_HAFIZ POV_
"HAA ok ok aku datang sana ... Kau jangan nagis ye aku datang..."
Terus talifon di mati kan .. heis babi punya zamir .. kau buat apa ngan zamirah?? Suka suka kau je buat dia nagis..
Aku terus start motor dan pecut di tempat yang di beri di whatsapp..
Sampai di destinasi aku melihat pelik ... Tempat nye gelap dan orang orang disitu semua berpakaian seksi dan lelaki yang sado sado tampa memakai baju... Peh kat mana ni siak..
"Woi bro... Wah dah sampai"
Tetiba bahu aku di tarik.. eh apa ni..
Aku menepis tangan yang menarik bahu aku..
"Zamirah mana??"
"Chill ah bro.. kita cita dulu kat dalam ok.. dah jom jom.."
"Woi aku datang sini bukan untuk bercerita... Aku tanya mana zamirah?"
tetiba senyuman yang tadi nye ceria di muka zamir bertukar kepada mengeri kan
"kau ni degil sungguh... "
kata zamir sambil memberi arahan tangan kepada orang ditepi nye...
Tetiba diri ku ditarik dengan ramai ramai lelaki aku cuba untuk melepas kan diri... tapi malangnye mereka terlalu ramai... ah bodoh sial apa siak dia nak ngn aku?? aku tak mampu bersuara kerana mulut tetiba ditutup oleh seseorang....
Aku dicampak kan ke satu bilik yang aku pun tak tahu di mana tapi bilik ni dipenuhi arak dan yang paling pelik... bilik ni gelap...
"woi buka ah lampu aku tak nampak doh..."
terus bilik tu menjadi terang dan aku ternampak satu susuk badan yang aku kenali sedang baring lemah di atas katil... aku syak dia tak buka baju sebab dia di barlut dengan selimut..
"tempat apa ni kau bawak aku? aku nak zamirah ... aku dtang cara baik bro... tolong lepas kan zamirah dan biar aku ngan dia pergi..."
tetiba gemaran suara di dalam bilik tu menjadi bingit seperti bunyi ambualan tapi dengan nda yang sangat kuat sampai kan terasa nk pecah gegendang telinga aku...
"wey wey berhenti dohhhh auh sakit telinga aku.. woi berhentiiiii"
trus bunyi tersebut hilang
"tes tes.... ohhh wey bro hahaha terima kasih sebab masuk dalam perankap aku.... kau jangan risau aku tak kan cedere kan zamirah.. cuma aku nak kau terseksa.... "
"wey bro apa kau merepek ni bro? tolong ahhhh kau nak apa dari aku? aku bagi semuanye ... tapi tolong lepaskan aku ngan zamirah..."
terus meajadi senyap... ehhh apahal senayap pulak ?
tetiba tangan aku ditarik dan tubuh ku di peluk... belum sempat aku menjeriit mullut aku ditutup...
"shutt kau jangan bising...."
suara tu macam aku kenal
"aku mintaak maaf kalau aku terbuat apa apa kat kau... sebab aku mabuk... dan aku"
terus dia menolak aku di dinding ... aku terkesima ... aku sangat terkejut.... leher aku dijilat dan aku menolak faizul yang hanyaa memakai seluar.. aku dah agak dia... aku kenal tuuh badan nye...
"woi faizul... sedar weyyy sedar... kau jagan macam ni. tolong sedar..."
Faizul terkesima dia memaksa untuk berhenti melakukan seuatu luar jangkaan ..
Tetiba...
YOU ARE READING
CERITA APA NI?
Romanceentah tak fikir lagi.. baca je. hahaha.. . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . .. . .. . . . . . . . . . . . Anak bukan untuk beban.. tapi untuk perlindungan kita .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Woi baca sendiri hahaha...