1

1.8K 38 17
                                    

Jimin ve Yoongi bir birilerini deli gibi seven iki insandi.Yoongi Jimin ile aski ogrenmisdi.Jimin Yoonginin ilk ve tek askiydi.Bu da Jimin icin ayniydi.Onlarin saf asklari vardi.Peki onlar nasil tanismistilar?

Jimin ve Yoongi kafede tanismistilar.Yoongi bir sarkiciydi.Bazen tum yogun islerden yorulur ve kafeye gelip guzel manzara karsisinda kahve icerdi.Bu kafenin manzarasi cok guzeldi ve her kesi buyuluyordu.Bu yuzden de fazla musterisi vardi.Jimin ise burada calisan bir elemandi.O universitede okuyordu ve paraya ihtiyaci oldugu icin bu kafede calisiyordu.Cok mukemmel bir maas almasa da gecine biliyordu bu parayla.

Jimin sik sik bu kafeye gelen Yoongi ile sasiriyordu.Jimin onu tanimiyordu,unlu bir rapci oldugunu bilmiyordu.Yoongi ise Jimine vurulmusdu.Jimin o kadar guzeldi ki,gozu ondan baskasini goremiyordu.Dolgun dudaklari,guzel yuzu,seksi bedeni,siyah saclari tamamile onu kusursuz yapiyordu.Uyudugunda bile ruyasinda onu goruyordu. Kafeye hem rahatlamaya,guzel manzarayi izlemeye,hem de Jimini gormeye geliyordu.

Jiminin uzerinde gozler coktu.Guzel oldugu icin hem erkekler, hem de kadinlar ona hayranlikla bakiyorlardi.Yoongi ise bu ilgiden nefret ediyordu.Ona sadece kendisinin bakmasini istiyordu.Jimin kendisi de bu ilgiden rahatsiz oluyordu.Kucuk bir bedeni vardi.Kucukken her kes buna gore onunla dalga geciyordu.O da yalniz oturup agliyordu.Simdi ise buyumus ve guzellesmisdi.Beli incelesmis,kalcasi dolgunlasmis ve yuzu daha da guzellesmisdi.Onunla dalga gecen o cocuklar simde ona istekle ve agizlarinin suyunu akitarak bakiyorlardi.

Jimin Yoonginin ilham kaynagiydi.O Jimine baktikca aklina yeni sozler gelir ve sarkilarinda bunlardan istifade ederdi.Baya iyi satislar yapmisdi ve sadece Korede degil dunyada da taniniyordu.Cok az sayda insan onu tanimiyordu.Yoongi inancsiz bir insandi ama Tanriya her gun o guzel cocugu karsisina cikardigi icin tesekkur ediyordu.

Ama bir yandan da bunun kotu oldugunu ve askinin hic bir zaman karsilikli olmayacagini dusunurdu.Olsa bile Jiminin unlu oldugunu bildiyi icin onu seveceyini dusunuyordu.Nereye baksa Jimini gormesi onu uzuyordu.

Yoongi baya capkindi.Kadinlar ve ya erkeklerle tek gece gecirip uzaklasirdi.Bu Jimini gorene kadar boyle devam etmisdi.Jiminden sonra hic kimseyle beraber olamamisdi. .Yoongi Jimini cok seviyordu, hayatin onlara hazirlayacagi kaderi bilmeyerek seviyordu.

Yoongi Jimini cok seviyordu, hayatin onlara hazirlayacagi kaderi bilmeyerek seviyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba arkadaslar.Yeni hikayeyle karsinizdayim.Umarim hikayeni beyenirsiniz.

BebegimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin