❤️5.❤️

24 7 0
                                    

×Calum szemszöge ×

Talán a konyhában van... Vagy mégse. Itt csak Niall, Louis és Lisa van jelen.

Nappali. Ahogy szemmel végig néztem a tömegen, nem láttam az arcát.. HOVA LETT EZ A LÁNY?

Táncparkett. Ott tuti nincsen, mondta Jane mikor mesélt róla, hogy Lina utál táncolni. Bár.. ki tudja.. Részegen lehet, hogy más.

Kétlem, hogy a kertben van, de próba cseresznye.

Egy ember van csak idekint rajtam kívül. EZ LINA. Wow, milyen csini😏.

-Lina. - ültem le mellé. - Hogy, hogy itt? - kérdeztem, mire rám emelte tekintetét.

-Sok az ember. - mondta, majd az eget kezdte el bámulni. - Előbb elhívott valaki táncolni. - jelentette ki, még mindig az eget bámulva.

-Táncoltál vele?-kérdeztem, mire nemlegesen rázta a fejét. - Azt hittem a lányok szeretnek táncolni. - gondolkodtam hangosan.

-Szeret a nagy lófa.... Én utálok... Meg nem is megy. - mondta, egy sóhaj kíséretében.

-Hát én se vagyok a parkett ördöge.-jelentettem ki, mire elnevette magát. - Mi olyan vicces?-kérdeztem, mire csak tovább nevetgélt magában. - Válaszolj már, hallode.

-Jaaa, semmi... Csak eszembe jutott egy barátom.- Ha egy srác, remélem meleg.

-Na mesélj.-mondtam, mire rám emelte tekintetét. - Uncsi a buli, legalább egy jó csajjal vagyok.- jelentettem ki, gondolkodás nélkül.

-Hol látsz te jó csajt? - nézett körbe.

-Itt foglal helyet mellettem. - jelentettem ki, egy kisfiús mosollyal az arcomon.

-Azt hittem csak ketten vagyunk itt. - nézett át a másik oldalamra.

-Jó, inkább meséld a barátod.

-Hát jó. - mondta, majd egy mély levegőt vett. - Igazából már alsós korunk óta ismerjük egymást, és egy nagyon megértő srác. - szuper..-A barátja is nagyon aranyos, igazi álom pár. - EZAZ! Egek, mi lett velem.. - Éés, most a nagyszüleinél nyaral, tehát nete az nincs.

-Nem fél, hogy elvesznek a streak-ek? - kérdeztem, mire elnevette magát.

-Utálja a snapchat-et. - jelentette ki.

-Egyébként... Lina.-kezdtem, mire rám emelte, kék szemeit. - Ha már nem vagy hajlandó elfogyasztani az alkohol tartalékunk, és táncolni se táncoltál.. - fáradj haza... Nehogy komolyan vegyétek, csak vicceltem. - Legalább idekint, megajándékozhatnád, eme helyes teremtést, egy tánccal. - mutattam magamra.

-Mással se táncoltam, veled se fogok. - felelte komoly arccal.

-De azt a srácot nem ismered. Engem igen. - mosolyogtam csábosan, de ahogy észrevettem ez nála nem válik be.

-Téged se ismerlek, Calum. - jelentette ki. Ismerkedhetünk, ha szeretnél... - Csak annyit tudok rólad, hogy Calum Hood a neved, és a nagynéném szomszédjában laksz. Jó, ahogy néztem többet vagytok nálunk, mint.. Magatoknál?! Ez nem értelmes, de nézd el, keveset aludtam.

-Ha szeretnéd mesélek magamról. - jelentettem ki.

-Hallgatlak.-mondta, majd jött egy perc néma csönd... Csend....na az... - Értem, érdekes ember vagy.

-Köszönöm. Egyébként amit tudni kell rólam az az, hogy 18 éves vagyok, ugye a 5SOS-ban basszusozok, vagy hát mindegy az, csak hangszer legyen. Régen fociztam, éés van egy nővérem.-soroltam fel a dologokat.

-Ez már érdekesebb. Tudni akarsz rólam bármit is, vagy inkább hagyjam? - kérdezte, majd a cipőjét kezdte el bámulni.

-Hallgatlak.-mondtam, mire elkezdte.

-17 éves vagyok, van egy öcsém, bár ezt tudtad... Hangszeren nem játszom, csak néha kornyikálok. - mondta nevetve. - Remélem senki sem szokta hallani.... Ja, és az egyetlen sport amit valaha űztem a deszkázás volt, de sajnos nem fért bele a bőröndömbe... Ja és szinglin fogok meghallni, 168 pingvinnel.

-Érdekes.-mondtam, mire homolokon csapta magát.

-Inkább átlagos.-mondta, majd vállat rántott.

-Az átlagos, az az a csaj akit majdnem megkúrt Ryan a szobámban, de eltakarítottam őket. Ebből azt akartam kihozni, hogy amíg nem látlak meg az ágyamban, vagy a srácok ágyaban egyik osztálytársammal sem.., addig különleges vagy. -.. na meg ha velem van abban az ágyban, akkor is. MI VAN VELED CALUM THOMAS HOOD?

-Aham... A te szobában akarta megfektetni a csajt? - húzta fel az egyik szemöldökét.

-Ja. Szegény lány fél perc leforgása alatt kapta magára a ruháit. Na viszont.. Mostmár ismersz. - mosolygtam rá. - Egy tánc, hölgyem? - keltem fel a lépcsőről.

-Calum, nem. Nagyon szarul táncolok, örülj amíg nem látod. - mondta, majd felkelt és el akart indulni a házba, de a karjánál fogva oda... Vagyis ide... húztam magamhoz.

-Kérlek. Egy tánc, nem több. Egy lassabb zenét csak kibírsz.-mondtam, kicsit kellemetlenül érezve magam. MIÉRT INDULT EL AZ 18, A SRÁCOKTÓL?

Lina, csak felnézett rám, majd megforgatta szemeit.

-Csak akkor, ha senki se látja.-mondta, mire elhúztam a fal mögé.

-Itt nem látnak.-mondtam, mire.. Elkezdünk táncolni...Már amennyire tudtunk az 18-re.

Mikor éppen elkezdte énekelni Harry, hogy:".. We made a start.."
Lina a mellkasomba temette arcát.

Nem tudom miért... De muszáj volt énekelnem, azt a sort, hogy: ".. Baby, I don't want to feel alone.. "

Miután vége lett a zenének, elváltunk egymástól.

-Köszönöm, hogy megajándékoztál, eme csodás elménnyel. - mondtam, mire elmosolyodott.

-Én köszönöm, hogy nem röhögtél ki, amiért ilyen béna Béla vagyok.- mondta nevetve. - Viszont... Én szerintem haza megyek. Elég volt mára az idegenekből... Tudom, tudom, te nem vagy idegen.-mondta, mire akaratlanul is megöleltem.
Ezaz! Visszaölelt.

-Hát akkor.. Jó éjszakát.. Vagy mi..

-Neked is. - mondta, majd elindult, Liam háza irányába. Az ajtóból még integettett, aztán pedig elveszett a tömegben. Én meg itt állok mint fasz a lakodalomban.

×Lina szemszöge×

Végre egy ember sincs a közelemben. Bááár, élveztem Calum társaságát.... Ahhoz képest, hogy tegnap még hozzávágtam volna egy tányért.

Éppen a lépcső tetején álltam.. A magassarkúval a kezemben, mikor Jam állt meg mellettem.

-Milyen volt a buli? - kérdezte, majd fel-le húzogatta a szemöldökét.

-Milyen lett volna? Unalmas, és sok volt az ismeretlen ember. - mondtam, mire egy számomra nem várt kérdéssel állt elő.

-Na és Calummal milyen volt táncolni? - mikor ezt megkérdezte elszörnyedtem.
Az én szobám néz Calumék felé... Onnan a kert szélét is látni... Csak onnan látha... A fenébe.

-Te mit kerestél a szobámban? - húztam fel az egyik szemöldököm.

-Nem fontos. - mondta, majd elsuhant mellőlem, és becsapta az ajtaját.

Ááh, kis köcsög. Mármint.., szeretem az öcsém, de azt hisztek amit akartok.

Summer Love❤️✌🏼 Calum Hood ff.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant