قبل از این که شروع کنیم، یه نکته رو یاداوری میکنم،
این یه داستان آروتیکه که صحنههای باز داره، سعی میکنم قبل از عاپ کردن اون قسمتها یدونه از اینا🔞، شایدم دوتا ازشون🔞🔞 بزارم.
بریم واسه اولین فصل از بیلیونر کثیف.●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
<ستاره کانتری، جیسی هافز، بین یک مکان سخت و یه الت گیر کرده بود.
اون این یکی رو چطور به دوست دخترش هالی ویکس و طرفدارهاش توضیح میده؟>"اون دورویه..."،
وقتی به تیتر خبر-و تصویر جنجالیش-خیره بودم، نفسم رو حبس کردم. اون با رنگهای درخشان روی صفحه اول روزنامه شایعات چاپ شده بود و توی صف پرداخت سوپر مارکت کاملاً واضح بود. این دومین بار در طی چندماهه که یه عکس از دوست پسرم تو بغل شهوانی یه زن دیگه منتشر میشه، اما اینبار اون زن یه آلت مصنوعیه بزرگ و سیاه پوشیده.لبه های روزنامه به خاطرمشتهای خیس عرقم مچاله شد، و سعی میکنم میلم برای تیکهتیکهکردن کپیهای اون روزنامهی روی قفسه رو سرکوب کنم.
اون قراره حرفه من رو نابود کنه، حتی قبل از اینکه شانس واقعی شدن داشتهباشه.
اونها گفتن یک سال. یک سال در این 'رابطه' خندهدار و من نوارهام رو به دست میارم،همه اینا تو دنیای موسیقی کانتری شروع شده. همه میتونید من رو برای توافق کردن قضاوت کنید، ولی بهای فرارم از اون شهر سیاه و سفید، قراردادیه که کمپانی موسیقی بهم میده، و من اونو زیر سوال نمیبرم.روی نقطهچینها رو امضا میکنم.
ولی حقیقت مثل یه سیلی بیمحبت روی صورته، و بعضی روزها وقتی در خواربارفروشی توی صف ایستادی به صورتت میخوره. چی میشه اگه اونها جیسی رو با یه مرد بگیرن؟ این عادت چرخیدن دو طرفهاش ، ولی ترجیح دادن مردها به زنها، داره تبدیل به سخت ترین راز برای نگه داشتن در نشویل میشه.
من هالی ویکس هستم، برنده مسابقه مرا-ستاره-کن و منتخب برچسب موسیقی سابقاً اثرگذار جیسی که الان براش یک حرفه شناوره. اون اوایل وقتی تو قراردادم قرارش دادن مهم نبود. کدوم دختر خیال پردازی از قرارگرفتن اسمش کنار ستاره سبک کانتری هیجانزده نمیشه؟؟
به جای بلیط یکطرفه به سمت شهرت که سادهلوحانه انتظارشو داشتم، من دارم سریعتر از مردایی که به خونشون برمیگردن و پول حقوقشون رو برای خراشیدن بستههای دوازدهتایی کاندوم استفادهمیکنن، به هدف صنعت سرگرمی و طنز تبدیل میشم.
و من فقط یک فرصت برای حفظ این شغل رویایی دارم، و صادقانه بگم هرکاری برای حفظ این شغل انجام میدم. پس این موقعیت با جیسی لازمه که ثابت بشه؛ قبل از اینکه ازکنترل خارج بشه.
YOU ARE READING
DIRTY BILLIONAIRE
Romance🎸🎸DIRTY BILLIONAIRE TRILOGY 🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸 🎸🎸BY MEGHAN MARCH romantic and erotic story between a 🎸new country singer🎸 and a👦🏻 handsome arsehole billionaire👦🏻.