~Prvi deo~

1.1K 23 0
                                    

"Da li zelite da znate pol?"
"Zapravo zelimo" kaze Val.
"Valentina dobicete zdravog decaka" kaze sa ogromnim osmehom.Ugledam suze u njenim i ocima, znam koliko je srecna.
"Hvala sam doktorka" obrise gel sa stomaka i spusti plavu haljinicu preko stomaka i ona dodirne pod. Covece koliko sam srecna postacu tetka za manje od mesec dana, ne mogu da docekam. Izlazimo i sednemo u kola. Val me zagrli najjace sto moze.
"Hvala ti" kaze i cujem da kako krece da place. Odvojim se od nje brisem joj suzu i kazem.
"Hej, hej nema plakanja bicete najbolji roditelji znas to?"
"Ne znam bas" kaze dok duva nos u maramicu.
"Ja znam Val znam kakva si prema meni, uvek mila i dobra, bice on najsrecniji sto vas oboje ima, znam koliko te Kris voli i koliko ti volis njega, on je deo vas nemoj da places bices najbolja majka na svetu a Kris je uz tebe, zajedno ćete proci kroz to ajmo sada do prodavnice" kazem dok njene oci blistaju. Znam da brine a nema potrebe. Vozimo se do meka narucimo dorucak za nas dve i uzmemo po jedan dezert. Jedemo na parkingu u kolima pa se uputimo ka prodavnici.
"Imam jedan plan zelim da iznenadim Kristijana jer on ne zna pol deteta, hocu da kupim majcicu na kom ce pisati tata i sin ili nesto slicno, ako ne nadjemo uzecemo plavo nesto ili da napravimo tortu sa plavim slagom unutra a spolja ce biti normalna torta, nacrtacu plavu i roze carapicu, sta kazes?" kaze mi.
"Kako zelis ja sam za tortu" nasmesim se.
"Da znam i jaa, jer cu je posle toga jesti hahaha" smejemo se. Ne znam kako je to kada si trudan ali znam da Val samo jede nesto juce je pojela celu teglu kiselih kratavcica i napolitanke.
"Znamm hahahaha hajde idemo moramo da pozurimo da stignemo sve" kazem.
"Moramo da napravimo tortu pre nego sto dodje kuci" kaze mi dok izlazimo iz kola i ulazimo u market.
Nakon nekih pola sata zavrsile smo kupovinu i odvezle se kuci. Krenule smo da pravimo tortu i slusale pesme plesale smo i pevale. Vezala sam svoju dugu plavu kosu u neurednu pundju i uzela kasiku sa slagom. Jela sam slag koji je ostao dok je Val crtala carapice bas kao sto je rekla, pevusila sam pesmu Sase Kovacevica Jedra. Volim tu pesmu.
"Tara!" cujem Martina koji je napolju i pece rostilj verovatno sa Stefanom. Izlazim napolje i zateknem Stefana kako okrece kobasice i Martina sa praznom flasom piva. Stefan se okrece i hladno me pogleda pa nastavi sta je radio pre nego sto sam dosla.
"Zasto vices nisam gluva" prevrnem ocima.
"Znam da nisi samo volim to da radim, da li bi mi donela pivo iz frizidera?" klimnem glavom i krenem da ulazim.
"Hej! Kad se vratis moram da te pitam nesto"
"Vazii!" viknem i odem do frizidera uzmem dva piva i dam jedno Martinu a drugo pruzim Stefanu.
"Ja ne pijem" kaze mi hladnim tonom ni ne gledajuci me.
"Tarice ti znas koliko te ja volim..." Martin krene da mi prica a ja pocnem da smejem. Stefan se okrene i pogleda u mene i kad vidi da sam ga pogledala vrati pogled na kobasice.
"Ne Martine necu da ti kazem" kazem i krenem ka kuci.
"TARA! Istog trena da si mi rekla da li je decak ili devojcica!" krenem da se smejem obozavam da ga zezam, mnogo mu je krivo sto ne zna pol bebe da ja mislim da ce da se pojede.
"Mislim da bi trebao da sacekas jos malo, Kris uskoro dolazi. Gde je Jana?" pitam ga.
"Ubicu te. Jana bi  trebalo da dodje sada, doci ce jos jedna devojka Marija to je Stefanova verenica da znas mogla bi malo da se sredis izgledas kao da te poplava izbacila" krene da se smeje i ja krenem sa njim. Znaci verenica, nisam znala da je veren nema ni prsten. Tara smiri se. Imace zenu. Ulazim u kucu i odlazim do svoje sobe da se malo sredim hahaha kako Martin kaze. Oblacim belu teksas suknjicu koja je pocepana malo na butinama i zuti cvetni top malo iznad pupka. Vezem rep koji ima blage loknice od jutros, stavim malo korektora, malo maskare i labelo u to je to uzmem telefon i dodjem u kuhinju. Val je verovatno u sobi sprema se. Cula sam zvono na vratima i krenula sam da ih otvorim. Na vratima stoji Jana u prelepoj crvenoj haljini i pored nje je verovatno Marija u beloj cvetnoj haljini, nisam ocekivala da ovako izgleda jako je lepa. Grlim Janu i pruzim ruku Mariji.
"Udite cekamo vas" kazem sa osmehom i one udju.
"Tara jako mi je drago sto te vidim izgledaš jako lepo kao i uvek" kaze mi Jana sa osmehom.
"Jako mi je drago da smo se upoznale Tara, to je jako lepo ime" kaze mi Marija i nasmesi se vidim da joj je malo neprijatno.
"Hvala puno takodje da li hocete da sedimo napolje Val je u sobi sada ce doci, kako kazete"
"Svejedno mi je gde su momci?" pita Jana.
"Oni su napolje peku rostilj" odgovorim joj.
"Mozemo kod njih" kaze Jana.
"Idite vi ja idem po Val" kazem im i one se upute ka momcima a ja ka Valentininoj sobi. Kucam i kazem da sam ja. Ulazim u sobu a ona stoji ispred ogledala i stavlja mindjuse.
"Taman si dosla kada mi trebas pomozi mi oko ogrlice" kaze mi i skloni kosu, pridjem joj i zakacim joj ogrlicu.
"Prelepa si Val" kazem joj a ona se okrece ka meni i hvata me za ramena.
"Hvala ti duso takodje, ko je dosao cula sam zvono?" pita me.
"Jana i Marija su dosle, napolje su" odgovorim.
"Ko je Marija??" pita.
"Stefanova verenica" kazem joj i krenem ka vratima.
"Aha, dobro pa idemo" kaze mi i krenemo dole. Zateknemo Martina kako gleda u frzider.
"Kako da znam koji je pol ako su i zenska i muska carapa na torti Tara?" pita me kada vidi da dolazim.
"Hahahhahaha ti si bas nestrpljiv!" kazem mu i gurnem ga da bih zatvorila frizider.
"JANA TARA MI DE DOZVOLJAVAA!!" vice dok izlazimo napolje. Val, Jana, Marija i ja krenemo da se smejemo.
"To bi trebalo da bude iznenadjenje znas" kazem mu dok mu stipam obraz.
"Nije fer" kaze i sedne pored Jane dureci se.
Krenem da se smejem.
"Ponasas se gore od deteta Martine hahahah" kaže Jana grleci ga.
"Imas 27 godina urazumi se" kazem i on me pogleda i isplezi mi se.
Cujemo Krisova kola i Val me pogleda nervoznim pogledom. Klimnem glavom i ona krene ka njemu i zagrli ga.
"Hejjj kako ste ljudi?" dolazi do nas i grli Janu i Mariju i przi ruku Stefanu. Stefan me nije ni pogledao jednostavno je obraca paznju na mene. Sedi pored Marije, nije je ni zagrlio, ni poljubio nista od kako sam ja dosla.
Kris me grli jako i na uvo mi sapuce " Hvala ti mala" nasmesim mu se kao odgovor i on sedne sa nama.
"Idem da donesem salatu odmah se vracam" kazem i ustajem sa stola Val krece da ustaje ali je zaustavim.
"Mogu sama sedi ti" kazem joj.
Ulazim u kuhinju gledam da li me neko pratio kada shvatim da nije navalim se na sank u duboko udahnem. Onesvasticu se.
"Mala jesi okej?"

Samo jedna zelja🌟Where stories live. Discover now