{° Neler Oluyor? °}

989 112 75
                                    


Dünya sarsıldı,
Evrenler birbirine karıştı.
Peki bu kâbusta,
Birbirimizi görebilecek miyiz sence?

° ° °

Üçlü, zaman kaybetmeden Midoriya'nın odasındaki pencereye doğru koştular. Perdeyi çektiler. Gördükleri karşısında Midoriya hariç, Hatsumei ve Iida şok olmuşlardı. Karşılarında sanki bir devasa bir ayna varmış gibiydi. Birbirlerini görüyorlardı. Uzak bir mesafe olsa da görünüyordu. Karşılarında sanki kopyaları duruyordu. Tek sorun karşıdaki Hatsumei'nin, erkek olmasıydı.

"Hatsumei, karşıda gördüğüm kişi senin erkek formun mu yoksa!?"

"Galiba evet, Iida! Ama neden ikimizin yanımızda Midoriya yok?"

Midoriya'nın yanakları al al olmuştu. Gözleri yavaş yavaş dolmaya başlamıştı.

"Bu gerçek olabilir mi?"

Midoriya, Todoroki'ye ulaşmak istese de olmuyordu. Bir terslik olduğunu biliyordu. İkilinin kollarından tuttuğu gibi, bahçeye çıkarttı, Midoriya. İkisi de neden böyle bir şey olduğunu anlamamışlardı.

"Midoriya, her şey sadece, sizin konuşmanız ve rüyalarınızda, birbiriniz ile görüşmeniz yüzünden mi oldu?"

"Bilmiyorum Iida. Fakat acilen Todoroki'yi bulmam lazım. Eğer bizim evrenimiz ile onun evreni birbiri ile çarpışmışsa, o da buradadır, yani muhtemelen. Bana yar-"

İkisin de Todoroki'yi görmek istediği çok açıktı. Midoriya'ya sarıldılar. Aynı anda bağırdılar.

"Tabiki de yardım ederiz Midoriya!"

"Siz harikasınız! Pekala karşıdaki evrene gitmemiz lazım!"

Üçü birlikte ellerini üstü üste koydular.

"Plus Ultra!"

° ° °

Todoroki hızlıca yataktan kalktı. Büyük bir patlama duyduğuna emindi. Hızlıca sokağa indiğinde gördüğü şey onu şok etmişti. Her yer yıkılmıştı. Enkaza dönen evler, koşturan insanlar, çocuklar, havadan düşen helikopterler, uçaklar, saklanmaya çalışan sokak havyanları... Resmen Dünya'nın sonu gibiydi.

Todoroki omzunda bir el hissetti. Arkasını döndüğünde karşısına Bakugou, Kirishima ve Uraraka çıktı. Bakugou hariç, ikisinin de çok korktukları belliydi. İkisi de birbirlerine sarılıyorlardı.

"Ne oluyor melez!? Şu "Midoriya ve senin drama dolu aşk hikayen" yüzünden mi yaşanıyor bunlar yoksa!?"

"Ne alakası var Bakugou!? Hem ona aşık değilim! Nerden çıkarıyorsun bunları!? Saçma salak konuşma!"

"Offf, senle de konuşmaya gelmiyor Half n Half... Her neyse, demek "Evrenler Arası Çarpışma" denilen şey buymuş, Hah! Çok Güzel!"

Uraraka ve Kirishima, Bakugou'ya sinirli sinirli baktılar. Uraraka, Bakugou'nun sırtına sertçe vurdu, saçını çekti.

✔ [° Universe °] / TododekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin