Jimin sabah uyaninca kahvaltisini etmis ve esyalarini toplamaya baslamisti.Bu olanlar onu mutlu etmisti.En azindan kira vermek zorunda kalmiyicak ve bir isi olucakti.Ama Yoonginin evinde calismak bir az garip olucakti.Bu adam her yerden cikiyordu ve her zaman onu kurtariyordu.
Her sey hazir olunca Jimin Yoongini aradi ve gelmesini rica etdi.Artik yeni hayati ile ilgili dusunuyordu.Sansi birden bire gulmustu ona sanki.Eger bu gun sansliysa yarin basina sacma sapan seylerin gelecegini dusunurdu.
Yoongi gelince esyalari da alip arabaya gectiler.Yoongi arabayi surerken Jimin de disariyi izliyordu.
"Efendim kira sahibiyle onceden konusmayi unutduk"
"Merak etme ben senin yerine konusucak ve kalmis olan kirani odeyicem"
"A-ama efen-"
"Calisip bunlari bana geri oduyuceksin bu yuzden hic bir seyden endiselenme sadece rahat ol ve yolun keyfini cikar"
"Tamam efendim"
Eve vardiklarinda arabadan indiler.Jiminin agzi acik kalmisti.Cunki bu kadar buyuk ve guzel ev gormemisti.Yoonginin zengin oldugunu tahmin ediyordu ama bu kadar buyuk bir evi oldugunu bilmiyordu.
Beraber iceri girdiler ve Yoongi Jimini mutfaga goturdu.Mutfakta bir kac calisan vardi.Yoongini gorunce calisanlar saygiyla onunde egildiler.
"Merhaba efendim.Hos geldiniz.Bir seyler istermisiniz?"
"Aslinda bir sey istemiyicem sizi birini taniticam.Bakin bu Jimin.Yeni calisan olucak kendisi.Burada yatili olarak kalicak.Daha genc ve deneyimi az .Bu yuzden ona yardim etmenizi istiyorum.Isleri anlatin, evi tanitin,kurallari ve yasaklari anlatin.Ona saygisizlik etmiyicek ve bir arkadasiniz olarak davranicaksiniz.Anlasildi mi?"
"Evet efendim"
Bunu dedikten sonra Yoongi Jimini kolundan tutup mutfaktan cikardi.
"Jimin isleri sana anlatirlar.Bir sorun olursa bana bildir.Sabahlari universiteye gidip gelince de calisanlara yardim edersin.Bu gun universite yok o yuzden yarindan dedigim gibi calisicaksin.Kendileri kotu insanlar degildirler ama yine de sana saygisizlik ederlerse bana bildir"
"Tamam efendim"
"Ha bu arada sadece ikimiz olunca bana efendim deme Yoongi de ya da hyung de fark etmez ama calisanlarin yaninda efendim diye seslenirsin"
"Ama hyung benim onlardan bir farkim yok ben de her zaman sana efendim demeliyim"
"Gerek yok.Ben ne diyorsam onu yap"
"Tamam anlasildi"
"Simdi git ve onlarla tanis"
"Tamam"
Yoongi gidince Jimin de mutfaga geri dondu.
"Merhaba arkadaslar.Benim adim Jimin"
Mutfaktakilar yasli bir kadin ve iki genc kizdi.Yasli kadin Jimine dogru ilerledi.
"Merhaba Jimin.Hos geldin aramiza.Seni gormeye memnun oldum.Benim adim Soojun(isimleri salliyorum).Ben bas hizmetciyim.Evin islerini ben yonetiyorum.Bir sorunun ya da bir sorun olursa bana soyleye bilirsin"
"Anladim efendim"
"Efendim degil de burdaki her kes gibi bana Soojun anne diye bilirsin"
"Tamam anne"
"Bak Jimin bu kizlar Mary ve Suran.Kendileri iyi kizlardir.Anlasirsiniz ve sana isleri anlatirlar.Diger calisanlarla da sonra tanisirsiniz.Simdi sana evi ve odalari gostermem gerek"
"Anne Yoongi bey nereye gitdi?"
"Onun isleri oldugu icin studiyosuna gitdi.Hadi gel
benimle "Jimin Soojun ile birlikte yuruyordu.
"Bak Jimin bu uc oda misafir odasi.Diger oda Yoongi beyin anne ve babasinin odalari.Su an kendileri onunla beraber yasamiyorlar ama bazen geldiklerinde bu odada kaliyorlar.Bu Yoonginin kiz kardesi Miyeonun odasi.O Yoongi ile beraber yasiyor ve senin gibi universiteli.Kendisi iyi bir kizdir ama istediklerini harfiyyen yerine yetirmezsen kiza bilir.O kizarsa da Yoongi bey daha cok kizar.Kendisi ablasini cok seviyor.Su an evde degil.Muhtemelen aksama yakin doner"
Jimin odalari gorunce daha cok sasirmisti cunki odalar cok guzel dekore edilmisti.
"Bu ise Yoongi beyin odasi.Bu odayi sen temizleme bence.Cunki Yoongi bey duzen seven bir adamdir ve eger odasindaki esyalarin yerini degistirirsen cok sinirlenir"
Bir az daha ilerlediler.
"Bu oda Yoongi beyin calisma odasi.Bu odaya da sen girme bence cunki bu odada bir sey degisirse onun gazabina ugrarsin.Bu konularda cok serttir.Calisma odasinda uzun zaman vakit gecirir kendisi.Sen onu saat 17:00 dan 21:00 kadar rahatsiz etme.Bu zamanlar calisma odasinda calisir.Bir istegin olursa bana soyle kendisine iletirim.Diger oda ise onceleri kilitli degildi simdi ise kilitli.Yoongi bey bazen bu odaya giriyor ve iceride bir seyler yapiyor ama hic kimseye soylemiyor.Bu yuzden bu odaya hic yaklasma derim.Gelelim kurallara.Yoongi bey isinde ciddidir bu yuzden calisma zamaninda onu rahatsiz etme.Odasina o cagirmadigi zaman girme.Yoongi bey yalan soyleyen insanlardan nefret eder bunu yapmayi dusunme bile.Saygida kendisine kusur etme ve calisanlarla kavga etme.En onemli kural ise Miyeonu kizdirma ve Yoonginin ailesi gelirse onlara saygiyla gerektigi gibi hizmet et.Eve arkadas ve ya sevgili getirmeyi aklindan bile gecirme.Kurallar bu kadar.Anlasildi mi?"
"Anlasildi Soojun anne"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebegimiz
Любовные романыJimin ve Yoongi bir birini delice seven iki insandi.Yoongi Jimin ile aski ogrenmisti. Seme:Yoongi Uke:Jimin