•SMUT•
Deku filmleri bittikten sonra mutfağı topladı ki bu epey fazla zamanını almıştı çünkü mısırlar heryerdeydi.Tekrar geri yatak odasına dönerken giyinmek için gardıroba yöneldi.Mısırları temizlerken üzerindeki tişört ister istemez kirlenmişti.Her ne kadar Kacchan'ın olduğu için çıkarmak istemese de daha sonra giyebileceğine kendini ikna edip çıkarttı.
Beyaz kapaklı gardıroptan tamamen yeşil uzun bir sweet alıp altına da her zamanki bokser gibi kısacık olan şortlardan giyerken sweetin uzunluğu istemsizce parmak uçlarını sarmıştı ve şortu gözükmüyordu.
Kacchan'ın geçen sefer ona sırf bu yüzden bağırmasını hatırlayarak sorun çıkmamasını umdu ama kısa sweet giymek istemiyordu.
Çok fazla düşünmeden kapı kulbunu indirerek odadan çıktı ve salona adımladı.Kacchan'ın kaşları çatılmış bir şekilde geçen günlerde Deku'nun elinde olan mangayı okuduğunu farkettiğinde duraksadı.O mangada epey aşk sahnesi vardı ve Deku 2.sayfasında kapamıştı ama sarışın neredeyse yarısına gelmiş gibi duruyordu.
Kacchan nihayet çocuğu farkettiğinde hızla mangayı kapattı ve sehpaya fırlattı.Yeşil saçlıya baktığında gördüğü tamamen yeşil sweet ve bacaklarla yutkunma ihtiyacı hissetti.
"Kacchan manga mı okuyorsun?"
"Hayır."
"Hemde aşk içeren?"
"Hayır dedim ya gerizekalı!"
Kacchan oturduğu yerden bağırdığında kıkırdadı ve gri koltuğa adımladı.
"Sorun değil kimseye söylemem."
Deku tam oturmak üzereydi ki bileğinden çekildiğini hissetti.Kacchan önünde duran bedenle daha fazla dayanamayıp hızla çocuğu bileğinden çekerek ve üstüne düşmesini sağlamıştı.
Deku iki eli arkasındaki koltuğa yaslı bir şekilde şaşkınlıkla sarışına bakarken nerde oturduğunu farketmesiyle yutkundu.Baldırında hissettiği sıcak ellerden biriyle buz kesti.
"K-kacchan ne yapıyorsun?"
Kacchan bir elini yeşil sweetin altından geçirip çocuğun beline sardı.Göz temasını bir saniye bile kesmiyordu.
Uzanıp önündeki pembe dudakları öpmeye başladığında Deku'nun kirpikleri titreşti.Deku ilk önce alt dudağında gezinen dudakları ve yavaşça ağzının içine kayan dili hissetmesiyle ona izin verdi.
Kacchan dudaklarının arasındaki alt dudağı emerken yarına şişeceğinden o kadar emindi ki sırıtmamaya çalıştı.Deku kendini çocuğa bastırarak çocuğun öpüşüne karşılık vermeye başladı.Kacchan sıcak dudakların kendine karşılık vermesiyle çocuğu belinden tutarak kendine bastırdı.
Yeşil saçlının elleri koltukta durmaktan vazgeçip boynuna sarıldığında iki koluyla hızlıca ince beli kavradı.Bu çocuğun titrek bir nefes alıp ağzının içine minik bir inilti bırakmasıyla karşılanırken pembe dudaklara son bir öpücük kondurdu ve çenesinini öpmeye başladı usulca.
Giderek dudaklarıyla boyuna bir yol çizerken Deku kafasını yana yatırarak ona izin vermişti.Hangi ara bu hale gelmişlerdi bilmiyordu ama mantığının kavrayabileceğinden çok daha güzel hissettiriyordu.
Kacchan beyaz boyuna kafasını gömüp çocuğun kokusunu içine çekti.Bu sefer şampuandan ötürü olsa gerek portakal gibi kokuyordu.Başını döndüren kokuyla uzanarak deri parçasını dudaklarının arasına alıp birkaç morluk bırakmaya özen gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
H O M E [𝖇𝖆𝖐𝖚𝖉𝖊𝖐𝖚]
FanfictionKacchan ve Deku zorunlu ev arkadaşıydılar artık.Psikopatın biri onları buraya hapsetmişti.Ve bu ev her şeyin başlayıp her şeyin bittiği yerdi. _ #1 bakudeku _ #1 anime - #1 bnha - #1 myheroacademia - #1 bokunoheroacademia - #1 midoriyaizuku - #1...