_ZAMIR POV_
Cis tak guna... Aku pandang zamira yang ada di samping kawan kawan nye.. kawan?? Heh sapa lagi kalau bukan hafiz ngan faizul... Wait lah bro...
Aku hampiri zamira dan menarik dia hingga ke tempat tiada orang... Nasib baik time aku tarik tu hafiz dan faizul sebok dengan orang lain...
"Wey adab kau mana lepas lah bodoh"
Pum!!
"Kau jangan kurang hajar dengan aku... Heh perempuan menyusah kan... Aku taknak kau rapat dengan diorang... Aku fikir masak sem aku nak dekat habis lepas habis aku terus nk nikah dengan kau.."
Zamira tiada respon pipi yang aku tampar tu hanya di balas dengan senyuman..
"Kahwin?? Dengan kau ... Hahahha sorry bro aku tak kan nak"
"Heh kau nak taknak mak kau cfm akan suruh kau kahwin dengan aku... Heh wasiat konon.. bodoh betul laki bini sama je macam anak dia.."
"Well done bro.. mulut kau sangat manis"
"Heh layak tak menag"
Alamak sejak bila diorang kat sini??? Hafiz?? Faizul??
"Korang tak perlu masuk campur ni hal aku ngan bakal bini aku.. korang boleh berambus.."
"Fiz dia halau kita ahh"
"Takpe nanti dia juga kena halau dengan family dia lepas vedio ni tersebar.... Oh btw maybe bakal mak mertua kau pun dah tahu..."
"Yup hye for mak zamira.."
Faizul tunjuk kan fon di skrin yang terdapat vedio call oleh mak zamira... Mati aku...
Rakaman?? Itu dari fon hafiz.. aku kena dapat kan...
"Kau sentuh anak aku... Ya Allah kau jauh kan diri kau dari dia bodoh punya jantan.. hei anak aku bukan untuk kau pukul"
"Mak.. erk mak cik salah faham sa saya ter tampar tam tam pa niat kan kan zamira.."
Terus zamira berlari ke arah dua ekor mamat tu ahh shit drama apa bodoh benda ni....
Aku tak kira aku kena lari.. terus aku pecut lari
Pin!!!!!!!..
"Zamir!!!!!!" (Serentak diorang berempat menjerit)
YOU ARE READING
CERITA APA NI?
Romanceentah tak fikir lagi.. baca je. hahaha.. . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . .. . .. . . . . . . . . . . . Anak bukan untuk beban.. tapi untuk perlindungan kita .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Woi baca sendiri hahaha...