Osecam snazne ruke oko mene i vlazne poljupce na vratu. Otvaram oci i ljubim ga, slike od sinoc mi se vracaju i hvata me neki grc u stomaku. O Boze.
"Jutro" kaze grubim jutarnjim glasom.
"Jutro zgodni" odgovorim mu.
Ustane i obuce bokserice.
"Jebem ti" kaze i oblaci sorc.
"Sta ti je?" pitam ga i ustajem.
"Nista samo.." pogleda u mene i nasmeje se. Prilazi mi i ljubi me. Zanima me sta sada misli. O nama?
"Samo sta?" pitam ga i stavljam mu ruke oko vrata.
"Nedostajala si mi mala" stavlja glavu na moje rame, a zatim ustane i izadje iz satora. Zasto je ovako pobegao? Obucem kupaci i preko samo majicu a zatim izadjem iz satora. Stoji sa rukama u dzepovima u sorcu bez majice, prilazim mu i grlim ga.
"Sto bezis od mene?" pitam ga a on se okrene i stavi ruke na moje obraze.
"Ne bezim" kaze mi.
"Izleteo si iz satora kao da te jurim" nasalim se i on spusta usne na moje celo.
"Nikad" kaze i zatim spusta usne na moje. Neki zmarci me hvataju a koza mi se jezi. Imam neki osecaj da mi je u stomaku ceo roj leptira. Odvajam se od njega a on i dalje drzi svoje ruke na moje obraze.
"Necu nikada otici od tebe Tara, obecavam" imam neki osecaj da ne bi trebalo da obecavamo ovakve stvari jedno drugom, mislim da to oboje znamo, ali se previse bojim da ga ne izgubim da necu nista reci. Proslo je mesec dana, moguce je zavoleti nekog tako rano zar ne? Sve je moguce. Privlaci me sebi ljubeci mi kosu. Da Tara volis ga.
Ne bi trebalo da obecavamo jedno drugom stvari koje ne mozemo ispuniti.
Ana je napravila sendvice i seli smo da doruckujemo, Veljko je ispitivao Stefana o fudbalu a ja i sam se povremeno ubacivala da ga pohvalim, zadovoljno se smeskao kada sam rekla kako je jako dobar fudbaler. Gledam u njegovu tetovazu koja se nalazi na levom boku, lav. Koje he znacenje ove tetovaze? Mislim zar neke tetovaze nemaju znacenje?
"Sta ti mislis?" moje razmisljane prekida Anino pitanje.
"O cemu?" pitam zbunjeno.
"O Balima Tara? Da idemo?" kaze i prevrce ocima.
"Ovaj da sto ne" kazem i pogledam u Stefana.
Vec gleda u mene. Spustam glavu da njegovo rame.Nakon par dana kampovanja vratili smo se kuci. Dane smo provodili suncajuci se i plivajuci u jezeru, a noci smo provodili vodeci ljubav. Recima ne mogu da opisem koliko ga volim. Zavolela sam ga prerano, ja sam zavolela njega, ali on mene nije, pravo pitanje je kada ce. Veceras idem za Beograd, vec mi nedostaje. Znam da ce dolaziti i sve to, ali opet. Od kada smo zajedno ne odvajamo se, pitacu ga da dodje kod mene na par dana, dana ima utakmicu, koliko sam ga razumela treba jos dve/tri do kraja ove sezone a njegov tim je za sada najbolji. Ne znam kakv ce odnos da imaju Martin i on sada, nadam se da ce biti dobro. Luka je zaspao na mojim grudima a ja sam ga slikala i poslala Stefanu. Poslao je scrulence. Ostavila sam telefon i nastavila da gledam film.
"Tara?" cula sam tihi glas i ugledala Krisa. Svi su postali tihi od kada se Luka rodio, nikad ne znas kada spava pa si tih da ga ne probudis ili uplasis.
"Molim?" pitam ga jos tise.
"Nista samo sam trazio svog sina, ali si ga ti vec ukrala" kaze i ja se nasmejem a on ode u kuhinju.
Odnesem Luku u sobu i spustim u krevetac, pokrijem ga cebetom pa izadjem.
"Hej" kazem Martinu i sedam pored njega.
"Ljudi sada kada smo svi tu zelim da vam kazem nesto" kaze Martin.
"Jana je trudna" kaze i Kris i ja ga grlimo.
"To je divnooo" kaze Val uzbudjeno.
To jeste lepa vest. Svo troje mu cestitamo.
"Hocemo da kupimo kucu ima jedna ovde niz ulicu, velika je i jako lepa" kaze nam. Svi smo mnogo srecni zbog njih dvoje, mislim Jana mi i nije toliko draga, ali opet ako je on srecan onda sam i ja.
Spremila sam se, obukla sam farmerice i majicu na kojoj je Stefanov fudbalski klub, stavila sam malo maskare i sjaja za usne, obula duboke starke i krenula. Puno je ljudi doslo, jedva sam nasla mesto da parkiram auto, a onda je usledeo pravi problem, nisam mogla da pronadjem slobodno mesto, napokon sam pronasla i sela. Napisala sam mu da sam stigla, medjutim nije odgovorio. Sprema se sve je u redu. Nakon par minuta krenula je utakmica. Postigli su dva gola, a protivnicki tim samo jedan.
Nakon zavrsene utakmice sa rezultatom 3:1, otisla sam da ga sacekam, medjutim nisam mogla da ga pronadjem, pa sam odlucila da ga sacekam na parkingu. Videla sam ga u daljini, neko je sa njim, Marija??!!?? Okej sada sam besna. Ne pravi scenu. Ne pravi scenu. Ne pravi scenu. O naoravicu scenu. Prilaze mi i Stefan me pogleda.
"Ooo cao kako ste?" pitam ih.
"Tara, molim te" kaze mi i prlazi mi, medjutim ja se odaljavam.
"Mislim da bi trebalo da odes" obratim se Mariji a ona savije glavu i spustenog repa odlazi.
"Sta?" brusim mu a on gleda u mene.
"Tara sve si pogresno shvatila" kaze i prilazi mi.
"Kazi mi iskreno, da li ti ja sluzim samo za seks? A Marija je tu da je volis?" reci same izlaze, nemam kontrolu nad njima.
"Ne! Dosla je da mi se izvini, rekao sam joj da sam sa tobom, da sam sa tobom zbog toga ne bi stajao ovde i objasnjavao ti" kaze mi, mozda malo preterujem.
"Jao covece" stavljam ruku na glavu.
"Izvini ne treba da te napadam" dodam i on me zagrli.
"Nema veze mala, trebalo je da ti javim da ce ona biti tu negde sa Janom" kaze mi. Znao je da ce ona da bude tu?
"Kako si znao da ce da bude tu?" pitam ga uzrujano.
"Nisam, video sam je kada je Jana dosla kod Martina ali sam je izbegavao, onda sam naleteo na nju kada sam izlazio, izvinila mi se, a ja sam joj rekao da svakako necu da budem sa njom" kaze mi a meni je odmah lakse. Ne znam zbog cega ulivam sumnju konstantno, verujem mu, nema potrebe da ga napadam.
"Prestacu da te ispitujem" nasmejem se. Poljubi me i kroz poljubac se osmehne.
"Za dva dana idemo na Bali" zagrlim ga. Rekla bih mu koliko ga volim ali to je nemoguce, ne mogu recima da opisem ono sto osecam prema njemu.
Vratila sam se kuci. Videla sam Janin auto ispred kuce, usla sam i ostavila kljuceve. U trpezariji su svi sedeli za stolom, prisla sam im i cestitala Jani, zahvalila mi je iako je izgledala kao da zeli da me ubije. Odlucila sam da nisam gladna i uzela Luku.
"Tara mogu li da te zamolim za nesto" cula sam Val iza mene.
"Uvek, reci" znatizeljno sam pitala.
"Hoces da sa pricuvas Luku na sat dva Kristijan i ja moramo do opstine, imamo neka posla, a ne bih da ga vodim sa sobom" pita me.
"Boze Val, naravno jos pitas" prilazi i ljubi meni obraz a Luki rukicu.
"Mozes i da ga izvedes u setnju, kako ti odgovara" nakon sto ona ode da se sprema ja nazovem Stefana.*******************************
Sta mislite da ce se sve desavati? Imam napisana jos 10 dela i zanima me sta mislite da ce se sve desiti😁
YOU ARE READING
Samo jedna zelja🌟
RomanceTara je devojka koja sa sobom vuce proslost. Hoce li naci coveka svog zivota ili ne?