⋆ 24

907 136 19
                                    

Chanyeol yaşadığı duygusal anlardan sonra açık olan televizyona dikkat kesilmişti. Haberler yayınlanıyordu ve bu gecenin kuyruklu yıldızın geleceği gece olduğunu öğrenmişti.

"Demek hâlâ vaktim var.. gidip bizimkileri bulmalıyım." Kafasında kendi çapında bir plan çizmeye başlamıştı bile ancak bunu gerçekleştirebilmek için iki salak arkadaşına ihtiyacı vardı.

Zihninde planını tasarlarken okul formasını üstüne geçirip evden çıkmıştı bile.

Yolda yürürken tüm kasaba halkını nasıl okula toplamayı başaracağını düşünüyordu. Kimsenin kılına bir zarar gelmemeliydi, buna izin veremezdi.

"Oo günaydın Baekhyun." Dalmış okul yolunda ilerlerken karşısında Luhan ve Sehun'u bulmuştu.

"Ben Baekhyun değili-" Baekhyun'un bedeninde olduğu aklına gelince eliyle alnına vurdu Chanyeol. O bunu yaparken Luhan da şaşkınca ona bakıyordu.

"Dün şehirden döndüğünden beri iyi değilsin." Luhan söylenir gibi konuştuğunda şaşırma sırası Chanyeoldaydı. Şehirden mi? Baekhyun şehire mi gelmişti?

"Çene çalacağınıza yürüyün, okula geç kalacağız." Sehun'un konuşması üzerine tüm sesler kesildi, böylelikle Chanyeol'un da eline düşünecek fırsat geçmiş oldu.

...

"Bakın size diyorum! Bu çok önemli!" Sehun ve Luhan sıraya karşılıklı oturmuşlar Chanyeol'un anlatmak üzere olduğu şeyi dinliyorlardı.

"Bu akşam kasabamıza kuyruklu yıldız düşecek. Hepimiz öleceğiz!" Sesi sınıfın içinde yankılanırken herkes yavaşça Chanyeol'a dönmüştü, Chanyeol ise önündeki ikiliye bakıyordu.

Çevredeki herkes Chanyeol'a delirmiş gibi bakarken bunlara Luhan ve Sehun da dahildi. Ancak arkadaşlardı sonuçta, ne kadar inkâr edebilirlerdi?

"Öyleyse ne yapacağız?" Luhan merakla ortaya bir soru attığında Chanyeol gülümseyip önündeki ikiliye baktı.

"Kasabayı kurtaracağız!"

...

"Bak şimdi, bizim insanları toplamamız gereken yer okul bahçesi. Ancak bu kadar fazla insanı oraya nasıl toplayacağız tüm sıkıntı burada." Chanyeol haritada güvenli bölgeyi ve bulundukları yeri çiziyor Sehun da yanı başında ona bakıyordu.

"Sanırım bir fikrim var." Sehun kucağındaki bilgisayarın arama motoruna yazı yazmaya başladığında Chanyeol başını eğip ne yazdığını okumaya çalıştı.

"Belediye anons sistemi mi? Şu frekans.." Chanyeol Sehun'un ne yapmak istediğini anladığında sevinçle ona döndü.

"Sen harikasın Sehun!" Sehun'a daha çok yanaşıp onu tebrik ederken Sehun onu omuzlarından iktirip kendinden uzaklaştırdı.

"Ağzımın içine girmesene!" Sehun Chanyeol'a bağırınırken Chanyeol gülüyordu. O sırada kapı açıldı ve odaya Luhan girdi.

Okuldan tüymüşlerdi ve ilk işleri yiyecek almak için Luhan'ı postalamak olmuştu. Luhan az daha yiyecek alırken okulda olmadığı için yakalanıyordu ama atlatmıştı.

"Yiyeceklerimizi getirdim." Luhan poşetleri içeri sürükleyip koltukta yan yana oturan ikilinin önüne bıraktı. Poşetleri bırakmasıyla kendisi de yorulduğu için tekli koltuğa oturdu.

"Ee siz ne yaptınız? Kaçış planımız hazır mı?" Luhan poşetten bir şeyler çıkaran Chanyeol'u izlerken konuşmuştu.

Onun bu sorusu üzerine Chanyeol ile Sehun aynı anda ona dönmüştü ve suratlarına kondurdukları hain gülümsemeyle Luhan'a bakıyorlardı.

Hey Sen! | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin