10 gün sonra:
Yoongi:
Olaylar benim açımdan çok iyi ilerliyordu ve fazlasıyla mutluydum. Jiminle hala flört ediyorduk. Ama bu beni üzmüyordu. En azından yanımdaydı,kokusunu içime çeke biliyordum,gülünce gözlerinin kaybolduğunu göre biliyordum. Asıl beni mutlu eden şey buydu. Hala bir şansım ola bilirdi. Sonuçta hiç bir şey dememişti. Beni redd etmemesi yeterdi bana.
Başka güzel haber işimle bağlıydı. Sevilen kadın rapçi Soyeon ile işbirliği yapmıştım ve çok fazla tutmuştu. Zaten fanlar hep bizi yakıştırır ve ya işbirliği yapmamızı isterdiler. Biz de onlara istediklerini verdik. Kabul etmeliydim ki,Soyeon çok iyi bir rapçiydi. Biz de bir birimizden memnunduk. Diğer sanatçıların aksine beni sinir etmiyordu.
Soyeon bana bu yüksek tutan şarkı şerefine baş başa yemek teklif etmişti. Ben de kabul etmiştim. Sadece Jimine söylemekten çekiniyordum. Belki izin vermiyicekdi. Ama o benim gibi kıskanç değildi izin vericeğini düşünüyordum.
İzin almak için Jimini yanıma çağırdım. Bir süre sonra geldi.
"Yoongi hyung bir şey mi oldu?"
Beni görünce utanıyordu hep. Çünki içkili olduğu gece yaptığı ve söylediği her şeyi hatırlıyordu. Ne kadar boş vermesini, utanmaması gerektiğini söylesem de hala utanıyordu.
"Jimin bu konuyu konuşmuştuk ama. Hani utanmıyıcaktın. 10 gün geçti. Unut o olayı. Ben de unutdum"
"Hala utanıyorum ama hyung"
"Neyse Jimin ben bir rapçi ile işbirliği yaptım ve şarkı çok iyi tutdu. Bu yüzden beraber yemek yemek kararı aldık. Senden izin istiyorum"
"İzin istemene gerek yok hyung. Bu senin hayatın kendine zararı olmayan her şey yapa bilirsin. Benden izin almana sevindim. Yalnız kadın bir rapçi mi yoksa erkek bir rapçi mi?"
"Kadın rapçi. Niye sordun?"
"Yok öylesine. Sana iyi eğlenceler hyung"
"Sağol"
........................
Buluşucağımız zamana az kalmıştı. Daha Soyeonu almam gerektiği için şimdiden çıkıyordum. Umarım Jimin beğenirdi beni böyle. İyi gözüküyordum. Salondan geçerken Jiminle karşılaştım.
"Hyung sen şimdi mi gidiyorsun?"
"Evet. Yakışıklı olmuş muyum?"
"Evet çok iyi gözüküyorsun. Bu rapçi çok özel biri olmalı"
"Niye bunu düşünüyorsin ki?"
"Çok özenle hazırlanmışsın"
"Beni övmen hoşuma gitdi"
Biz konuşurken kapının zili çalındı. Jimin kapıyı açtı. Soyeon gelmişti.
"Soyeon ben seni almalıydım evinden. Sen niye geldin?Tüm centilmenlik yerle bir oldu"
"Her zaman erkekler centilmenlik yapıcak değil ya. Bir kere de ben yapıyım dedim. Hadi atla arabaya da gidelim"
Çıkarken Jimine göz kırptım ve Soyeonun arabasına bindim.
..........................
Jimin:
Bu gün Yoongi hyung beni yanına çağırdı. İşbirliği yaptığı bir rapçi ile beraber yemek yiyicekti. Hem de bu bir kadındı. Bu daha çok sinirimi bozuyordu. Ama sonuçta Yoongi hyung biseksualdı. Erkekler de sorun yarata bilirlerdi.
Hissetdiğim duyguları anlayamıyordum. Birden bire niye kızgınlık ve kıskançlık duyuyordum ki?Ortada kıskanılıcak bir şey yoktu. Sadece yemek yiyicektiler ve sadece işbirliği yaptığı bir ortağıydı. Ben onun sevgilisi sayılırdım neredeyse. Beni çok seviyor ve asla ihanet etmezdi.
...........................
Bir süre sonra Yoongi hyungla karşılaştım. Çok yakışıklı ve harika gözüküyordu. Bana yakışıklı olup olmadığını sordu. Ben de gerçeği söyledim. Yakışıklı olsan ne olucak?O kadının senin böyle harika olmanı görmesini mi istiyorsun? Ben şahsen istemiyorum. Yine o kıskançlık hissi içimi iyice işgal ediyordu. Ben fazlasıyla kıskanç olmuştum. İnanamıyordum kendime.
Kapıyı birisi çalmıştı. Kapıyı açınca güzel bir bayan çıkmıştı. Bu kadın Yoongi hyungun işbirliği yaptığı kadındı. Adı Soyeonmuş.(adını da öğrendin artık öldüre bilirsin onu) Kıskançlık hissi daha çok büyüyordu içimde. Çünki kadın çok güzeldi. Yoongi hyung bana göz kırpıp o kadının arabasına bindi.
Göz kırpması içimdeki kızgınlık ve kıskançlığı azaltmıyordu. Kim bilir kaç saat sonra dönücekti. Ben de burda boş boş onu bekliyicektim.
............................
4 saat sonra:
Ev işlerini bitirmiş üniversite ödevleri ile ilgileniyordum. 4 saat geçmişti gitmesinden. 4 saat yemek yemek olmaz bence. Ne yapıyordular acaba?Kıskançlıktan aklıma saçma sapan düşünceler geliyordu. Keşke gelseydi. Ödevimi sonunda bitirmiştim.
Aşağıdan kapının sesi geldi. Yoongi hyung gelmiş olmalıydı. Odamdan çıktım. Yoongi hyung yukarıya çıkıyordu. Ben de ardınca gitdim. Odasına gelince kapıyı çaldım. Gel komutunu alınca içeri girdim.
"Jimin ne oldu?"
Cevap vermeden ona yakınlaştım. Kıyafetinin yapalarından tutarak kendime çektim ve dudağına yapıştım. Yoongi hyung önce şaşgınca durdu. Sonrasında karşılık verdi. Dudaklarından ayrıldım ve nefes nefese gözlerinin içine baktım. Sonunda nefesim düzelince boğazımı temizledim.
"Hyung benimle sevgili olur musun?"
"Ne!?"
Bu kadar flört yeter sevenleri kavuşturalım. Okunma çok azaldı. Artık önceki ilgi yok gibi. Umarım bölümü beğenirsiniz.
Yoongi:
Soyeon:Okunma sınırı:30
Vote sınırı:8
Hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebegimiz
RomanceJimin ve Yoongi bir birini delice seven iki insandi.Yoongi Jimin ile aski ogrenmisti. Seme:Yoongi Uke:Jimin