HUAH 18

152 13 0
                                    

_HAFIZ POV_

  Aduih budak ni gi mana pulak?? Aku dah penat cari satu block tak jumpa jumpa.... Hies menyusah kan aku betul...
  
  "Cari siapa"

  "Cara orang lah.. kau diam"

  Aku still pandang ke kiri kekanan.. aku tak pandang pun siapa apunya suara.. ahh lantak ah.. banyak lagi benda aku kena fikir..

  "Eh eh kau nampak faizul sado tak?"

  "Faizul sado?"

  "Ye lah faizul sado bodoh"

   Orang tadi diam.. lah asal pulak dia diam??? Aku pandang belakang.. erk ni bukan faizul bodoh aku yang bodoh...

  "Hua hebat nama tu... Beli mana"

   Alamak mamat ni... Er huhuhu aku harap dia tak marah aku.. ehh tapi kalau dia marah pun aku kesah apa.. aku tak takut pun ngan dia..

  "Dah jom"

  "Kemana?"

  Hala hala lembab nye mamat ni..

  "Jamban.. kau kan suka jamban.. yelah syurga kau"

  Setempek dia tunjuk buto depan aku.. heish shial betul.. apa betul lah aku cakap hahahha..
........

  "Wow heh budak dekan .. opss partner sado .. yah i know about you.. "

  Faizul buat gaya bersalam

"Hye nama aku Faizul Adrien"

  Mamat tu tak balas babe.. dia pandang faizul atas bawah..last last si faizul tarik balik tangan dia..

  "Heh so good luck hafiz"

  "Kau apahal cakap member member aku macam tu"

  Datang zamirah dari celah mana tah.. so korang tahu lah kan siapa??? ..

  "Dah jom"

   Terus mamat tu tarik Zamirah.. dan si faizul berlalu kat depan... Ehh mamat ni macam biasa je ... Tak dia tak terasa ke mamat tu tak slam ngan dia.. ahh lantak kau lah faizul..

  "Woi kau menung apa cepat lah"

  Bapak ahh laju gila mamat ni.. dah kedepan.. aku terus lari ikut arah dia pergi.

......

Hubaiansknso vote

CERITA APA NI?Where stories live. Discover now