HUAH 25

136 10 0
                                    

_FAIZUL POV_

   hati aku tak sedap.. macam ada sesuatu nak berlaku.. ah lantak ah situ takde apa apa apa kut.. mungkin angan aku je tu...

   "Kau ingat skrip pantun tak? Jangan buat pasal ye aku tumbuk kau "

  "Heh tak padan dengan pendek ada hati nak tumbuk aku.. puih"

  "Aduh.. sakit lah bodoh kaki aku"

  "Hahaha padan muka"

  Anjir dia pijak kaki aku.. aduihhh sakit wey...
........

   Acara dah mula heish dalam masa macam gini lah berdebar debar makin terasa.. tapi aku syak aku tak debar pasal pertandingan ni... Hei kenapa lah aku rasa macam ni....

   "Woi cepat lah"

   "Oh ye ha"

....

   Yes akhirnya dah habis semua peserta.. yelah kitaorang last hohoho... So sekarang tiba masa nye untuk pengumuman pemenang ..

   "Kita tak menag takpe.. asal kan dah usaha kan hafiz"

  "Diam lah"

   Halahai hafiz hafiz... Sombong nak mampus .. nasib kau comel kalau tak heii .

   "Bodoh"

Automatic aku padan hafiz apahal pulak mamat ni..

   "Kau asal"

    "Aku benci kau"

    "Woi aku tak buat apa apa pun"

    "Ah suka hati aku lah.. heh bukan main kau gedik kat atas pentas tadi.. aku tak kesah  masalah nye kau gedik tu tak berpada pada"

  "Woi kau juga suruh aku menghayati kan "

  "Ye tapi masalah nye kau sentuh aku... Tu ok kau langgar lagi aku punya ei bodoh ah"

"Ha bila masa pulak"

  "Anjir lu kau lupa ke masa kau nak cakap sajak ala ala kau tunduk depan aku tu kau punya lutut tak leh be have bodoh"

   "Hahaha memang saja sapa suruh kau suka marah aku"

   "Kau ni ."

   "Di persila kan pasangan sajak paling padan Faizul Adrien dan Hafiz Zafrin untuk naik ke pentas"

  "Eh apahal nama aku "
 
  "Wey aku tak buat salah apa pun"

  Sumpah kitaorang ble.. tengah best gaduh..

  Semua tepuk tangan..

  Aku ble anjing tetiba hafiz tarik aku..

   "Wey wey kita menag wey cepat wey cepat "

  "Ha menag apa? Oh ye sajak"

  Dia tarik tangan aku hingga ke atas pentas semua student yang sama ngan kitaorang naik ke pentas meraikan..

  Aku tampa fikir dukung hafiz seperti dalam keadaan berdiri..

  Hafiz pun melayan dia tak kesah langsung aku angkat dia.. dia siap tepuk semua member member kitaorang. ...

.......

  Ok tunggu ah haha

 

  

CERITA APA NI?Where stories live. Discover now