2.bölüm

115 29 110
                                    

Okula gitmek için sabah 07.00 alarm kurmuştum. Hava hala karanlıktı ve sıcak yatağımı bırakıp kalkmak istemiyordum. Ama mecburiyetten kalktım. İlk önce elimi yüzümü yıkadım. Sonra kot pantolonumu ve tshirt giyip hazırlandım. Sıra saçlarıma gelince hafif dalgalandırıp açık bıraktım. Makyaj çok kullanmadığım için rimel ve hafif ruj sürerek aşağıya indim. Ayakkabılarımı giyip okula gitmeye başladım. Azrayı aradım ama geç geleceğini söyleyince tek başıma gitmek zorunda kaldım. Kulaklığımı takıp yoluma devam ettim.

Okulun kapından girince 9. sınıfların ikinci katta olduğunu gördüm. Kapılara hangi sınıfta olduğumuzu belli eden listeler asılmış. 9/D şubesinde olduğumu ve Azrayla aynı sınıfa düştüğümü görünce çok mutlu oldum.

Sınıfın kapısından yavaş yavaş yeni kişiler gelmeye başlamıştı. Sonra bir tane çocuk geçti çocuk oldukça yakışıklı ve çok güzel gülüyordu.

Kafamı sırama koyduğumda Azra gelip aniden kafamın üstüne atladı, aklım çıktı bağırmamak için kendimi zor tuttum. O sırada beğendiğim çocuğun arka sırama oturduğunu farkettim ve bu heyecanlanmama sebeb oldu.

Arkamda bir el omuzuma dokundu.

-Merhaba nasılsın?
-İyi sen?
-Bende iyiyim bu arada adım Arda, senin?
-Ece
-Tanıştığıma memnun oldum, Ece
-Bende

Okulun ilk günü olduğunu için Azrayla erkenden çıkmıştık. Akşam Azrayla evde toplanacaktık o yüzden markete gidip abur cubur almaya karar verdik. Eve vardığımızda akşam yemeğini yiyip odaya çekildik.

-Azra, sana bişey söylicem ama yanlış anlamak yok tamam mı?
-Efendim Ece
-Azra ben Ardadan hoşlanıyorum galiba
-Ece galiba fazla herhalde
-Azra evet tamam hoşlanıyorum, ama ona açılmıcam.
-Neden Ece bence ilk adımı sen atabilirsin ondan bir karşılık göremezsen sende kendine bir yol çizersin.
-Azra ben utanırım nasıl diyim Arda ben seni seviyorum diye. Hem o reddeder beni o kadar güzel kız var o bana mı bakar. Arda bana en fazla arkadaş gözüyle bakar.
-Sen bilirsin Ece, ama bence duygularını saklama duygularını saklamak başkasına yer vermektir. Ardayı başkasıyla görebileceksen sen bilirsin.
-Uff Azra içimi kararttın tamam konu kapansın bende onu içimde severim.
-Görürüz Ece

Tamam Ardayı sevebilirim ama ona açılamazdım çünkü eğer istemezse onun yüzüne bile bakamazdım, onu başkasıyla görmeyede dayanamam ama mecburum.

Sabah uyandığımda üstümü giyinip azrayla okula gittik. Arda daha okula gelmemiş bende kulaklığımı takıp kafamı sıraya koyup hayal kurmaya başladım. Tam uykuya dalıcakken Arda'nın sesini duydum.

-Kalk uykucu güneş doğalı çok oldu
-Kalktım tamam daha dersin başlamasına var.
-Bende biliyorum belki sohbet ederiz diye söyledim.
-Kalktım

Ne konuşabilirdik ki ben daha utancımdan yüzüne bakamıyorum.Allahtan konuşmaya başlıyacakken Arda'nın arkadaşı Ardayı çağırdı da beni bu durumdan kurtardı.

Ders beden diye bağıran kızlara bakıyorum sanki beden dersinde yaptıkları bişey varmış gibi bağırıyorlar. Azrayla sıraya geçtik, hoca serbest bırakınca Azra sınıfa gitti. Ben basketbol oynayacaktım ama bütün filelere doluydu. Kenarda can sıkıntısına top sektirirken birinin bana bağırdığını duydum, bu sesi tanıyordum.

-Ece!!
-Efendim Arda
-Durma orda gel beraber oynayalım
-Yok ya sen devam et ben böyle iyiyim
- Gel işte yanlız durma orda
-Tamam, ama ben maç yapmayı sevmiyorum sadece atış yapmayı seviyorum.
-O zaman ilk önce atış sonra maç yapalım, ne dersin?
-Olur, o zaman kaç yapan kazansın
-20 olsun Ece
-Tamam başlayalım.

Ardaya gün geçtikçe alışıyorum. Ona içim ısınıyo ve güveniyorum. Aslında sadece Azra arkadaşım olur diye düşünmüştüm ama Ardayla vakit geçirence onunla da yakın olabileceğimi anladım. Herşey bir yana o gün Ardayı 20' ye 16' ı yendim. Biraz bozulsada belli etmemeye çalıştı.
Okulda toplantı olduğu için bizi erken bıraktılar, evlere dağıldık. Eve gidince film izlemeye karar verdim. Filme o kadar kaptırmışım ki saat 4 olmuş sadece 3 saat uyuyacaktım. Gözümü kapatmamla uyumam bir oldu.





💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Evett 2. Bölümün sonu
Olaylar yavaş yavaş ilerliyor daha yeni tanıştılar ilerki zamanda çok güzel şeyler olucak.
Hakan'ı ilerki bölümlerde görücez.
Nasıl buldunuz, yorumları alimm?!!





Sonsuz SevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin