chen a posadil se vedle Minseoka.

„Donesu vám vodu.“ řekla a po chvilce se opravdu vrátila s tácem a skleničkami s vodou.

„Mám otázku.“ řekla a všichni jsme na ní upřeli pohled. „Jakou?.“ zeptal se jí Baekhyun a položil skleničku s vodou na tác. „Byl... ten váš kamarád..Lay Zhang? Ten co prodával nelegálně zbraně?“ všichni jsme se na ní divně podívali. „Jak to víte? Znala jste ho?“ zeptal jsem se a napil se ze skleničky. „Lay byl můj kamarád, slyšela jsem,že ho zavraždili, protože někomu hodně dlužil.“ všichni jsme přikývli.

„Tak v tom případě vítejte. Říkejte mi Lee, jméno vám říkat nechci. Těší mě.“ řekla a posadila se k nám. Všichni jsme tam seděli jako zabití a pozorovali slečnu, která se nám právě představila jako Lee a asi se k nám připojila.

„Víte něco o tom kdo ho zabil?“ zamumlal nervózně Sehun,bylo vidět, že je víc nervózní než my ostatní,ale to on tak bývá vždycky. „Nevím nic,jenom to kde bydlel asi dva dny předtím než se přestěhoval a zavraždil Laye.“ Junmyeon si stoupl. „To se nám bude hodit. Chanyeol a Jongin to tam půjdou prozkoumat a pokud nenajdou nic zajímavého tak to Sehun spálí.“ bylo vidět, že má Junmyeon slzy na krajíčku. Lay byl jeho opravdu dobrý přítel a myslíme si, že spolu chodili.

                    ---------------------

Celý den proběhl tak nějak v klidu. S Lee,jak jí tedy říkáme, jsme se celkem seznámili a normálně jsme si celý den povídali a poslouchali zprávy o tom jak se nás všichni snaží najít. Smáli jsme se tomu a hádali kdy nás tak najdou a co nás čeká za trest.

Během pár hodin se,ale setmělo a byl čas vyrazit. S Jonginem jsme si oba nandali rukavice a v půl jedné ráno jsme vyrazili do uliček, které vedli k domu, který jsme měli prozkoumat. Sehun a Chen nám byli v patách,kdyby náhodou něco a až se rozhodne zda to má Sehun zapálit či ne.

Za pár minut jsme stáli před velikým rodinným dvoupatrovým domem. „Musel být bohatý.“ zamumlal jsem. „To jo.“ řekl Jongin a potichu vypáčil dveře. Mimochodem dům je na prodej, takže v něm nikdo,podle našeho zjištění,nebydlel.

Celý barák jsme prošli od shora dolů a nenašli jedinou věc co by nám mohlo nějak pomoct najít vraha našeho kamaráda. Jongin s povzdechem otevřel poslední šuplík ve kterém byl pouze nějaký plyšový medvídek.

Vyšli jsme ven z baráku a postavili se vedle Sehuna a Chena. „Zapal to,nic tam není.“ řekl Jongin a ukázal na barák. Sehun jenom přikývl a zapálil lahev naplněnou benzínem. Rychle ji vhodil do baráku a všichni jsme začali utíkat pryč. Během chvilky jsme slyšeli hlasitý výbuch a viděli jsme šlehat plameny.

                     -----------------------

Ráno už jsme se všichni probudili znovu na půdě. Já a Jongin jsme se vzbudili jako první. Koukali jsme se z okna přes záclony,aby nás nikdo neviděl. Vedle Jongina spal Kyungsoo a vedle mě Minseok, takže jsme si museli dávat pozor,aby jsme je neprobudili.

„Stejně si myslím, že se ti Kyungsoo líbí.“ zašeptal jsem a zasmál jsem se. „Mně? Nikdy.“ taky se zasmál. „Jen mě štvou ty jeho blbý řečičky.“ řekl a podíval se na něj. Když si myslel, že se nedívám tak mu z obličeje odendal pramínky vlásků a usmál se. „Nechápu co bych na něm měl vidět.“ podíval se znovu z okýnka. „Kolik myslíš,že tak je?“ zeptal se a já odendal trošku závěs a pohlédl na hodiny, zabudované v lampě na ulici. „Něco kolem šestý ráno. Celkem brzo,ale nespí se mi tady dobře.“ zamumlal jsem a pohlédl na kluky co ještě spali.

„Musíme si teďka dávat majzla,aby nás nechytli.“ řekl jsem a napil se vody co nám donesla slečna včera večer. „To teda musíme.“ Jongin se podíval na Kyungsooa. Kyu se trošku poposunul na nepohodlné dece s víc se přikryl dečkou. Zamlaskal a ze spánku se usmála. Jongin se nad tím zasmál a pohled přesunul na Sehuna,Chena,Minseoka a Junmyeona kteří si oblékali kabáty. „Kam jdete?“ zeptal jsem se. „Jenom se projít.“ řekl Junmyeon a všichni odešli ven.

/?/:

Bylo ráno,policisti i hasiči z místa nehody odjeli a já měl teď místo pro sebe. Došel jsem k ruinám domu a prošel se po shořelých prknech, nábytku a tak. Díval jsem se všude kolem a vzpomínal. To co jsem tady zažil,to co jsem tady dělal,jak jsem se tu hezky měl. A pak jsem opustil tento krásný domov a svou rodinu přestěhoval do jiného domu,jenom kvůli tomu, že jsem chtěl peníze zpátky po člověku co mi je dlužil.

A tak jsem ho prostě zabil. Nedal mi peníze a tak jsem neměl na vybranou. Nedal mi prostě na výběr. Peníze jsem nedostal a tak jsem mu vzal život.

Jak jsem se tak procházel po sutinách mého domu,tak jsem uviděl skříňku s poličkami, která žár vydržela. Otevřel jsem první šuplík ve kterém jsem našel plyšáka. Plyšového medvídka s knoflíčky místo očí. Pamatuju si ho,tak moc se mi vrátily vzpomínky až se mi do očí nahnaly slzy. Vzal jsem medvídka do rukou a schoval jej do tašky. Na zemi jsem uviděl i obrázek mých rodičů na dovolené.

Vzal jsem obrázek do rukou a schoval jej do tašky. Teď jediné co musím udělat je ubránit se před těmi co mě chtějí zabít. Před policisty. A přede mnou,abych nezabil i někoho jiného. Už jsem ukončil jeden život a nechci ukončit i jiný.

Rychle jsem z domu vypadl a vyběhl pryč,aby tady na mě někdo nepřišel.

Přeci jen teď jsem vrah.

Hey guys!❤️
Dnešní kapitola vychází celkem pozdě večer,ale myslím, že je hezké vydat další kapitolu ještě dneska 😂💕
Kromě Chanbaek se nám zde objeví ještě jeden pár a možná i jiný pár! Víte jaký?❤️
Doufám, že se vám dnešní kapitola líbila a máte nějaké nálady na to kdo by mohl být daný vrah?❤️
Určitě pište koho typujete!❤️
-Lucas❤️

Reload [Chanbaek/Exo/Kaisoo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat