Ara Bölüm: Tales of Gotham

50 9 16
                                    

Cast

Robert De Niro as Carmine Falcone

Robert De Niro as Carmine Falcone

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Sözlük

Baba: Mafya ailelerinin başına verilen isim.

Consigliere: Çoğunlukla Sicilyalı, Kalabriyalı ve Amerikan mafya ailesi hiyerarşisinde, Baba' nın hemen altındaki kişi. Baba' nın danışmanı.

Regime: Sicilya Mafyaların sokak birliklerine verdiği isim. Mafya ailelerin kirli işlerini yapmanın yanı sıra olası mafya savaşlarında asker görevi görürler.

Caporegime: Regimelerin şefi.

Cosa Nostra: Üyeleri tarafından Sicilya Mafyasına verilen isim.

***

1.HİKAYE: Carmine Falcone' nin Çocukluğu ve Gençliği (1941-1971)

Carmine, gürültüler yüzünden uykusundan sıçradı. Yer yatağından doğrulup gözlerini ovuşturdu. Yanındaki koltukta uyuyan ağabeyi de uyanmıştı. Zaten böylesi bir gürültüde uyanmamak mümkün değildi. Evlerinin ahşap dış kapısına öylesine sert vuruyorlardı ki, yıkmayı amaçlıyorlardı sanki. Uyudukları odanın kapısı birden açıldı ve babaları elinde altıpatlar tabancasıyla içeri daldı. Büyük oğluna dönüp, "Carlo, kardeşlerini ve anneni korumaya al, yangın merdiveninden kaçır. Vito geldi ve bu sefer yalnız da değil." Adamın sesi daha önce hiç olmadığı kadar endişeli çıkıyordu ve öyle olması da gayet normaldi. Ne de olsa Vito 'Asık' Fancini kapısına dayanmıştı.

Carmine, ailenin en küçük ama bir yandan da en zeki çocuğuydu. Babası, Sicilya' nın, Falcone Köyü' nden Amerika' ya göçüp Gotham' a yerleşmişti. Orada Sicilyalı genç bir kadın ile evlenmiş ve üç senede, bir kız bir oğlan olmak üzere, iki çocuk yapmıştı. Bir yandan da uzun zamandır biriktirdiği para ile kendine fırın açmış tüm ailesine bakmaya başlamıştı. Carmine da, 1941 yılının sıcak bir ağustos gününde gözlerini dünyaya açmıştı. Babası, Carmine' ın diğer iki kardeşinden daha zeki olduğunu erkenden anlamış ve var gücüyle onun okuması için çalışmaya başlamıştı. Büyük oğlunu, liseye göndermeyip yanına çırak olarak almış, böylece işleri daha rahat götürüp kazandığı parayı katlamıştı.

Kızını ise hali vakti yerinde bir ailenin çocuğu ile evlendirmiş, aldığı düğün hediyeleri ile fırınına ikinci bir şube açma hazırlıklarına girmişti. Bu sırada Carmine' ın derslerine çalıştığından emin oluyor; onu savcı, avukat, hakim veya bir doktor olması için iyice sıkı tutuyordu. Her şey, Falcone Ailesi için çok güzel gelişiyordu. Ama ne vardı ki hayat bu kadar kolay değildi. Kızı, daha ilk çocuğuna hamileyken, düşük yapmıştı. Ve bu düşük de doğal bir sebepten ötürü değildi. Kız, kocasından şiddet görmüş ve karnındaki bebeği kaybetmişti. Carmine' ın babası bunu ne zaman duyduysa, çıldırmış ve damat ile yüzleşmeye gitmişti. Ama damat, onu evinden yaka paça dışarı atmış, kızının da kendi malı olduğunu açıkça belirtmişti. Bunlara dayanamayan adam, koruma ücreti verdiği yerel kabadayı Vito 'Asık' Fancini' den yardım istemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Batman || Reign of Terror (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin