Jimin:
Benim adim Jimin.Universite oyrencisiyim.Ailem Busanda yasiyor ama ben okumak icin Daeguya tasindim.Niye bura geldim diye sora bilirsiniz.Daeguda oyretim sistemi daha guclu oldugu icin burada okuyorum(bunu uydurdum).Ailem universite masraflarimi odese de burada kira ve ihtiyac masraflarimi kendim odemek zorunda kaliyordum.Bu yuzden bir kafede isliyordum.Kafe gercekten guzel bir manzaraya sahip bir kafeydi.Adamin baktikca bakasi geliyordu.Ama benim bakmak yerine misafirlere siparislerini catdirmam gerekiyordu.
Bu kafeye baya sik sik bir adam geliyordu.Adini ve kim oldugunu bilmiyordum.Ama bildigim kadariyla zengin bir insandi.Ama garip olan buraya gelmesi degil de beni izlemesiydi.Uzerimde olan gozlerden zaten yeteri kadar rahatsiz olmustum bir de o beni rahatsiz ediyordu.Ama sanki onun bakislari garipti.Nasil desem digerlerinden farkli bakiyordu.Ah ne diyorum ben isime donmem gerek.Salak salak seyler dusunuyorum.
Yine bir gun ise gelmistim.O adam da burdaydi.Kahve ve tost sparis etmisti.Ben de siparisleri kendisine verip afiyet olsun diyerek yanindan uzaklastim.Yuzume bakarak gulumsemisdi ve tesekkur ederim demisdi.Is bu gun baya yogundu ve ben yorulmusdum.Aksama dogru kafedeki insanlar yavas yavas azaliyordu.Ama o adam hala gitmemisdi.Dusunceli gorunuyordu.Benim is zamanim bitdigi icin kiyafetlerimi giyinip montumu da alip kafeden cikmistim.
Disarisi baya karanlikti.Benim kaldigim evin yolu da karanlik bir sokaktan geciyordu.Normalde buyuk isikli bir yol vardi evime giden.Ancak bu gun orda kazma isleri goruldugu icin yolu baglamistilardi.Ben de mecbur karanlik yoldan gidiyordum.Baya korkmustum cunki burasi cok karanlikti ve goz gozu gormuyordu.Aklimdaki sacma dusunceleri uzaklastirarak gitmeye devam etdim.Ama sanki icimde takip edildigim hissi vardi.Bunu umursamadan yoluma devam etdim.Takip edildigim hissi daha cok buyumeye baslamisti.Daha sonra ise bir elin agzimi kapadigini hiss etdim.Ciglik atdim ve cirpinmaya basladim.Ama agzimdaki el sesimin cikmasina izin vermiyordu.Daha sonra ise birisinin beni bir yere tasidigini hiss etdim.Karanlik oldugu icin hala gormuyordum nereye gitdigimizi.Bu adam beni birden sertce yere firlatdi.Sonra da ustume cikti.
"Yalvaririm birak beni.Sen kimsin?Niye gitmeme izin vermiyorsun?"
"Bebegim ne gitmesi?Daha eglenicez.Eglenceye kalmak istemiyor musun?"
"Ne eglencesi?Birak beni yalvaririm birak."
"Ah hayir minigim.Ben eglence var dediysem eglenicez"
Konusan adamin sesi bana tanis gelmiyordu ve yuzunu goremiyordum.Hiss etdigim sey ise boynuma yapismasiydi.Aglamaya basladim.O ise buna fikir vermiyor sadece boynumu opup emiyordu.Aglayip ciglik atmaya basladim ve cirpiniyordum.Bundan sinirlenmis olmali ki once sert bir tokat atdi sonra ise kollarimi basimin ustunde bagladi.
"Birak beni.Lutfen yalvaririm birak."
"Kes sesini.Bagirma.Eger aglamayip eglenmege calisirsan zevk alacaksin."
Bu sefer ses cikarmayim diye dudaklarima yapisti.Su an cok igreniyordum.Kusmamak icin zor duruyordum.Tanrim lutfen yardim et.Bu bogle olmamali.Ben ilkimi sevdigim adama ,bana deger veren birine vericektim.Onunla guzel hissler yasayip ona da yasatacaktim.Ama boyle bir sey hayal etmemistim.Dudaklarimdan ayrildiktan sonra uzerimdeki montu cikardi ve kazagimi cikarmaya calisti.Ben ise agliyor ve ciglik atiyordum.Ellerimle onu itiyordum.Ama ne fayda o benden cok gucluydu.
Tam gomlegimi cikaracagi an bir vurma sesi ve uzerimdeki adamin ciglik atdigini duydum.Daha sonrasinda ise adam yanima dustu.Birisinin beni elimden tutup kaldirdigini ve montumu giydirdigini hiss etdim.
"Jimin iyi misin?Iyiki cabuk yetistim yoksa bu serefsiz seni taciz edecekti."
Bu ses onundu.Kafedeki adamindi.O mu hayatimi kurtarmisti?Kendimi tutamayip aglayarak ona sarildim.O ise beni sikica sarmalayip saclarimi oksamaya basladi.
"Sakin ol.Gecti.Artik sana bir sey yapamaz.Bak burdayim yanindayim."
Ben ise aglamaga devam ediyordum.O ise sacima kucuk kucuk opucukler birakiyordu.Ona ne kadar tesekkur etsem azdi cunku o benim gelecegimi ve tum hayatimi kurtarmisti.O olmasa bu yarayla nasil yasardim bilmiyordum.
Evet arkadaslar yeni bolum.Umarim begenirsiniz.Bu arada Ramazan bayraminiz mubarek.Allah tutdugunuz orucu kabul etsin.Vote ve yorum atmayi unutmayin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebegimiz
Любовные романыJimin ve Yoongi bir birini delice seven iki insandi.Yoongi Jimin ile aski ogrenmisti. Seme:Yoongi Uke:Jimin