_FAIZUL POV_
Aku still tertanya tanya kenapa mamat pendek tak sedo diri ni ajak aku disini..
"Kau pandang muka handsome aku ni lama sangat asal?? Dah cepat lah berlatih.. aku lempang kau karang"
"Heii relax bro.. aku tak main lah lempang lempang ngan kau... Kau tahu kenapa?? Sebab seumpama aku dayus dengan seorang lelaki yang sesuai di jadi kan bini.."
Hafiz memandang aku seolah olah tidak puas hati.. apa betul kan?? Hafiz bagun dari tempat kemah dan membetul kan pinggang maybe..
Hafiz menghampiri ku semakin dekat hingga menatap muka ke muka.. anjai mamat ni asal.. dia makin rapat dan memandang ku dengan senyuman manis..
Aku menelan air liur yang agak pahit... Belum pernah lagi orang buat aku rasa macam ni...
"Engg .. er. . eng..kau ke.. ke .. na.. pe.."
"Shutt"
Dia meletak dan jari manis dia di bibir aku.. anjir apa mamat ni cuba nak buat..
Mulut dia seolah olah menghampiri mulut aku ingin mencium.. aku menutup mata.. dan pap.. aku jatuh...
"Hahah padan muka kau.. rasa kan"
Aduih babi nye shial.. dia kena kan aku.. dia roboh kan pondok ni supaya aku boleh jatuh.. eii tak guna nyelah...
"Woi kau asal.. aduih sakit shial.. kau ada letak paku ke kat sini"
"Adalah satu dua"
Aku rasa seperti sesuatu yang mengalir ni peha aku.. what the fuck darah..
"Wey aduih darah wey.. kau ok ke shial"
Hafiz menghampiri aku dan menarik keluar aku ke atas ... Wait apa..
"Woi kau nak buat apa pulak ni.. sana lah.."
Aku tolak lembut si hafiz.. huu ngeri bhai.. tadi pun belum tentu aku lupa.. anjai betul mamat ni..
"Diam ah kau... Aku darah kan lagi baru tahu"
Hafiz datang lagi menghampiri aku..
"Woi kau pakai single kat dalam? "
Aku mengangguk.. dia hulur kan tangan.. ha??
"Luka kau ni boleh tahan besar.. "
"Er ha ha ok"
Dua pandang aku pandang tangan dia..
"Apa?"
"Baju kau bodoh.. jangan jadi bagang"
Aku ble.. benda apa seh.. aku peluk tubuh aku.. uish seram shial mamat ni..
"Lambat ah kau"
Dia datang kan aku buka baju aku.. what the fuck men.. aku pun apahal rela je bodoh.. aku tutup badan aku guna tangan even aku pakai baju putih..
Dia ambik baju aku dan ikat tempat luka aku.. lah awat lah budak ni tak habak..
"Ok done.. "
Aku pandang dia pelik.. anjai aku rasa lain macam bhai..
"Kau pandang apa.. ?? "
"Heh takde apa"
.......
...... Ok bye
YOU ARE READING
CERITA APA NI?
Romanceentah tak fikir lagi.. baca je. hahaha.. . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . .. . .. . . . . . . . . . . . Anak bukan untuk beban.. tapi untuk perlindungan kita .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Woi baca sendiri hahaha...