فصل پنجم

1 0 0
                                    

من رو بکن! این چیزیه که لب‌های قرمز دلفریبش می‌گفتن؛ بدون این که خودش خبر داشته باشه که چقدر خوردنی به نظر می‌رسه، درحالی که روی اون چهارپایه نشسته. تو جاش تکون می‌خوره و سنگ‌های روی گردن و گوش‌هاش و مچش می‌درخشند، نوری که بنظر میرسه از الماس‌ها منعکس میشه نه‌ جواهرات‌ لباس.

اون وقتی وارد کلاب شد چشمم رو گرفت؛ فعلا چون اون به نظر می‌رسید کاملا با این فضا متفاوته.

ولی من نمی‌تونستم ازش چشم بردارم چون... لعنتی.

هیچ ایده‌ای ندارم. من سهم عادلانه‌ای از زن‌های زیبا داشتم، ولی این یکی انگار از یه نسل دیگه‌ست.
نه یکی از زن‌های آموزش‌دیده‌ی طماع‌کار که این بار رو شلوغ می‌کنند و پوزخند می‌زنند و دنبال بلیط برای وعده بعدیشون هستند.

نه. با یه نگاه به اون، من می‌فهمم که اون کم تجربه‌، آموزش‌ندیده و بی‌گناهه.

از اون دسته زن‌هایی نیست که برای صدقه دسیسه می‌چینن و کمبود مطلق انگیزه برای کارهاش بیشتر از چیزی که حدس می‌زنم برام هوس انگیزه.

جوری که بی‌درنگ باهام همکاری کرد و از نوازشم خجالت نکشید. لعنتی. اون بهم تکیه کرد، اون بیشتر می‌خواست.

اون نایابه، و من مردی هستم که وقت انتخاب‌کردن یه زن، این خصوصیت رو تحسین می‌کنم.

بعد این حقیقت که اون شب کریسمس بدون هیچ حلقه‌ای توی این بار نشسته مطمئن نیستم چطور اون ‌احمق‌ کثافت متوجه کمبود حلقه نشد. این بهم میگه که اون امشب تو این شهر به اندازه من تنهاست.

بی‌حوصلگی الان آخرین چیزیه که تو ذهنمه. این دختره بی‌گناه هر اثری از اون رو ریشه‌کن کرده.

فورا تصمیمم رو می‌گیرم. اون متعلق به منه.

متصدی بار، آریک، باتوجه به برچسب روی لباسش، ویسکی‌امون رو ‌مقابل‌مون قرار می‌ده.

- آقای کاراس اگه به چیزه دیگه‌ای نیاز داشتید بهم اطلاع بدین.

از اینکه اون اسمم رو گفت جا خوردم . انتظار داشتم سریع قیافه اش تغییر کنه و تبدیل به پنجه‌های طمع‌کاری بشه که به سمت من حرکت می‌کنند.
در عوض اون به لیوان گرد و کوتاه مقابلش نگاه کرد.

- این نوشیدنی برای من چقدر هزینه داره؟
۱۰ دلار برای هر جرعه؟

به سختی ‌ناله‌ام رو از «جرعه» کنترل کردم، چون لعنتی من یه مردم و الان من آلتم رو توی دهنش تصور کردم.

- هیچی عسلم. من اجازه نمیدم یه خانم تنهایی بنوشه و به اندازه جهنم مطمئنم که اجازه نمیدم اون نوشیدنی‌های خودش رو‌ حساب‌کنه.

منتظر بودم اون اعتراض کنه، ولی اون لیوانش رو‌برداشت و محتواش رو بو کرد.
- یه جورایی بوی آبنبات میده؟

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DIRTY BILLIONAIREWhere stories live. Discover now