| 11 |

27 6 11
                                    

                        --------------------

Junmyeon:

Tak jo Junmyeone klid. Zkus je spočítat ještě jednou. Jeden,dva,tři, čtyři, pět, šest plus já je sedm. A nás má být osm.

Zpanikařil jsem.

Podíval jsem se po všech klucích a začal jsem zjišťovat kdo tu není. Chen,Minseok,Jongin,Kyu,Chany i Sehun tady jsou. To znamená že ten kdo se ztratil je

Baekhyun.

„Super ztratil jsem Baeka, gratuluji sám sobě.“ zamumlal jsem a začal se dívat všude kolem jestli se nemohl jenom oddálit nebo někde schovat jak ho znám.

„Sehune, půjdeš s Jonginem a kouknete se tady kolem a pak se vrátíte za námi.“ řekl jsem. Sehun nevypadal moc nadšeně. On taky není nadšený pořád a ani z ničeho. Sehun je neutrál prostě. Není co víc k němu říct.

„Nepůjdu s Kaiem,ani mě nehne.“ zamumlal Sehun ale to už jsem ho popostrčil,aby mohli vyrazit. Sehun zamumlal nějaké ošklivé slovo urážející můj obličej, ale co už. Během chvilky nám zmizeli z dohledu.

Já s ostatními kluky jsem se vydal k domu kde bydlel Tao, který jsme samozřejmě nemohli najít. Pořád mě tížilo to,že se mi ztratil Baekhyun. Můj nejlepší kamarád, který mi hodně pomohl když Lay zemřel. Baekhyun byl vždycky strašné zlatíčko. Znal jsem ho jako jediný z celé skupiny, předtím než se k nám omylem dostal. Trávil a vlastně i trávím s ním hodně času, takže si spolu hodně povídáme a vím o něm snad všechno.

„Jaká to je adresa?“ řekl Minseok a nad tím jsem se jen zasmál. „Žádnou nemám,nikdy jsem nevěděl jeho adresu, vždycky jsem ho potkal u takového modrého baráku,tam bydlí.“ Kyu se plácl do čela a držel se u Chanyho, protože u sebe neměl Jongina.

„To bude určitě tenhle dům.“ ukázal jsem na modrý barák, který si jako jediný pamatuji. Zaťukal jsem na dveře a z nich vyšel Tao. Přesně tak jako si ho pamatuji.

„Junie? Pojďte rychle dál.“ všechny nás pustil dovnitř. „Kde máte Sehuna a Jongina?“ zeptal se Tao,zamkl dveře a zatáhl rolety. „Někde hledají Baeka, vždyť ho znáš, vždycky se někde ztratí a pak ho nemůžeme najít.“ zasmál jsem se. „Tak to jo, všichni vás tady hledají a diví se, jaktože jste pořád na útěku.“ všichni jsme se zasmáli.

„Je to takový divný,ono je to divný,snad chápeš,jakože být na útěku je takový nenormální.“ řekl Chanyeol a většina z nás neudržela smích. „To chápu,že je divný být na útěku,není to normální.“ Tao se hlasitě zasmál.

Najednou někdo zazvonil,Tao nás během chvilky schoval do kuchyně a otevřel. Ve dveřích naštěstí stál Jongin,Sehun a už i Baekhyun. „Pojďte dál,rychle.“ Tao je pustil dovnitř a všichni jsme se znovu posadili.

„Kde jsi byl Baeky?“ zasmál jsem se a Baek nám vysvětlil,že zašel do jiné uličky, protože si nás spletl s jiným davem lidí. „Jsem tak rád,že jsi zpátky,měl jsem o tebe hroznou starost.“ pevně jsem ho objal. „Jo to já taky.“ zašeptal a celkem nervózně se zasmál.

Tao po chvilce zmizel do kuchyně si s někým zatelefonovat. Nechtěl, abychom to slyšeli takže to bude něco důležitého nebo tajného. Neměl jsem co dělat tak mě napadlo si prohlédnout ty fotky co jsem nedávno našel.

Vytáhl jsem ty fotky z kapsy,ale když jsem vzal do ruky první fotku,tak jsem se málem rozbrečel. Jsem tam já a Lay u toho malého rybníčku,kde jsme byli nedávno s klukama se vykoupat. Miloval jsem to tam. Na další fotky jsem neměl odvahu se podívat a tak jsem je znovu schoval do kapsy a radši si stoupl.

„Baeky? Nechceš se jít projít k tomu rybníčku kde jsme byli? Jakože se jen vykoupat?“ navrhl jsem Baekymu. „Jo jasně, proč ne.“ usmál se a pokrčil rameny.

S Baekem jsme vyšli ven. Snažili jsme se jít co nejrychleji, ale moc to nešlo protože jsme si hodně povídali a smáli se. Mám s Baekem ty nejlepší vzpomínky. Jsem tak rád,že ho mám a doufám,že se mnou zůstane navždy. Že mě bude podporovat a bude mě mít tak rád jako já jeho.

Po chvilce jsme se objevili u rybníčku, svlékli jsme se jen do spodního prádla a se smíchem jsme skočili do vody. „Počkej na mě!“ zakřičel Baeky a skočil mi na záda. Taky jsem se hodně smál.

„Pojď doplaveme dál,tam k tomu kameni.“ ukázal jsem na kamen a začal k němu plavat. Baekhyun nevypadal zrovna nadšeně. Když jsem tam doplaval tak jsem si stoupl na kámen a rozhlédl jsem se kolem. Voda byla celkem průhledná, takže když jsem se podíval do vody tak jsem viděl na dno.

Najednou jsem na dně něco uviděl. Něco jako tělo, někoho tělo? Když jsem se podíval blíž tak jsem okamžitě rozpoznal kdo to je. Měl ránu na hrudi a byl celý pobodaný.

Lay.

/?/:

Spokojeně jsem pozoroval celou situaci. Když uviděl Layovo mrtvé tělo tak okamžitě vyběhl z vody začal plakat a třást se. Baekhyun ho odvedl zpět k místu kde měli teď úkryt, vím kde to je a mám v plánu se k nim brzo dostat.

Během chvilky se za mnou vynořil další chlapec. Objal mě zezadu a já se usmál. Přitáhl jsem si jej k sobě a on se spokojeně usmál. „Viděl si je?“ zasmál jsem se. „Viděl,Junmyeon vyváděl jak debil.“ zasmál se můj společník a podíval se mi do očí.

Taky jsem se mu podíval do očí,chytl jsem jej spokojeně kolem boků a jemně jej políbil na jeho jemné rty.


Hey guys!
It's me again❤️
Dneska trošku později,ale myslím že to nevadí!<33
Co si myslíte o tom,že teď máme /?/ a dokonce i druhého /?/
Jak to dopadne s Junmyeonem a Baekem?<33
-Lucas<33

Reload [Chanbaek/Exo/Kaisoo]Kde žijí příběhy. Začni objevovat