❤️14.❤️

31 4 1
                                    

A nap további részében ki sem mozdultam a szobából, tehát elég gyorsan eltelt az idő. Hirtelen azon kaptam magam, hogy hajnalban a laptop hátterét bámulom.
Ennek, gyorsan véget vetettem és elmentem aludni..

Az alvásom nem tartott valami sokáig, mert Jane berontott a szobámba, azt üvöltve, hogy "KÉSZÜLŐDJ, RUHAPRÓBÁRA MEGYÜNK"... Majd széthúzta a függönyöket..

Hosszas kínlódás után, sikerült elkészülnöm, és még félálomban, de beszálltam a kocsiba...
Amíg utaztunk elbóbiskolhattam egy kicsit, mert arra lettem figyelmes, hogy Jane egy kurva nagyot fékez, nekem meg eltörik a nyakam.

-NEM VAGY TE SUMAHER. - kiabáltam el magam.

-Az ki? - nézett rám.

-Egy autóversenyző. - ezt nem tudni..

-Amúgy annak készültem régen. - mosolygott rám.

-Hogy, mi? - kérdeztem, mert nem sikerült felfognom amit mondott.

-Autóversenyző akartam lenni. - mosolygott tovább. - Kiszállás, így is késésben vagyunk. - mondta, majd kicsatolta az övem és neki lökött az ajtónak... Kedves nőszemély..

Miután kinyitottam az ajtót és esés nélkül kiszálltam a kocsiból, Jane elkezdett behúzni az épületbe, majd az esküvői.. Ruháshoz indult.

-Jó napot. - jelent meg egy anyám éveiben járó nő. - Ki lesz az ara? - nézett, hol rám, hol pedig a nagynénémre.

-Hát nem én. - 'hadartam el'.

-Oh, rendben. A nevét kérhetem? - mosolygtott Jane-re... A névtábla szerint Olga.

-Jane Tailor.

-Jöjjetek velem. - keresett valamit a gépben, majd elindult a sok-sok ruha közé.

Egy kis séta után odaértünk a próbafülkékhez, majd a nőci oda adta Jane-nek a múlt alkalommal kinézett ruhát.

5 percet töltött el, a próbafülkében, majd megjelent előttünk abban a gyönyörű ruhában.
(Időközben Lisa is megérkett...)

-Aztaaaaa. Gyönyörű vagy, drágám!! Egyszerűen ragyogsz. - Mosolygott, mint valam idióta.

Mint a 'Mondj igent a ruhára!'-ban.
Miután Jane visszavette az utcai öltözetét... Én következtem.
Jane hozott nekem három, comb középig erő koszorúslány ruhát.
Szerintem a menta színű volt a legjobb, de Jane a királykéket választotta.
Lisa is próbált egy esküvői ruhát, ami csodásan állt rajta, tehát arra esett a választás.. Az általa választott koszorúslány ruha egy baracks színű passzos miniruha volt...
Nem az én stílusom, de egyszer elmegy...

Beraktuk a kocsiba a ruhákat és azt a fekete Vans cipőt amit kikönyörögtem magamnak.

×Luke szemszöge×

-Mondd el neki, Luke. - próbált rávenni Mike.

-És mégis hogy? "Szia, teccesz, elmegyünk valamerre?" Én nem te vagyok, Mikey.

-Akkor nem tudom. Kezdj egy sziával, aztán kérdezd meg, hogy hogy van.

-Ez ilyen egyszerű lenne? - kétlem. Főleg, hogy szemmel látható, hogy vonzódik Zaynhez.

-Ilyen egyszerű!! - jelentette ki Mike.

-Ez nem igaz. Egy nőnek több kell, mint egy "Szia, mizu?". Kérdezd meg milyen napja volt, hozz fel valami témát ami mindkettőtöket érdekel, aztán amikor már biztos vagy abban, hogy komolyak az érzéseid, akkor hívd el valahová. - Mondta Liam, miközben leült a fotelba. - DE semmilyen esetben se ne játssz vele. Egy nő legtörékenyebb pontja a szíve, ha azt összetöröd, sose fog bízni senkiben sem. Ha esetleg elválnak útjaitok és nem volt megcsalás, akkor nem kurvázzuk le, mert egyszer mindennél jobban szeretted. Ha lehetetlennek látod a helyzeteteket az elején, nem adod fel, de nem is nyomulsz rá. Egyébként ki a csaj? - kérdezte meg, a kis beszéde után.

-Li..- mondta volna Mike, de szájba vertem. Akarom mondani, megütöttem.

-Az nem publikus egyenlőre.. - Most hogy mondjam meg neki, hogy bejön a csaj aki amúgy a párjának a rokona??

×Pár órával később×

-Jaaaaane.- rohant le Lina az emeletről, a gördeszkájával a kezében.

-Linaaaaaaaa. Miaaaaaz?

-Eeeeelmehetek a deszkázni a parkba?

-Egyedül nem. - mondta, majd rám nézett. - Luke, menj vele.

-Mineeeek? Meg tudom védeni magaaam... - durcizott be Lina.

- Indulunk, gyere. -indultam az ajtó felé, mire nagy nehezen elfogadta, hogy velem kell jönnie, majd megindult az ajtó felé.

×Lina szemszöge×

-pár óra elteltével-

Éppen benyitottam az ajtón, amikor, Hemmings egy kérdést szegezett felém.

-Nem nézünk egy filmet?

-Öhm,... De, persze.. Mit nézzünk? - Az őszintét megvallva, nem sok kedvem van filmet nézni..

- Moooondjuk...

-NÉZZÜNK ARANYHAJAT!!!- éppen a tv elé ugrottam, hogy megkeressem a távirányítót, amikor Calum hajolt be az ajtón.

-Aranyhajat hallottam!? - kérdezte majd nekifutásból ráugrott a kanapéra. Amit amúgy majdnem átugrott.- Luuuke, hozz popcornt. - kiabált ki a konyhába.

-Sört ne hozzak? - kérdezte szemforgatva, Hemmings.

-Hmm.. Most hogy mondod.. Hozhatsz egyet, Lukey.

Luke (továbbra is szemforgatva) besétált a konyhába. Én villámgyorsan kikerestem a filmet és lehuppantam a kanapéra.
Pár perc elteltével az egész szobában érezni lehetett a popcorn illatát. Aztán Cal kibontotta a sört.

A kanapén elég szűkösen fértünk el. Persze én ültem a két fiú között.

Semmi gond nem volt ezzel, amíg Luke a combomra nem csúsztatta a kezét. Ránéztem amolyan "mi a faszt akarsz" fejjel, majd inkább elvette a kezét.
Calum közben elnevette magát azon, hogy Pascal milyen kis 'bohókás' a szavaival élve.

-Hát ti meg mit néztek? - kukucskált be az ajtón Jane.

-Aranyhajaaaat. - felelte mosolyogva Calum.

-Az a kedvenced, nem? - gondolkodott el Jane.

-Deee. Imádoooom. - mondta, majd egy könnycsepp jelent meg arcán. - Mindig ezt néztük anyuékkal régen..

-Caluum. - töröltem le az imént említett könnycseppet az arcáról, bár nemsokára egy újabb jelent meg rajta. - Miért sírsz?

Kezdtem kellemetlenül érezni magam.. Nem tudtam mi az oka a sírásának, és nem is tudtam ellene tenni. Sosem tudtam kezelni az érzelmeket.. Lehet hogy ez a múlt miatt van... Dee... Nem tudom ilyenkor mit kell csinálni. Megnyugtatni egy szeretett személyt... Sosem ment.. Mindig én voltam az idegesítő a családban. Akire mindig tettek valami megjegyzést. De nem jót.. Vagy hogy "csajszi, ezen változtathatnál".. Neem. Csak ez a szar, meg ez. De azt sose mondja el senki hogy ezen hogyan lehetne helyesen változtatni.
És hát a folyamatos lélekbe tipró megszólalások szüleménye sírásban fakadt ki. Mivel erről senki sem tud, így csak magamat tudom megnyugtatni ha sírok... Bár néha még ez sem sikerül...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Summer Love❤️✌🏼 Calum Hood ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin