Sabah uyandığımda saat 10 olmuş kurduğum alarma kalkamamıştım.Okula geç kalmışım, bu saatten sonrada okula gidemezdim çünkü hazırlanmam 1 saat sürer. O yüzden kalkıp aşağıya indim, annem evde değildi masanın üstüne komşuya gittiğini yazmış. Bende hemen tost yapıp yedim. Odama gidip giyinip dışarı çıkacaktım. Üstümü değiştirip saçlarımı at kuyruğu yapıp son bir kez aynaya baktım ve aşağıya indim. Kapıyı açacakken az kalsın telefonumu unutuyordum. Telefonumu açtığımda Azra 5 defa aramış beni beklemiş olmalı kesin kızıcaktı. Telefonuma kaydetmediğim bir numara vardı kim olduğunu bilmediğim için sildim. Dışarıda gezerken kırtasiye gördüm içeriye girdim.
-Hoşgeldin kızım, nasıl yardımcı olabilirim?
-Hoşbulduk, abi ben şiir yazmak için güzel bir defter arıyorum.
-Bu nasıl kızım
-Güzel, fiyatı ne kadar?
-14TL kızım ama sana 10TL' verim.
-Teşekkür ederimKırtasiyeden çıktığımda aldığım deftere baktım, hep böyle bir şey istiyordum. Sevdiğim şiirleri bir deftere yazmak. Eve geldiğimde hemen bir tane yazmaya başladım.
Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde
Şarkılarımda, sözlerimde.Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde.Özdemir Asaf
Her gün okula git gel zaman sular seller gibi geçti yılbaşına 1 hafta kaldı ve biz çekiliş yapacaktık. Hakan herkesin isimlerini yazmış fanusun içine koymuş. Herkes çekerken sıra bana gelmişti, kağıdımı açtığımda ardaya alıcağım için heyecan yaptım. Herkes birbirine ne hediye alacağını soruyordu. Bende ardaya soracakken arda bana
-Galiba biz birbirimize çıktık.
- Evet, ne istersin
-Birşey almana gerek yok ben alsam yeter.
-Niye ben almazsam sende bana alma
-İyi o zaman sürpriz olsun
-Tamam bari nelerden hoşlandığını söyle
-Sıradan şeyler işte kafana göre takıl
-Sağol çok yardımcı oldun, Arda
-Ne demek her zamanOna güzel ve anlamlı birşey almam gerekiyordu o yüzden bugün bakmalıydım. Ona ne alacağımı karar veremiyordum ki Arda'nın en yakın arkadaşı Hakanı görene kadar.
-Hakan, senden yardım almam gerekiyor.
-Söyle, Ece
-Biz ardayla beraber çıktık ve ben ardaya ne alacağımı bilmiyorum.
-Bana neden soruyorsun
-Neden acaba Hakan, arda'nın en yakın arkadaşı olduğun için olabilir mi?
-Ardaya saat al evde dolu saati var çocuk saatçi sanki
-Uff hakan onda olan şeyleri neden alim neyse kendim hallederim sağol.O kadar çok mağazaya girdim ki en sonunda bir tane mağazaya girip saatlere baktım çok güzeller içlerinden birini beğendim onu almaya karar verdim. Kendimce bir kutu yaptım. İçine saati, parfümü ve güzel bir bileklik koydum bence beğenecek. Aynı bileklikten kendimede aldım. Heyecanla vereceğimiz günü bekliyorum.
Günler geçti ve hediyeyi vereceğimiz gün geldi. Hediyeyi çantama koyduktan sonra yola çıktım. Okula geldiğimizde ilk ders rehberlik olduğu için hediyeler verilecekti. Herkes birbirine hediyesini vermeye başladı ama Arda vermeyince ben ona aldığım hediyeyi verdim. Aldı, açtı sonra teşekkür etti oturdu. Galiba almadı yada getirmeyi unuttu. O yüzden ona hiçbir şey demicem ne zaman getirirse o zaman alıcaktım. Bu duruma üzülsem de belli etmek istemedim ama herkes hediyesine bakınca üzüldüm.
Son dersin bitme zili çalınca tahtayı yazmaya devam ediyordum. Sınıftan öğrenciler çıkarken bende eşyalarımı topladım. Tam sınıftan çıkarken arda bana seslendi.-Ece kusura bakma sınıfta vermek istemedim.
-Sorun değil, teşekkür ederim, diyip sınıftan çıktım. Kızlar tuvaletine girerek hediyeyi açtım. Bana o kadar güzel bir hediye almış. Kalpli ayna, gül desenli çekmeceli bir kutu almış. Hediye o kadar güzel ki onu bir kere daha sevdiğimi anladım.
Eve gidip anneme sofra hazırlamasına yardım ettim. Akşam yemeğimizi yiyip odama çıkıp Ardanın aldığı hediyeyi inceliyordum. Benim için çok değerli onu saklayabildiğim kadar saklayacaktım.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ecenin aşkı gün geçtikçe artıyor ama bunu arda içinde söyleyebilir miyiz?? Sizce bölüm nasıl ilerler
Yorumlarını bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevgi
Romance"Sevmek söylemek değildir unutma. Sessizce alıp yüreğine koymaktır"